***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

rauhaisaa joulua kaikille ja pitääkähän vauvoja vielä hetki masuissanne ni saadaan paljon vauvoja tammikuulle!! :saint:

ja pörri :hug: otahan rauhallisesti ettei tule ennen ku meidän sovittua päivää ;) muista että laitoksella piti olla samaan aikaan!! :p
 
Huomenta kaikille ja hyvää joulua myös!!!

Se olis mun laskettuaika. Huh. En olis uskonu koskaan pääseväni näin pitkälle :heart:

Viime öisestä selvitty ettei ainakaan tarttenu synnärille lähtee.. Toivottavasti ei tänkään päivän puolella :)

pippur1 ja masumuru 40+0 POKS!!
 
Väpä :hug: argh!!! |O kuulostaapa ikävältä anopilta!! ei muuta ku sanot vaan suoraan!
On kuulkaa jotenkin helpottavaa kuulla että muillakin on vaikeita sukulaisia :D Että voin hyvin samaistua tilanteisiinne kun oma suku on mitä on!
Hipkukka sanoikin viisaasti että ottaa etäisyyttä niihin ketkä aiheuttaa vain pahaa mieltä.. Itse olen tehnyt ihan saman. Pakko!

En ole jaksanut paljon kirjoitella kun flunssa on tehnyt tuloaan jo monta viikkoa eikä vain kunnolla iske päälle. Että osaakin olla raivostuttavaa!!
Ja nämä jouluvalmistelut ovat vieneet mut aika tiukille :( Supistelee heti kun jotain tekee niin olen sitten ollut aina niin pirun kipee. Mutta nyt otan levon kannalta :D

Oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille teille ihanille ihmisille!!! :heart:

Samariini ja O 35+1
 
Kaikille tasapuolisesti :hug: jotka sitä tarvitsevat, olen lukenut palstaa mutta jostain syystä pikkuisilla on aina jotain sitä vastaan että täällä alan kirjoitella =)

Joululahja: Minä sain jo parhaan joululahjan...,tietysti vauvojen syntymän lisäksi, mutta he nukkuivat viimeyönä syöttöjen välit nätisti! :heart: :heart: :heart: Nyt on ihanan virkeä olo. Eilen olikin sellainen olo kuin olisi kännissä seilannut, kun niin väsynyt jo oli noista yö valvomisista, ja kun edellisyö meni niin että puoli viideltä vasta pääsin nukkumaan edes hetkeksi.



Enie + Nörtti ja Hissu
 
Väpä08 :hug: ,kyllä minä olisin jo aikoja sitten ärähtänyt ja sanonut suorat sanat,itse inhoan ja juui tuollaisia sukulaisia yli kaiken.koita jaksaa.

RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE! :heart:
Muistakaa syödä hyvin.

Velmuliina ja Juniori
POKS 37!
 
Väpä08 Muuthan ne aina osaa hoitaa asiat paremmin, eikö niin... ja tietävät mikä on parasta. :kieh: Voimia sinulle anopin kanssa tuskasteluun. Ei varmaan helpota tilannetta yhtään se, että anoppi sotkeentuu vielä asioihin, kun muutenkin teillä varmasti mietittävää. Toivottavsti pikkuisella kuitenkin alkaa nyt se maha toimimaan!

(.) Eilen oli aivan ylirasittunu olo!! Ei meinannu uni tulla millään kun oli tosi tuskainen olo... tänään sitten poltellu tuolla mahassa aivan kiitettävästi, enkä millään jaksais lähtä viettämään joulua ensin vanhempienni luo ja sen jälkeen vielä miehen veljen luo... mutta kun kummipoikien lahjat on vielä hallussani, niin kait se on mentävä!

HYVÄÄ JOULUA MAMMOILLE!! :heart:

Tica & Veeruli 37+3
 
Väpälle paljon voimia!!

Pörri: Kerro lisää asennoista. Itse olen yrittänyt olla kontillaan "pylly pystyssä" ja pää lattiassa. Ei oo tehonnut. Toinen ois kuulemma sellainen, että makaamaan selälleen ja jalat esim. sohvan päälle ja pari tyynyä pyllyn alle.

No mulla tää ei hievahdakaan tuosta istuvasta asennosta, joten toivoni olen menettänyt, mutta voihan sitä aina yrittää :LOL: Joten ensi tiistaita odotellessa.

Työkaverin tytär oli yrittänyt alatiesynnytystä perätilassa, mut sykkeet oli heikentyneet, niin päätyivät kesken synnytyksen sektioon. Hyvin kuitenkin kaikki meni, tämä vain varmuuden vuoksi (sektio) eivät halunneet ottaa pienintäkään riskiä. Luultavasti napanuora oli vähän puristuksissa ja siksi sykkeet heikkeni...Vauva on jo iso lähes vuoden vanha ja voi hyvin.

Kuulin juuri, että myös mieheni nuorin veli kääntyi vasta ihan viimeisinä viikkoina perätilasta raivotarjontaan ja syntyi muuten 1.1. uudenvuoden yönä. (laskettua-aikaa en muista)
 
NirppaII
Just nuo asennot miekii oon kokeillu + sit kyykyssä sivuttain heijausta, mut ko tota asentoo suositellaan myös jos haluu vauvan syntyvän :eek: ni enpä oo hirveemmi kyykkyilly :D
Auttais vauvaa laskeutumaan ja sitähä mie en taas haluu näillä viikoilla.

Taijanpa viijä tuon pienimmäisen unille ja sit kinkun ja karjalanpiirakoiden syöntiin.
Kyllä oli meillä ihana aatto :heart:

Pörri ja Pätkä 35+0
 
huomenta-päivää!
Onkohan kukaan saanut joulunlasta..?? Jännityksellä odotellaan ilmotuksia ..
täällä supisteluja vaan ei säännöllisiä.. kyllä tonttu osaa pitää jännitystä yllä..Nyt on jo yli viikon tuntunu et sehä syntyy pian.. Outooooooo..

-s-a-j ja tonttu 39+3 :) :)
 
Hirmusesti oli tullu tekstiä parissa päivässä... en jaksanu lukea kaikkia. Sori. Luen kun ehdin.

Täällä painoa tullu 2 viikossa 6kg, turvotukset niiiiiin kamalat.
Toivon niin et tää vauva syntyis pian, ei vaan jaksa enää näit vaivoja. Huoh.

Ihanaa joulunaikaa kaikille. :heart: :hug:

Pinguli+Napero 37+6
 
Dodi! Tänne ei ainakaan jouluvauvaa tullut! Nyt alkaa sitten meikäläisen lisälaskennat :LOL:

Joulu meni oikein kivasti syödessä. Olin ilmeisesti aikas kilttikin ollut kun niin monta ihanaa lahjaa tuli. Vauvakin sai jo muutaman paketin :)

Tänään olisi vuorossa sitten hautausmaalla käynti ja sitten äidin luo syömään.

Toivottavasti mun ei nyt enää kauaa tarttis nyyttiä odotella. Tahtois jo niin kovin pikkasen syliin.

pippur1 ja masumuru 40+1
 
Ei oo täälläkään vauvaa vielä näkyvissä. Laskettuun aikaankin on kyllä vielä vähän yli viikko. =)
Eilen tuli syötyä huolella jouluruokaa ja tänään sama jatkuu. Vauva sai kivasti paketteja ja mamma kanssa. Nyt vaan ootellaan, että saadaan pukea lahjavaatteita vauvalle päälle.

millis ja liinu 38+4
 
SEE
MEILLE SYNTYI JOULUTONTTU 21.12.2009

Rv 38+1 eli maanantai aamulla heräsin kun jotain valui, lapsivedet meni, ambulanssilla sairaalaan perätilan vuoksi. Sairaalassa kello 07.15 ja klo 9.46 syntyi poika sektiolla, pituus 48cm paino 3160gr. Kaikki hyvin ja poika virkeä. Illalla kuitenkin sokerit laskivat ja poika joutui 2 pväksi vauvalaan sokeritippaan, keskiviikkona pääsi takaisin mun kanssa osastolle ja torstaina eli aatoksi päästiin kotiin. Vauva on aivan ihana ja tosi rauhallinen, nukkuu ja syö hyvin.

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLA

T:SEE ja joulutonttu perheineen.
 
SEE: Onneksi olkoon ihanasta joululahjasta :heart:

Täällä ollaan myös yhdessä osassa. Eilen tuli syötyä kunnolla (=liikaa). Ei ole mitään merkkejä että Tilleriä kiinnostaisi vielä tulla ulos. Ihania lahjoja Tilleri sai, on vissiin ollut kilttinä ;)

Onko kenelläkään muulla muuten sormien nivelet kipeytyneet/jäykistyneet raskauden aikana? Mietin onko tämä ihan normaalia, vai onko mulle joku reuma tulossa :eek:

PG ja Tilleri 38+4
 
SEE Onneksi olkoon vauva uutisista :heart: :flower:

Meillä oli kans molemmilla vauvoilla sokerit alhaalla, mutta ei tarvinnut tippaan mennä kummankaan kun keikkuivat siinä rajoilla ja kun se kaksi päivää seurataan niin se tuli normaaliksi sitten sopivasti juuri kun olisivat joutuneet tippaan ellei olisi normalisoituneet.

ON: Nyt on paketti jännitykset lapsilta ohi =)
On se jännä kun joka vuosi sitä lapset niin odottaa ja jännittää, sitten se on muutama hassu minuutti kun kaikki on revitty auki paketista ja homma on siltä osin ohi. No, tokihan siinä jää ne lahjat, mutta aina se vaan jännittää yhtä paljon.

Vauvatkin sai monta pakettia :eek:
Toisaalta kaikki oli tarpeellista tavaraa kyllä, että sen puoleen mukava homma.

Suunniteltiin, että tänään oltais menty minun vahempien luokse syömään, mutta täällä on -26 pakkasta niin eipä tee mieli vauvoja alkaa suotta sekunniksikaan ulkoilmaan altistaa.

Toivottavasti kaikilla on ollut rauhallinen ja mukava joulu :heart:

Hipkukka Tuli tuossa mieleen, kun jossain vaiheessa mietit, että teidät on jo varmaan tunnistettu niin minut ainakin on ja vielä sellainen henkilö joka ei edes tunne minua :LOL:
Nimittäin KYS:ssä tultiin kysymään, että olenko mahdollisesti ko. henkilö joka tänne kirjoittaa
B)

Enie + Nörtti ja Hissu 2vk
 

Yhteistyössä