***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

Väpä ihanaa, kun pienimies on taas hiukan lähempänä kotia.

Zaara tuplaonnea koko perheelle!

Meidän uusi vuosi alkaa koko perheen voimin :D Poika haettiin tänään kotiin ja tuolla ähkivät ja ärisevät sisarukset samassa sängyssä :heart: :heart:

Hipkukka ja lapsukaiset paria päivää vaille 3kk (rv38+2)
 
Väliaika tietoja..

Mahaa viiltelee todella kipeästi välillä ja limaa paksua ja kellertävää sekä välillä myös vetistä tulee todella paljon! Vauva pyörii kipeästi mahassa ja maha reippaasti sekaisin. Saa nähdä milloin tulee lähtö,tuskin tänä yönä..Saunassa kun olin supisti pienen hetken,nyt ei ole tuntunut supistuksia!

zaara: Paljon onnea vauvoista :heart:

kaneli: Tsemppiä tulevaan :hug:

Mä ainakin haluan jatkaa keskustelua teidän kanssa ja vauvojen kera tietenkin. :D On kiva tietää että jos joku painaa mieltä saa kysyä teiltä neuvoa!

Nyt jatkan jännäilyä kotona jos vaikka pääsee synnyttämään..

Sannis ja patu rv 39
 
zaara :flower: onnea ihanista nyyteistä!

Miutaki kiinnostais kirjotella sit Pätkän syntymän jälkeen kuulumisia, mitenhä sitä vaa sit kerkee 4:n muksun juttujen keskellä :whistle:
Oha mul tietysti yöt aikaa naputella imetyksen ohella :LOL:

Mulla alapää o nii pirun kipiä ollu ny muutaman pvän :x viiltäviä kipuja, varmaan aukoo paikkoja ja lyhentää tota kanavaa, toivottavasti.
Sen näkee sit taas ens viikol, ko o nvlaa ja synnytystapaultraa..kiva tietää taas, mitä o tapahtunu alakerras :D

Mie oisin jo muute kyl iha valmista kauraa tonne synnärille..en jaksa enää vaappua ja tuskailla joka ikistä liikettä minkä harkitsenki tekeväni :D

Pörri ja Pätkä 36+0
 
Minäkö sen nimenhuudon saan avata :wave: :LOL:

Täällä on herätty jo 5 aikoihin, supistelee, epäsäännöllisesti tosin, nyt olis hyvä päivä lähtee joten puhtia tänne supistuksiin kiitos.

Vuosi se sitten vaihtui, tässä ihan kotosalla ja juu join se puoli lasia kuoharia, lieneekö nämä nyt sitten siitä.. Katseltiin raketteja ja 1 aikaan nukkuun. Päivälepo tekee varmasti terää kunhan sinne asti selvitään. Mieluiten kuitenkin synnärille :D

Kanelille tsemppiä, joko mahtaa olla nyyttis sylissä :hug:

Hipkukalle valtavasti onnea pojankin kotiutumiseen :flower:

Väpälle onnittelut myös, kyllä se pienimies sieltä pian kotiin pääsee.

Mielelläni jatkan myös minä ajatusten vaihtoa tuolla vauvapuolella :wave:

Supistuksia kaikille tasapuolisesti ketkä niitä haluavatkin :wave:

Zaaralle tietysti hirmusestiii tuplaonnea !! :heart: :heart:

-c- 39
 
Väpä08 Ihana uutinen :heart:

zaara Mielettömän paljon onnea sinne :heart: Vauhdikas on sinunkin synnytys ollut.

Hipkukka Sinne myös onnittelut, kun olette saaneet pojankin kotiin :heart: Niin se vain sekin päivä koitti vaikkei varmasti ole ollut helpoin reitti kaksosperheen elämään teillä.

UUTTA KETJUA TAMMIKUULLE http://kaksplus.fi/keskustelu/t1610617#m18683792

Teen tuonne ne poistot niistä jotka on jo synnyttäneet, tein niitä täppiä sinne, mutta en sitten muistanut kaikille laitella ja varmaan se on selkeämpi niin kuin toivoitte tehtäväksi.
 
Vauvaketjusta Minä oon pitänyt ihan itsestäänselvänä, että keskustelua jatketaan vauvapuolella, sen minkä ehditään... Niin tein esikonkin kanssa.

2010 On mitä ilmeisimmin meidänkin vauvan syntymävuosi, edelleen yhtenä kappaleena! :D Karmeita kipuja alapäässä illalla, mut eipä sen ihmeempiä.
 
hei! :wave:

tulin kertomaan että sain joulukuun 22.12 siis ihanan prinsessan :heart: laskettu aika olis ollut 3.1.2010,mutta käynnistettiin verenpaineiden,jotka oli koholla ..2785 ja 49cm :heart: ihana terve typy !

arki alkanut pikku hiljaa ihan kivasti :heart:

mamma roista ja huomenna typy 3viikkoa
onnelliset veljet vm 99 ja vm03
 

Yhteistyössä