***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

Heh, oli pakko tulla tuohon päivähoitoasiaan kommentoimaan, että meidän neiti 4,5 v jää hoitoon vaikka itse olen nyt kotona.. Perhepäivähoitaja itse suositteli, koska tyttö on energinen, tarvitsee paljon virikkeitä ja on tosi ujo.. Mutta jos pienempi olisi niin ottaisin varmaan pois hoidosta, koska kivempi pienemmän kotona olla äidin kanssa :)

Supistelee muuten tosi kipeästi.. :/
 
:D Te saatten mun miehen tuntumaan enkeliltä :saint: , hän kyllä tekee, auttaa pyytämättä ja lapsenkin kanssa puuhaa ihan omatoimisesti. Ja antaa mun nukkua sekä aamulla, että tarvittaessa päiväunetkin vielä. Kiitos, täytyy muistaa kertoa miehellekin, että on kimpale kultaa (vaikka virheensä ne on hänessäkin, mutta taitaa olla melko kelpo ukko kuitenkin :heart: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja äityli30:
Täälläkin ollaan yhtenä kappaleena vielä...
Äijä on koko hemmetin aamun juossut vessassa oksentelemassa...
todella ärsyttävää.. No itseppä on aiheuttanut ton olotilan

:hug: Kuulostaa tutulta, ei tosin tällä kertaa ottanut yhtään mitään vaan nukkumassa oltiin jo puol kakstoista :eek: ...
 
Nyt mullakin on alkanut särkeä selkää, varsinkin iltaisin. Mulla on niin valtava vatsa! Närästys on jäänyt lähes kokonaan pois. Välillä tuntuu et on ihan valmis synnyttään, väsyttää tää raskaus jo niin, välillä taas et pysyis vielä sisällä, on niin helppoa tää elämä ilman vaavia, voi extempore lähtee noiden isompien lasten kans vaik shopaileen =)
Kovasti kuitenkin jo odotetaan tammikuun loppua!

Ei yhtään suparia koko päivänä |O
 
Täällä ollut koko päivän suppareita, ja vähitellen alkaa tulla kipeämmiksi. Saapa nähdä, vieläkö rauhoittuvat yöksi. Tähän mennessä kyllä on aina loppuneet kun menen nukkumaan. Maha myös ollut löysällä tänään.

Kiitos paljon kaikille mies-vertaistuesta. :hug: :D
 
napakettu Minä sain esikoisen kohdalla sellaista ohjeistusta muistaakseni synnytysvalmennuksissa tms. että pään koko on ratkaisevampi kuin paino... Eli kun pään ja hartiat saa tulemaan, niin suurin työ ois tehty. Mulla oli esikoinen 3,645 kg ja 51,5 cm... eli ei mikään jätti eikä mikään tirriäinenkään. Ihan normikokoisena pidin. Itse olen sellainen 160 cm pitkä ja normipaino n. 56 kg.

(.) Leikkasin tänään jo äippähousuja suuremmaksi vyötärön kohdalta!! Kiristi ja niin inhottavasti, että otin sakset käteen ja napsasin halkion vyötärön kohdalle.... :D No, eipä näitä enää tartte parin viikon jälkeen. Nyt ei vaan kehtaa myydä enää etenpäin...

Tica & Veeruli 38+4
 
Hui kun teillä jo supistelee :D taitaa kohta olla synnäreillä ruuhkaa ku plussalaiset tekee joukkoryntäyksen :D

:hug: kaikille joilla mies tuottaa murhetta.Meillä ollu taas viime aikoina niin ihana et ei voi pahemmin moittia,itellä vaa on niin huono omatunto ku ei mitää jaksa :ashamed: mä vaan nukun,yöllä ja päivällä.Meillä kyllä tilanteeseen vaikuttaa se et mies on ollu lomautettuna jo yli kaks kuukautta,alkuu luulin ettei täst tuu ku avioero,mut onhan tuosta oikeesti ollut paljon apuakin=)
Meillä lapset lähtivät nyt vuorostaan mun äitille yökylään,joten meillä ollut aika luksusviikko,kun nyt jo toista kertaa saadaan olla iltaa kaksistaan(olivat alkuviikosta anoppilassa).Saa vaan nähä kuin mä nyt osaan nukkuu,viimeks ku heräsin kuuelt enkä unta saanu ku sit vasta ku lapset oli kotona,nukuin koko illan :ashamed: olin pari tuntia hereil ja eiku takas nukkumaa ja vaan kevyet 11h yöunet =)

Tsemppiä vielä kaikille nyytin haku reissuun lähtijöille :heart:

Piiuli ja toukka 36+1
 
Sero
Mulla todellaki "erilaine" mies:
- ei ota alkoholia(saunalonkkua lukuunottamatta 1krt/2vk) ko 1-2 kertaa parissa vuodessa
- on aina kuskina jos mie vaik otan sillo ko pystyn (jos vaa ko tilaisuus tulee ja muksut o hoidossa)
- tekee joka viikonloppu muksuille aamupuurot (viikol ei voi, ko lähtee kukonpierasun aikaan töihi)
- vaihtaa vaipat, imuroi, laittaa tiskit, tekee ruuat ym. koha vaa eka mainitsen asian (ja voitte mammat uskoo, ett mie kyl MAINITSEN! :whistle: )
- antaa miun nukkuu päikkärit ja noukkii muksut häirittemäst mamman unia

Mut pliis Sero ja muut elekee tuluko viemään miun miestä, kerranki oon löytäny näköjään jotai ainutlaatusta!! :D
Täällä ois teille vastassa TOSI äkäne kotimamma :LOL:

Tosin o siinä huonoki puoli; vituttamaan alkaa välil se, ko sen kans ei voi ees riidellä kunnol. Vaik keksisin itikian ä-än kokosesta asiasta karmivan, sydäntäraastavan riidan aikaseks ja haukkusin ukon pystyyn, ni hää lähtee vaa tupakalle eikä sivistymätön voi ees taistella miun kaa. Todella ärsyttävää!! :headwall: Joo-o, o miullaki pulmat :LOL:

Samariini
Mullaki muute ponnistuttaa aina välillä. Mitähä toi o?

Suviliini81
Jospa sulla toi vuoto ois lapsvettä? Tihkuttais

Onkoha mul taas joku tulehus alakerras, ko valkovuotoo tulee yllättävän paljo, vai onks toi iha normaalii?

Pörri ja Pätkä 36+1
 
Miehistä: Mulla on kanssa sitten vissiin ihan erilainen mies. Ei ota paljon alkoholia, joskus saunassa oluen, mutta eipä muuten käy baareissa (vaikka välillä kannustaisinkin!). Tykkää laittaa kotia, tekee ruokaa, siivoaa (varmasti vielä enemmän kuin minä!), hoitaa meidän kissat (en melkeen koskaan ehdi niitä ruokkimaan kun mies on jo ehtinyt!), jos ja kun herää aikasemmin kuin minä niin yrittää olla hiljaa että mä saan nukuttua, antaa meidän yhteisen auton aina mun käyttöön/ ajaa kun pyydän (tosin tykkään itekin ajaa), hieroo mun jalkoja ym ym. Eli hän on kaikki mitä voin toivoa:) Ite olin ennen ehkä aika äkkipikainen, mutta nykyään en minäkään räjähtele juuri koskaan:D Ei riidellä oikeastaan koskaan, ei ole aihetta kummallakaan.

Onkohan kukaan nähnyt artikkeleita missä olisi syntynyt vuoden 2010 ensimmäinen vauva?
 
Siis mistä te löydätte tollasia miehiä??!?!?!?!? :D

Ei tää munkaan nyt mikään AIVAN kauhea ole..mut saa kyllä hermot niin kireelle et huhheijaa! Ja siis en ymmärrä et teillä miehet siivoo? Tai siivoo yhden sanomisen jälkeen? Mistä roskiksesta mä oon ton kaivanu :D :heart: Silti sitä kuitenkin rakastan..yli kaiken.
 
napakettu en muistanutkaan, että sulla oli pikkuinen perätilassa.... mutta kyllä mun mielestä tuo paino on muuten ihan normikokoa. Vauvan odotus -kirjasen mukaan keskiarvo viikolla 40+ on juuri se 3,6 kg, jonka esikoinen minulla painoi syntyessään.
 
Miehistä: Pahin raivo kun on laantunut niin okei.. kyllähän tuo imuroi useammin kun minä, johtuu varmaan siitä, että kestän koirankarvoja paljon kauemmin kun se ;)
Ja lenkittäähän se aika usein suurimman osan koirista, tyhjää pyykit koneesta, kun vaan kertoo et kone on päällä ja muistuttaa vielä pari kertaa (huono muistinen ukko)..
Kotitöitä siis tekee, mut ei herää aamulla niitä tekemään, olisko kerran herännyt vkloppuna klo 9 ja ihmetteli mikä häntä vaivaa kun olo on niin pirteä :LOL:
Mut on siinä nuo viatkin, jännityksellä odotan kuinka pystyy olla juomatta kun on ollut puhe uuteen vuoteen lopettaa, kun ei koskaan tiedä koska lähtö tulee.. eli noin 1kk ennen kun laskettuaika, mullahan eka ultra sanoi 30.1 (siksi siis pyörin tammikuisissa) mut seuraava oli 8.2 ja PYYSIN siirtämään, jos vaan suostuvat, ja suostuihan se, kun yli 7päivää täytyy olla eroa..
 

Yhteistyössä