***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

rontti1 =) lähelle menee teilläkin sit anopin ja vauvan synttärit. Mäkin kauhulla laskin että jos sektio niin viikko taaksepäin siitä on anopin päivä, no, sektio tehdään päivää ennen :| Hän sanoi heti että olisit pyytänyt seuraavalle päivälle ja mä sanoin et ei kun olisin halunnut edellisen päivän. Totesi vain että 13 on epäonnen luku, kiva.

vyöhyketerapia ssa on kuulemma kohdun piste nilkassa, sisäsyrjässä luun jossakin lähellä. Työpaikallani tää äiti teki sitä yhelle äidille ja sanoi mulle et älä sä vaan ala hieromaan sieltä. On teillä kiirus saada vauvat ulos kun vasta viikoilla 36 jo kaikkea kokeilussa :eek: mutta en voi tietää kuinka tuskaa mahtaa olla toisilla, kun itsellä niin pieni maha ja vähän painonnousua :ashamed: en halunnut pahoittaa kenenkään mieltä sitten tällä, mutta outoa kun eihän vauvan vielä kuuluisikaan syntyä alle 40 viikon...

synnytystapa-arvio itse sain kuulla painon, kun sitä vartenhan sinne menin että mitä kautta syntyy, harmi jos eivät kerro, ja itsekään ei kaikkea hoksaa kysyä kun ainakin itteäni jännitti kovin.

Nyt on pinnis meidän huoneessa, ihana kaveri mulla kun toi sen osissa niin kasasikin samantien vaikka mun mieskin kotona :heart:

Meillä on enää yksi pulma, joka on aika paha mutta josta rahalla selviää. Nimittäin jäätiinkin ilman kaukaloa :whistle: Kummipojalla ei olekaan seuraavaa istuinta eikä heillä rahaa siihen, joten emme saakaan heiltä. Tyhmää lähteä ostamaan uutta, kun kummipoika tarvitsee ihan pian jo uuden.

Tää lähtee kohta kampaajalle peittämään juuret niin ei sitten tartte kun ristiäisiin seuraavan kerran värjätä. Onko muita joita ei nuo ristiäiset oikein nappaa?
 
Pinkgreen Sopii mulle aivan vallan mainiosti!!! :p

Mimonmamilla ihana suppusuuu :heart:

Tiitulille Onnittelut tyttövauvasta, ihanaa! :flower:


Nyt hei mammat niitä poikia kehiin!!! Eihän me nyt aleta noille tyttömasuille häviimään ;)
 
Täältä olisi poika tulossa ,kunhan saisin tuon vauvan tuolta ulos :D

Täällä turvottaa,mutta paineet kunnossa. Täytyy hyödyntää noita akupisteitä..Ja tyynyllä koitan illalla itseäni keinuttaa. Ja taas siivousta,saunaa ja seksiä.

kiaralA: mennään samaan suuntaan kuin normaalistikkin äitipolille,mutta nyt mennään sellaisista liukuovista,ja siinä oven vieressä lukee fysiatria,sieltä ovesta hisseille ja ykkös kerrokseen josta pääsee äitipolille. Sinne on tulossa opasteet myös ulos. Tuo ovi on ns siellä talon alla :) Kyllä sä sinne löydät kun sinne oot menossa. Vaikeasti selitetty, :ashamed:

Sannis ja patu rv 39+6
 
Heippa pitkästä aikaa.
Tulin nopeesti ilmottamaan, että meille syntyi 4.1 pieni poika, 3742g ja pituutta 49,5cm.
Tänään päästiin vauvan kans kotiin.

Synnytys meni todella nopeesti. Puoli viis aamulla alkoi supistella kipeesti 10min välein. Puoli kahdeksan jälkeen oltiin sairaalassa ja vauva syntyi klo.8.45. Todella nopeesti syntyi ja luomusti mentiin. En ehtinyt saada mitään kivunlievitystä.

Luen jossain välissä muiden jutut ja onnea myös niille jotka ovat nyyttinsä saaneet :flower:

lokakuu10 ja saukko 3vrk
 
lokakuu10 ja tiituli :flower: onnea pienokaisista

Ei auta akupisteet, eikä mikää, ett alkas kunnon supparit!!ARGH!!

Pitäisköhä sitä välil vaa levätä josko se siitä sit käynnistyis?! :whistle:

Pörri ja Pätkä
 
Lokakuu10 onnea pojasta!!=) :heart:

Täälläkin poika tulossa kuhan saisin ulos. Tänään ollut kummallinen olo. Paineentuntua, alaselkäkipua, muutamia supistuksia ja jtn kirkasta tulee pikkuhousuihin. Tiedä sitten onko pissaa,valkovuotoa vai lapsivettä :x Myös sellainen tunne koko ajan että kakattais...mutta |O
 
kiaralA: Jos sulla on synnytys alkamassa? :) Voih,oispa mullakin.. :ashamed:

Täällä olen pyöritellyt lantiota,ajattelin mennä saunaan illalla ja seksiä harrastettiin eilen. Mutta ei mitään...!

No aion huomenna neuvolassa vaatia että jos tämä vauva ei ala pian tulla,saisin käynnistyksen. Koska 2 viikkoa sitten vauva oli jo 3260g. Ja mitä vauvan paino on jo nyt..! En alakautta halua synnyttää 4 kiloista vauvaa..koska joonaskin oli 3465g syntyessään. :)
 
Huih, tännehän on vauvoja tupsahdellut kuin sieniä sateella! :D
onnea kovasti kaikille :heart:

täällä on huomenna vauva täysiaikainen, eli viikkoja se 37+0. Aamulla labroihin, käyrille ja lääkäriin TAAS kerran ja nyt mahdollisesti sitten jo käynnistykseen! Jännittää! Esikoinenhan syntyi 37+1 myöskin hepatoosin takia käynnistettynä.

Kutinaa on edelleen ja verenpaineet on ollut korkeat vaikka se ei liitykään hepatoosin, mutta taitaa olla merkki että oma keho alkaa olla aika väsynyt.

Nyt on pakko lähteä ruoanlaittoon kun alkaa tulemaan huono olo.

Jaksuja mammoille loppukoitokseen ja vauvautuneille seesteistä vauva-arkea :)

Tinii+masukki 36+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa-06:
Meillä on enää yksi pulma, joka on aika paha mutta josta rahalla selviää. Nimittäin jäätiinkin ilman kaukaloa :whistle: Kummipojalla ei olekaan seuraavaa istuinta eikä heillä rahaa siihen, joten emme saakaan heiltä. Tyhmää lähteä ostamaan uutta, kun kummipoika tarvitsee ihan pian jo uuden.
Kaukaloita voi myös vuokrata. Kannattaa kysyä lastentarvikeliikkeistä ja paikallisesta MLL-yhdistyksestä. Neuvolassakin voivat tietää, missä paikkakunnalla olisi vuokrattavana.

 
Hipkukka No jopas on ollut tietämätön neuvolan täti, ja vaikka ei olis tietänyt niin olisi luullut kiinnostavan sen verta että olisi ottanut asiasta selvää etukäteen jo itse ja varmistanut miten rokotellaan.
Minä kans olen miettinyt miten kahden kaukalon kanssa neuvolaan oikein selviää, mutta olen tullut siihen tulokseen että joko on joku toinen aina sitten kantamassa toista tai sitten parkkipaikalla veivaan tenvat vaunuun ja menen niillä.

Minä kans meinaan ängetä vaan olla tässä ketjussa koska täällä on porukka tuttua. vaikka joulukuisiin syntyneiden mukaan kuuluttais :snotty:

Lili78 Ei taida oikein sitten ymmärtää, ettei kahta voi pitää. No, hyvä että sinulla on selvät sävelet, kun voisi helposti itse ainakin ajatella että olisin melkoisen sekaisin ja saatais "mennä lankaan" uudelleen.

Sairaalapöksyt Minä olen aina käyttänyt niitä. KYS:ssä on toisenlaisiakin housuja kuin vain niitä verkkohousuja...,verkkohousuista en kyllä tykännyt joten käytin niitä "normaaleita" alkkareita siellä sitten.
Ja siteinä siellä oli sellaisia jättiisoja "lakanoita" joissa muovinen ulkopuoli ja sitten vielä sinne sisään laiteltiin sellaista pitkää paksua vaippaa.
Sitten kun vuoto vähän rauhoittui niin suosittelivat sen muovilla varustetun jättämään pois ettei hiosta ja haudo, kun se tosiaan yletti takaa melkein puoleen selkään ja edestä napaan :D

tiituli81, lokakuu10 ja Cattie
Lämpimät onnitelut kaikille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Äh, sitähän mä alunperin tänne tulin kysymään mutta raskaus/imetysdementia näköjään vaivaa kun en muistanutkaan kysyä :LOL: , että mistä ootte tilannu hyviä imetysliivejä te jotka ootte netistä tilanneet?
Olen tilannut täältä:
http://www.nursingbra.co.uk/
Hyvä kauppa. Edullisemmat hinnat kuin Suomessa ja ilmainen toimitus! :)

 

Yhteistyössä