***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

iiris: mulla piti vatsaa tai siis suolta tyhjänä viim viikon ennen synnytystä.
limatulppa ei irtoo aina ja ei ole tae alkavaan synnytykseen.
esikosta ei irronnu ollenkaan, tästä n. vkoa ennen h-hetkee! =)

SITTEN LÄMPÖISET ONNITTELUT KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE!!!!! :flower: :flower: :heart:

vähä ollu nyt koneella ku keskittyny kotiin, lapsiin ja vieraisiin.. päivät juoksee hirmuista vauhtia!
tyttö on tosi kiltti ja helppo ollu nää ekat päivät, saanu nauttia rauhallisesta lapsesta :heart:

syntymämitat oli muuten 3300 ja 50 cm. oon neki unohtanu ilmottaa.. :D

syn.kert. en ala nyt näpyttelee ku tyttö on samal täs tissillä mut nopeaan kaikki kävi. laitoksella olin 2h niin tirppa syntyi..

-s-a-j

ps. jaksuja kaikille nyyttejä vielä odottaville ja pitkää pinnaa kipuihin ja odotteluun
 
Valf Onnea :flower:

Meillä toi mies on ollut nyt reilut kaks kuukautta lomautettuna ni sit tänään pomo soitti,et viikon päästä alkaa työt :headwall: ihan kiva muuten,mut ois nyt ees voinu olla sen aikaa kotoon et saan tän muksun pihalle,nyt meni taas uusiks,pitää ruveta miettii hoitojärjestelyjä yms. ku tuskinpa tuo nyt rupee mitää isyyslomia pitelee ku kerran töihin pääsee.Mut jospa tää suostuis syntyy jo ens viikon aikana ni ei ois hätiä mitiä,toivossa on hyvä elää :D

Piiuli ja toukka 37+1
 
Valf - Onnea! :flower:

iiris - johan on sulle tapahtunut. Pelkään että törmään synnärillä just tollaaseen kätilöön joka alkaa vähätellä tilannetta. grrr.... Kiva että auto löytyi.

Koti on nyt siivottu ja sitten voisi alkaa lähteä vaikka synnyttämään :D Mutta ei mitään uusia merkkejä että tarvisi lähteä.
 
Jaaha, tekstini katos perkules..

Vauvautuneille jälleen onnea!

Ei muutoksia täälä. Enemmänkin mua stressaa ihmisten kyselyt "eikö se ole vielä tullut", tai jopa "eikö sulla oo yhtään vauvakuumetta".. Tuntuu niin luonnonoikulta kun ipana ei anna merkkiäkään, vaikkei hän ole edes myöhässä aikataulustakaan... mun puolesta se voi olla tuolla sinne lokakuuhun :).

Tinzus & Irma-Petteri 39+3

 
Täällä nyt viiltelee mahaa,ja kun hain postin kiristi tuolta alhaalta kipeästi. :|

Ajattelin saunan lämmitellä jos se auttaisi tehostamaan supistuksia. Saattaa olla lähtö on tänä yönä..Pidetään peukut pystyssä tän yön puolesta :D Haluan tän vauvan ulos, ja kaikki soittelee joko ootte lähteneet tai tuntuuko mitään yms..!! :kieh:

Nyt kauppaan..!
 
Sannis taitaa lähteä kohta synnyttämään :)

Joku kyseli tuosta suolen tyhjenemisestä.... mulla ainakin niin, että esikoisen kohdalla se ei tyhjentynyt itestään mutta kolmessa seuraavassa synnytyksessä on maha ollut löysällä heti supistusten alettua. Tällä kertaa mulla oli vain nuo 2 supistusta 10min välein jonka jälkeen tuli kiire vessaan ja sen jälkeen supistukset oliki jo 3min välein :/

Limatulppaa taas en ole koskaan huomannu.
 
valf onnittelut täältäkin :flower:

Mie oon ny ollu jo tiistaista asti nii pirun kipiä, ett ei tuu mitn!! En siis suosittele kellekään tota kyykyssä oloa ja haarojen levittelyä!! :headwall: Kävelemään pystyy pari-kolme minuuttia ensin levättyään kymmenisen minuuttia. Mitn hommia ei kannata ees miettii tekeväsä. Tää o iha hirveetä!!
Monta kertaa pvään tulee itku, ko koskee lonkkaan nii pirusti!!!
Maanantaina neuvola ja varmasti pyyvän jo ny käynnistystä jos viel oon näi kipiä!! Mie en yksinkertasesti enää jaksa yrittää pyörittää tätä huushollii, ko isäntä töis ja tääl 3 alle 6 tenavaa pyörii. Joo, joo..oma valinta saaha nää muksut, mut nää kivut ei oo oma valinta! :'(

Pakko o saaha vaa purkautuu, kiitos kanssasisaret, että ootte olemas :hug:

Pörri ja Pätkä 37+1
 
pörri: Koita jaksaa, :hug:

Käytiin kaupassa,ja kärkkäisellä kävelemässä ja ostoksilla. Kyllä nipisteli ja limaa alkoi taas valua..! Poltteli mahaa vähän väliä. Illalla saunaan..Mua jo niin jännittää että tuleeko lähtö.. :)

Maha näyttää valahtaneen vieläkin alemmas kuin ennen..Taitaa vauva kaivautua alemmas..
 
Pörri :hug: :hug: voi sua.. Täällä on kyllä vähän samat fiilikset. Ketuttaa olla ns. turhaan kipiä!!! |O Just tuossa siivoilin ja nyt ei sitte enää pääse ylös tästä soffalta!! |O Sanoin miehelle että no on teillä perkule ainaki puhdas koti lasten kans jos tästä ite joutuu sairaalaan lähtee!!! :) jos jotain positiivista pitää löytää tästä tilanteesta.. Vaikka enpä usko että tästä mihinkään kuitenkaa lähetä. Odotan nyt vain isännän kotiin että pääsee rauhassa saunaan.

Joko Sannis lähti??? :) MUOKS. Ei näköjään.. yhtä aikaa kirjoteltiin :)

Enielle jaksuja sinne pienten kans!! On se varmasti rankkaa kahden kans kun se yhdenkin kans saattaa olla joskus vaikeeta!
 
lili78 tais olla tossa loppiasena kun aamusta tuli ensin ihan vetistä jotain housuun ja siinä oli sitä ruskeaa mukana ja sit ku paperilla pyyhki nii tuli monta kertaa limaa jossa ruskeaa ja paljon.. ja tullu siitä lähtien koko ajan jotain limaa välillä on ruskeeta joukossa välilä ei..

Taas liikehälytys oli äsken piti käyä näytillä :/ NO kaikki ok JA SE KOHDUN SUU 3cm auki ja kanavasta reunaa enää jäljellä JOSKO PIAN!!!???
 
Mulla vatsa oli myös hyvin tyhjänä n. viikon ennen synnytystä joka päivä, PAITSI sinä lopullisena synnytyspäivänä, eli mä tein ne klassiset kakit siihen synnytyspöydälle ennen vauvaa. :D

Limatulppa irtos samana päivänä kun neiti syntyi, sairaalassa oltiin jo. Esikosta en nähnyt koko limatulppaa koskaan.
 
No niin, toksemiakokeet oli kaikki negatiivisia, joten pahan olon kanssa kotiin saatiin jäädä.. Jos maanantaina vielä tällanen olo niin tyksiin.
Lääkärissä sf mitta 36, painoa tullut 28 kiloa :O, verenpaineet hiukan koholla ja parhaat uutiset: kohdunsuu täysin kypsä synnytykseen ja auki 1 cm!! :) Jes!
Kyllä nää supistukset jotain on saanu aikaseks =)
Vauva kiinnittynyt alas ja lääkäri lupaili ettei laskettuun asti päästä kun on jo niin syntymässä ja paikat kypsinä :) Toivotaan että oli oikeassa!

Tässä koko illan hirvee naksuminen mahassa, toivotaan et kalvot puhkeis :D
Ja pissalla saa edelleen käydä koko ajan.. Sais tänään tai huomenna lähteä syntymään, että oltais sitten kunnossa ja kotona ens keskiviikoks kun on ne isän hautajaiset :S Ei oo kiva jos just sillon oon synnärillä.. Muistotilaisuuskin pidetään meillä kaiken lisäksi.

Niinuska+Hipsu 38+0 (Toivottavasti ei ens viikolla enää poksuta!)
 
valf Onnittelut =)

pippur paranemisia

pörri :hug:

pinkgreen Niin en osaa sanoa joko ne suostuisi käynnistelee. Selviää maanantaina. :) Mitäs ostit Ikeasta? :)

Aamulla siis siivottu ja kuurattu koko asunto. Sen perään vielä Itikseen käppäilee,kiertelee kauppoihin ja kahvittelee. Eikä siis yhtään kipeää supparia.
 
Aamulla klo 10.00 Koksiin yliaikaistarkastukseen. Pakkaan toivorikkaana jo kassin mukaan, jos ottaisivat miut jo sisään. Yritän saada noita verenpaineita nostettua niin sitten ainakin ottavat :LOL:

Koko päivän supistellut taas, olenkin touhunnut nyt kovasti, imuroinut, pessyt pyykkiä, vaihtanut verhoja, silittänyt jne...

Kyssärinä: vieläkö teillä muilla vauva liikkuu paljon? Kun täällä ainakin potkii ja tönii ihan mielettömästi edelleen..neuvolassakin ihmetteli, että onpas toiselle vielä tilaa liikkua..mikähän pygmi sieltä on tulossa!? Ei puhettakaan, että tarvisi mitään liikelaskentoja tehdä.

mamma ja Kirppu 41+2
 
Ei teidän perässä enää pysy nyt kun päivittäin tulee lähtöjä :D

Voitte lähettää mulle osan kivuista ja suppareista niin tiedän edes millasta on todellinen odotus, ainakin loppuvaiheessa.
Mies pelkää hulluna että jouduttas synnytyksee, toissailtana seksiä harrastettiin niin se sanoi lopuksi että eikä sitte lähetä synnyttää :LOL:

Tähän väliin ONNEA uusille vauvoille ja tietenkin äideille :flower:

Täällä yks mamma alkaa olemaa jo ihan hermoraunio tavaroiden, miehen, esikoisen ja auton takia, niin ja kun päivä sieltä lähenee ja haluisi kaiken olevan kotona tiptop ennen lähtöä :'(

Voimia ja hermoja kaikille tasapuolisesti!
santtu ja iita 38+2
 
Ullis82 kyllä tämä asukas liikkuu vielä aika tavalla,potkii, tönii ja mitä lie osia sielä liikuttaakaan :whistle: Neuvolan täti vaan sanoi että kohtuni on hyvä, ja että vauvalla on hyvä paikka olla siellä, tilaa vissiin on ja vauva pieni. Oma painoni noussut reilu 4kg.
Tsemppiä aamuun. Syö salmiakkia ja riitele eiköhän sitten nouse paineet :D
 

Yhteistyössä