Tampere äidit ja muutkin

Heips. Täällä kaipailen uusia tuulahduksia elooni. Minulla on 9.5kk.n ikäinen typykkä eli kotosalla olen ainakin vuodenvaihteen yli. Kaipaamme seuraa samanhenkisistä elikä jos olet maailman menosta kiinnostunut, musiikista, punaviinistä, luonnosta, matkustelusta, asioiden ja elämän ihmettelystä ja ihan vain olemisesta ja höpöttelystä hyvän kaffin tai teekupposen äärellä niin ota yhteyttä. Itse olen 35v. Joten ainakin yks ellei useampikin virstapylväs saavutettu. Ps. Laita vaikka viestiä.. Voimme vaikka jutustella fb.ssa myös ens alkuun!
 
Moi!

Täällä olis yks äippälomalainen uusia tuttavuuksia vailla, 27 vuotta tullut jo mittariin. Asun Lempäälän Kuljussa rivitalossa miehen ja pojan (kohta 6kk ikäinen) kanssa. Tykkään käydä vaunulenkeillä koiran kanssa ja muutenkin ollaan paljon ulkona ainakin näin kesäaikaan kun poika niin viihtyy siellä, päikkäritkin suostuu vain pihalla nukkuun. Metsäänkin olisi tarkoitus mennä lenkkeileen kun sitä varten tuli hommattua kantoreppukin, ei vain ole tullut käytettyä sitä pahemmin. Tykkään myös puutarhan hoidosta kun nyt vihdoin ja viimein on oma piha niin on saanut istutella kukkia ja pensaita eli päässyt vähän leikkimään hortonomia :D Itsellä juttuseura on nyt vähän vähissä kun kaveripiirissä ei ole lapsellisia ihmisiä ja kaikki sinkkuja, joten hieman erilainen elämänvaihe menossa. Kaipaisin siis samanhenkistä juttuseuraa ja kavereitahan ei koskaan ole liikaa
 

Yhteistyössä