Tampere ja siis 12.8

  • Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti
Taare
elikkä mukaan olisi tulossa?

Sleepyhead
Pintelin
Tindepekkaperkele
Läiskä
Marup
Poio
Pikkuväki
4-kerroksen väkeä
Enga Puh
Texas
Sekä se yllätys vierailija

ilmoitelkaahan vaikka vielä ensi viikon loppuun mennessä niin varaan pöydän ettei jouduta siihen naapurin mäkkiin menemään :D :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 20:32 4-kerroksen väkeä kirjoitti:
Onko porukalla mielenkiintoa lähteä karaokeen jatkoille :whistle:
tässä yksi innokas ilmoittautuu ensimmäisenä :wave:
Jos miä siäl rupeen laulamaan niin tyhjenee ravinteli alta aika yksikön :D mut voin mää seuraks lähtee :whistle:
 
Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 21:37 enga puh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 20:32 4-kerroksen väkeä kirjoitti:
Onko porukalla mielenkiintoa lähteä karaokeen jatkoille :whistle:
tässä yksi innokas ilmoittautuu ensimmäisenä :wave:
Jos miä siäl rupeen laulamaan niin tyhjenee ravinteli alta aika yksikön :D mut voin mää seuraks lähtee :whistle:
mulla vähän sama vika, kaupan päälle saan vielä porttikiellon kyseiseen paikkaan
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 21:41 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 21:37 enga puh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 20:32 4-kerroksen väkeä kirjoitti:
Onko porukalla mielenkiintoa lähteä karaokeen jatkoille :whistle:
tässä yksi innokas ilmoittautuu ensimmäisenä :wave:
Jos miä siäl rupeen laulamaan niin tyhjenee ravinteli alta aika yksikön :D mut voin mää seuraks lähtee :whistle:
mulla vähän sama vika, kaupan päälle saan vielä porttikiellon kyseiseen paikkaan
älkääs ny aliarvioiko itseenne :whistle: , kun kerran pääsette vauhtiin, ei paluuta enää ole ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 21:43 4-kerroksen väkeä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 21:41 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 21:37 enga puh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 20:32 4-kerroksen väkeä kirjoitti:
Onko porukalla mielenkiintoa lähteä karaokeen jatkoille :whistle:
tässä yksi innokas ilmoittautuu ensimmäisenä :wave:
Jos miä siäl rupeen laulamaan niin tyhjenee ravinteli alta aika yksikön :D mut voin mää seuraks lähtee :whistle:
mulla vähän sama vika, kaupan päälle saan vielä porttikiellon kyseiseen paikkaan
älkääs ny aliarvioiko itseenne :whistle: , kun kerran pääsette vauhtiin, ei paluuta enää ole ;)
No siis miä lauantaina lauleskelin kaverin 30v päivillä ja huonolla menestyksellä :D ei musta tuu ikinä idols voittajaa :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 10:21 Poio kirjoitti:
Jatkot taitaa multa jäädä väliin, mutta syömään tulen!

Teistä aikamoni vissiin tuntee toisensa entuudestaan, mutta mites me muut tunnistetaan teidät??? :D
Mää en kyllä tunne ketään entuudestaan mutta kuvia olen joistakin mukaan tulijoista nähnyt :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 18:23 enga puh kirjoitti:
Mää en kyllä tunne ketään entuudestaan mutta kuvia olen joistakin mukaan tulijoista nähnyt :whistle:


Kun noita profiilikuvia kattoo, niin kyllä tämän joukon muista erottaa... yritän kans päästä ainakin sinne syömään, varma en vielä ole.
 
En mäkään tästä sakista ole nähnyt kuin muutaman, eli uusia tuttavuuksia lähes kaikki =)

Mitä tulee jatkopaikkaan, täytyy katsoa mikä fiilis ja tuleeko maha niiin täyteen ettei jaksa kuin hypätä bussiin/taksiin ja hurauttaa kotisohvalle..tod. näköisesti siis ei mutta en lupaa vielä mitään... =)

Vieläkö pistetään muutama "mainos" tapaamisesta mitä nyt osioon??
Mukava porukka nytkin tulossa mutta muutama tampereen/lähialueen tyyppi ei varmasti ole tapaamista huomannut...esim. missä Änkeröinen, Hari mao, tiituli.... :wave: :wave:
 

Yhteistyössä