Tampere ja siis 12.8

  • Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 20:34 enga puh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 20:23 pintelin kirjoitti:
Ja mun tulemiseni on sitten vaakalaudalla. :/
no kuinkas nyt niin?
Jos miehellä töitä silleen et tulee vasta duunista lauantai aamuna ei oikein nappaa lähtee täältä asti ja sit heti sunnuntaina takas. :/ Sitäkin mä funtsasin jos tulisin junalla,mutta miks v*tussa sekin maksaa niin pimeesti joten ei kiinnosta sijottaa siihenkään verrattuna jos päästään omalla autolla tuleen.Mut ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon mun kohdallani. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 20:55 pintelin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 20:34 enga puh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 20:23 pintelin kirjoitti:
Ja mun tulemiseni on sitten vaakalaudalla. :/
no kuinkas nyt niin?
Jos miehellä töitä silleen et tulee vasta duunista lauantai aamuna ei oikein nappaa lähtee täältä asti ja sit heti sunnuntaina takas. :/ Sitäkin mä funtsasin jos tulisin junalla,mutta miks v*tussa sekin maksaa niin pimeesti joten ei kiinnosta sijottaa siihenkään verrattuna jos päästään omalla autolla tuleen.Mut ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon mun kohdallani. :D

no hei! Matkailu avartaa, vaikka se oiskin sit pikasempi reissu! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 20:55 pintelin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 20:34 enga puh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2006 klo 20:23 pintelin kirjoitti:
Ja mun tulemiseni on sitten vaakalaudalla. :/
no kuinkas nyt niin?
Jos miehellä töitä silleen et tulee vasta duunista lauantai aamuna ei oikein nappaa lähtee täältä asti ja sit heti sunnuntaina takas. :/ Sitäkin mä funtsasin jos tulisin junalla,mutta miks v*tussa sekin maksaa niin pimeesti joten ei kiinnosta sijottaa siihenkään verrattuna jos päästään omalla autolla tuleen.Mut ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon mun kohdallani. :D
no ei , toivossa on hyvä elää sano lapamato ja haukkas taas :D
 
No nyt mulla on sit ongelma! Sisko tuossa juuri ilmoitti, että se ei jaksa ajaa sieltä himaan, että myös mun pitäisi olla SELVINPÄIN! :kieh:
Voi pjäärse, että ei kiinnosta niinko yhtään!!! :headwall:
En sit tiiä, että pitäiskö sitä jäädä suosiolla himaan vai lähtee autolla....
Voi, että miten huonoja vaihtoehtoja kumpikin!!!! :kieh:
 
Oho, onpas täällä vilinää, kiva kun saadaan iso porukka kasaan :wave:
Ja Sleepyhead, koita nyt jollain keinoilla ilmaantua, olisi kiva nähdä sinutkin!!! Onko teillä mahd. yöpyä esim. jossain tampesterin suunnalla jos kukaan ei halua ajaa kotiin päin ???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2006 klo 20:39 Marup kirjoitti:
Oho, onpas täällä vilinää, kiva kun saadaan iso porukka kasaan :wave:
Ja Sleepyhead, koita nyt jollain keinoilla ilmaantua, olisi kiva nähdä sinutkin!!! Onko teillä mahd. yöpyä esim. jossain tampesterin suunnalla jos kukaan ei halua ajaa kotiin päin ???
No mä lähden autolla.. Eipä tässä vissiin oikeen muu auta. Marjis tulee kyydissä ja sen on ainakin oltava himassa, kun sillä on jotku synttärit sunnuntaina ja mä oon vähän huono punkkaamaan muiden nurkissa joten tarvii vissiin tyytyy sokeri ja syntymähumalaan! :whistle: :D
 
Taare
alan tässä kohta varaamaan pöytää 15 hlö joten vielä muutama mahtuu mukaan jos haluaa mutta ei ole uskaltanut tähän pinoon, saa yllättää meidät ja ilmestyä paikalle.

jos joku epäilee että ei tunnista niin musta löytyy jonkinlaisia kuvia galleriasta nikillä Jokrisa_
 

Yhteistyössä