Tampere/lähikunnat

  • Viestiketjun aloittaja ronja-86
  • Ensimmäinen viesti
ronja-86
Moikka vaan kaikille lähistöllä majaileville :) olisko mitään ideaa jos kootaan meidät " nuoret" äidit koolle ja mennään vaikka kahvitteleen pienten kanssa joku päivä, vaikka kaupunkiin johonkin? laittakaa vietsiä tähän niin sovitaan tarkemmin :)
 
No Ronja minä täällä =) hohoiii ! Olisin valmis lähtemään =) !
Kävinki just tapaamisessa eräiden 2+ kanssa. Siis noitten joulutähtösten kanssa, siis meillä oli la.joulukuussa ja nyt tavattiin vauvoinemme ja oli kivaa, että kaikki nyt mukaan vaan niin sovitaan päivää =) !
 
ronja-86
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 21:50 RinsessanRinssinÄiti kirjoitti:
No Ronja minä täällä =) hohoiii ! Olisin valmis lähtemään =) !
Kävinki just tapaamisessa eräiden 2+ kanssa. Siis noitten joulutähtösten kanssa, siis meillä oli la.joulukuussa ja nyt tavattiin vauvoinemme ja oli kivaa, että kaikki nyt mukaan vaan niin sovitaan päivää =) !
KIVAA meillä poika syntyimarraskuun alussa :) tiedän täällämuitakin tre/l'hikunnista olevan.. mutta ei oo tainnut lukea tätä tai jotain... olisko sulla ehdotuksia?
 
Täällä äiti vm.86, poika täyttää just 2v. ja toisen la aika 2.8. :wave:
asumme täällä "itä- tampereella"..muutettiin syksyllä ja mun piti lähteä opiskelemaan nyt helmikuussa mutta suunnitelmat vähän muuttuivat yllättäen =) =)
ei olla tutustuttu vielä oikeen kehenkään pojan kanssa,olis kiva saada päivisin seuraa varsinkin nuorista äideistä!
 
ronja-86
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 14:49 mimmi kirjoitti:
Täällä äiti vm.86, poika täyttää just 2v. ja toisen la aika 2.8. :wave:
asumme täällä "itä- tampereella"..muutettiin syksyllä ja mun piti lähteä opiskelemaan nyt helmikuussa mutta suunnitelmat vähän muuttuivat yllättäen =) =)
ei olla tutustuttu vielä oikeen kehenkään pojan kanssa,olis kiva saada päivisin seuraa varsinkin nuorista äideistä!
heipsan..:) missä päin trettäon itä? :LOL: (koko ikäni tampereella asuttu) olis tosi kiva saada ystävä sinusta :) luo nick ja laita yytä :D
 
Minnie2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 23:05 ronja-86 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.03.2006 klo 14:49 mimmi kirjoitti:
Täällä äiti vm.86, poika täyttää just 2v. ja toisen la aika 2.8. :wave:
asumme täällä "itä- tampereella"..muutettiin syksyllä ja mun piti lähteä opiskelemaan nyt helmikuussa mutta suunnitelmat vähän muuttuivat yllättäen =) =)
ei olla tutustuttu vielä oikeen kehenkään pojan kanssa,olis kiva saada päivisin seuraa varsinkin nuorista äideistä!
heipsan..:) missä päin trettäon itä? :LOL: (koko ikäni tampereella asuttu) olis tosi kiva saada ystävä sinusta :) luo nick ja laita yytä :D
Eli suunnalla linnainmaa/atala ;) ainakin toistaiseksi..on vähän ryppyjä rakkaudessa miehen kanssa,muutamme näillä näkymin ainakin toistaiseksi asumus-eroon :/ käyn huomenna katsomassa tammelassa yhtä asuntoa meille,täytyy päästä lähemmäs keskustaa näiden mukeloiden kanssa. missä päin te asutte? mulla on parin tunnin päästä rakenne-ultra,täytyy men laittaa toi hulivili päikkäreille :) mut voitko mailata mulle os. minnie2@luukku.com.
(toi ed. nimim.oli vaan heitto ku en jaksanut kirjautua \|O )
 

Yhteistyössä