Tampere!!!

no niin, nyt meillä on lapset vielä kaiken lisäks räkätaudissa... toivottavasti sinne tapaamiseen on nyt vielä joku menossa?? eikös se kuitenkin luvannut huomiseksi ihan nättiä ilmaakin?
 
-Tumpula-
Mihin aikaan te ihmiset ootte saapumassa paikalle? Mulla kun ei ole toivoakaan päästä täältä korvesta kymmeneksi. Ja vähän kiusallista olisi saapua paikalle kun kaikki on jo lähteneet. :whistle:
 
Aika monet näyttää peruvan tulonsa, toiv. saadaan kuitenkin mukava porukka kasaan...

mutta paikalle tulevat , mitä jos sovittaisiin treffit vasta 11 kun se 10 tuntuu olevan hieman liian aikaista, me ei varmaankaan siksi vielä ehditä =)

 
-Heidih-
myö ollaa tulossa. enään on vesirokosta ruvet jäljellä :D
ja klo 10 oltas kyllä valmiita tulee koska ukot huutaa ruokaa jo 11 aikaa niin ei tarvii heti perille pääsyä ruveta muonittaa...

niin ja onneks on luvattu hyvää säätä niin eiköhä puistossa reffata :) (sateella en taija lähteä mihkää täältä pirtistä)

mutta puistossa nähää. siellä ollaa niin pitkää ku pojat viihtyy vaan. Et ei haittaa vaik ei kympiks pääsisikää

 
:wave: Nämä yrittävät myös siihen kymmeneen tähdätä! Mutta eiköhän siellä saa aikaa kulumaan pidempääkin, että kaikki ehtisi treffaamaan. :)
Eiköhän me toisiamme tunnisteta, ja profiilista saa kurkata tunnistustietoja.. ;)
 
me päästään sittenkin tuleen =) tähdätään kympin aikoihin likkojen kans sinne puistoon! ne ketkä ei ehi kympiks, tulee sit myöhemmin, eiks je !? me ainakin ollaan varmaan aika kauan puistoilemassa, niin mies saa rauhassa nukkua kotona :D

sii juu !! :wave:

niin juu ja mut tunnistaa vihertävistä vaunuista, puheliaasta esikoisesta ja mä oon sit vissiinkin kohtuu nuutuneen näkönen ponnaripää... :whistle: vaatteet toivon mukaan päällä, mut takki on melko varmaan sininen lyhyt farkkutakki, kun ei oo muutakaan :ashamed:

 
-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 17:15 FANG-ANN-75 kirjoitti:
Ai sääki oisit tulossa :wave: Nice :whistle: :D
Kyllä mä ajattelin yrittää uskaltautua paikalle. :whistle:
Älä säikähdä sitten, kuvissa näkyy yleensä Tumpula parhaimmillaan. Normaalisti taidan olla vähän räjähtäneempi näky. :p
 
-Heidih-
niin juu ja meijän tuntomerkit on sellaset mitä ei ehkä voi ohittaa :D

kaksi äitiä ja 5lasta tulossa,matkarattaat ja kaksosten rattaat=elii heidih ja mariam ;)

ja jos kuuluu kaukaa että EEEEROOOOO niin me ollaa ne,kyseessä on siis uhmaikäinen vajaa 3v vesirokko arpinen poitsu :heart: ( tai sit herran toivon mukaa käyttäytyy ihmisiks ku ollaa "ihmisten ilmoilla")

huomisiin!!!
 
elki

Kiinnostaisiko tapaaminen tupper-kutsujen merkeissä? Voisin tulla esittelemään lasten tuotteita ja muitakin juttuja jotka tässä lapsiperheen arjessa helpottaa =)

Löytyykö kiinnostusta?
 

Yhteistyössä