TAMPERE!!!

noniin, ois aika sit sitä äititapaamista vissiin alkaa järkkäileen, viime tapaamisessa ehdotettiin 8.7, mut se ei nyt varmaan tuu onnistuun, ihmisillä oli aika paljo menoja sillon... joten, uusia päivämääräehdotuksia otetaan vastaan!!! ja samoin paikkaehdotuksia, viimeks oltiin the grillissä ja sieltä osa lähti jatkoille ja osa ei :D mutta, antakaa tulla!!! :wave: :wave:
 
-Heidih-
:wave: jeps tulossa kaa. mutta tosiaan lauantai sopii parhaiten minulle. ja 9.7 kuullostaa hyvältä.

mennääkö eka syömää? tai siis eihä kaikkien oo pakko syömään lähteä ja sit syömingeistä viihteelle :D niin ja voihan vaan tulla syömään eikä oo pakko lähtee jatkoille....
se grilli oli oikein mukava paikka ja kohtuuhintainenki vielä. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 11:59 -Heidih- kirjoitti:
:wave: jeps tulossa kaa. mutta tosiaan lauantai sopii parhaiten minulle. ja 9.7 kuullostaa hyvältä.

mennääkö eka syömää? tai siis eihä kaikkien oo pakko syömään lähteä ja sit syömingeistä viihteelle :D niin ja voihan vaan tulla syömään eikä oo pakko lähtee jatkoille....
se grilli oli oikein mukava paikka ja kohtuuhintainenki vielä. :D


hyvä siinä sanoo et oli kohtuuhintanen... ;) kuka makso? :kieh:

mutta mentäiskö johki muualle tällä kertaa ??

mun tarvii alkaa aneleen tota päivää sit vapaaks, kun on jo sillon perjantaina hömpsötyksiä :whistle:
 
-Heidih-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 12:01 Pikkuväki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 11:59 -Heidih- kirjoitti:
:wave: jeps tulossa kaa. mutta tosiaan lauantai sopii parhaiten minulle. ja 9.7 kuullostaa hyvältä.

mennääkö eka syömää? tai siis eihä kaikkien oo pakko syömään lähteä ja sit syömingeistä viihteelle :D niin ja voihan vaan tulla syömään eikä oo pakko lähtee jatkoille....
se grilli oli oikein mukava paikka ja kohtuuhintainenki vielä. :D


hyvä siinä sanoo et oli kohtuuhintanen... ;) kuka makso? :kieh:

mutta mentäiskö johki muualle tällä kertaa ??

mun tarvii alkaa aneleen tota päivää sit vapaaks, kun on jo sillon perjantaina hömpsötyksiä :whistle:
hähääää... :LOL: :LOL:

juups mutta toki jokin muukin paikka käy niitäkun on tampereella iha mukavasti.
 
taidan tulla paikalle tapaamaan ja viettään iltaa kanssanne..en ollut sillon viimeks kun tyttö oli kipeenä..mutta nyt pääsen 9.7 jos sillon mentäis? oon kuullut että toi amarillo on hyvä paikka, ite en oo käynyt..ja se colorado on taas aika hintava :/ ja mikäs olis sit se paikka mihin mentäs syöminkien jälkeen?? ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.06.2005 klo 12:28 viivuli82 kirjoitti:
Mä olen mukana jos päivä ei ole 9.7. Sillon oon häissä kaason tehtävissä :) Muuten kyllä käy mikä päivä vaan, ja yks hyvä ruokapaikka on Colorado.
Hih,samoin minä olen kaasona tuona samaisena päivänä!!!! :LOL:

Eli kaikki muu käy paitsi 9.7!
 
hmmm... heinäkuu on jo niin kovin täyteen buukattu, toki voin koittaa extemporee ängetä mukaan jos vaikka sattuisin oleen "vapaalla". olis kyllä kiva päästä nyt mukaan, eritoten nauttimaan johonkin kivaan paikkaan jotain ihan sairaan hyvää ruokaa :p
ps. sevillassa on muuten ihan sikahyvää valkosipulipottumuussia...

 
Pikkuväki harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 13:32 Nonna25 kirjoitti:
Mites sitten 22. tai 23.7?? Ku tuntuu 9.7 olevan kaikilla jotain muuta..
Sevillassa on muuten muutaki hyvää ku se muussi :p :D


no mä en pääse sillon :'( ollaan jazzeilla... :/
 

Yhteistyössä