Tampereella taas?!

Joo me kans edelleen ollaan kovasti tulollaan kumpaankin tapaamiseen jos vaan toi esikoinen päättää olla ihmisiksi heti aamusta. Kertoisko joku mulle ton tapaamispaikan tarkan sijainnin, siis onko kui helppo löytää tonne kahvilaan? Mä kun en edelleenkään Tamperetta niin hirmu hyvin tunne, tai siis tota Koskikeskusta ja sen tarjontaa. =)
 
Tuo elokuva teatteri ja sen kaffila on siellä kosken puolella alakerroksessa.
Kun oot nenu kohti Intersporttia, siitä suoraan käytävää etiäpäin. Sen päässä on liukuportaat alas. Tuo Cine Atlas on heti siinä alhaalla vasemmalla! :D
Sinne pääsee myös ulkokautta, jo ei haluu liukuportaita tulla. Siinätapauksessa keskusaukion vierestä, puhelin liikkeen vierestä, ulos ja oikealle. Alas asti ja isoista ovista oikealla sisään.. =)

Me ollaan ainaskii tulossa, ellei mitään ihan äkkinäistä tapahdu!
13 kieppeillä siis huomen nähdään kaikki! B)
 
me ei nyt sitte ollakkaan 100%varmoja tulostamme huomenna!Esikoinen alko viimeyönä itkeä korviaan ja kunnon korvatulehdushan siellä sitten oli eli katotaan miten ensiyö menee...jos tytteli nukkuu suht hyvin niin tullaan kyllä sitten huomenna, mutta jos kovasti yöllä itkeskelee niin voi olla ettei jakseta sitten lähteä!Ilmottelen vaikka aamusella miltä meitin tulo näyttää! :attn:
 
Höh, me ei päästä kumpaankaan tapaamiseen :/ tämä päivä on jo buukattu täyteen ja 3.5 meillä on pojalla neuvola+rokotus, että ei taida olla sopiva treffipäivä sekään. Täytyy kattella seuraavia tapaamisia, mä niin kovasti haluisin kaikkiin tutustua =) pitäkäähän tänään hauskaa!
 
Vielä oisin näin viimetipassa huhuillu että pääseekös tuolla Koskikeskuksessa kulkeen hissillä sinne kaffilan kerrokseen? Meinaan ei taida meidän tuplat mahtuu liukuportaisiin... :kieh:

Saas nähdä löydetäänkö... Jos joku haluu tulla meitä vastaan niin ois kyllä kiva. Ei ihan eksyttäs...
 
Mä en tirdä pääseekö tuonne hissillä, mutta ulkokautta luiskaa alas pääsee ainaskii! Keskusaukiolta, puhelin liikkeen vierestä, ulos ja oikealle!

Mä katson millä mielellä tuo Jere on sit puolenpäivän maissa. On kiukunnut koko aamun.. :( En ees lähe sen kanssa, jos kiukuttelu jatkuu.
Paha äiti, kun veti paidan pään yli! :whistle:
 
Pääsee sinne kahvilan kerrokseen hissilläkin, mut se ei oo ihan siinä helposti löydettävissä. Mitenkähän mä selittäisin?!? Siitä mistä lähdetään liukuportaita alas sinne kahvilaan (urheiluliikkeen läheltä?!) niin siitä vierestä vasemmalta puolelta mennään suoraan ja käännytään vasemmalle ja siä perällä on hissi. Muistaakseni siinä oli ihan hassusti merkitty ne kerrokset, mut sillä mä oon aina kulkenu ku en noista liukuportaista niin välitä.
 
Tää on ihan kamalaa kun ei tiedä mistään mtn. Eli missäs se keskusaukio siinä on? :D Ja me ollaan varmaan siinä yhen pintaan siel, riippuu mihin bussiin keretään/päästään. Vai tullaanko omalla kyydillä. Voidaan kyl tosiaan mennä Suklis samaa matkaa jos mua joudat ootteleen. Laita vaikka yytä ja sun numero jos ei uskalla sopia viel mtn aikaa.
 
Meiltä jää nyt sitten tämä tapaaminen väliin....yö meni hiukan huonosti edelleen ja kyllä toi tyttö on sen veran kiukkunen vielä että en viitti sitä tuolla bussissa riipotella....harmitus...ois ollut niiin kiva päästä taasen täältä 4 seinän sisältä pois...mutta ensiviikolla sitten :wave: !Mukavaa tapaamista teitille :D
 

Yhteistyössä