Tampereelta kaveria?

Jos elämääsi mahtuu kaveri / ystävä lisää,ellei muutamakin tyyppi, kerrothan? :D
Olemme juur muuttaneet Tampereelle ja olis mukava tutustua ihmisiin ja siinä samalla ympäristöön :) Tavataan, kahvitellaan ja tutustutaan? Meillä on leikkikavereita lapsille, sosiaalisia iloisia sellaisia, persoonallisia tapauksia jotka myös kaipailevat kavereita. Vanhin heistä on 6, nuorin 10kk ja muut siltä väliltä :)

Mulle voi laittaa meiliä: hennakaroliina27@gmail.com

Täytyi nyt tätäkautta yrittää :D
 
Moikka! Täällä olisi kanssa yksi kotona oleva äippä eli oon 27-vuotias ja mulla on kaksi lasta, esikoinen 5v. ja 3kk. Ja uusiin ihmisiin olisi kiva tutustua :)

Ja oon uusi käyttäjä näillä sivuilla ja just vasta kirjauduin käyttäjäksi... joskus toki oon lukenut täältä keskusteluja ym.
 
Kai mäkin voisin laittaa vaikkei ikähaarukka täsmääkään :) Eli 26v äiti tästä treen viialasta (turtolan kupeessa) ja meillä on 3v energinen tyttö. vuorotöissä käyn mutta joskus olis ihan kiva lapsiseuraakin saada vapaapäiviin. mistäspäin te muut ootte?
 
Juu, eipä mullakaan ihan ikähaarukka täsmää, mutta ikähän on vaan numeroita :D Me asustellaan Pirkkalassa (eli paikkakuntakaan ei täsmää), mutta melkein Tampereella :) Ja tosi mielellään näkisin muita äitejä ja lapsia, suurin osa mun kavereista töissä, niin olis kova tekemisen puute on päivisin :)
 
A&O
Hei! Mulla ois 4v tyttö ja 2v poika jotka ois kovasti vailla uusia kavereita, ja itsekkin kaipaisin seuraa! niin lasten kanssa kun ihan aikuisten keskenkin. :) Ois mukavaa joskus saada seuraa vaikka lenkille. Tapaan yleensä iltasin tehdä koirien kans pidemmän lenkin ja se on vähän tylsää yksin... Päivisin me ollaan kotona tää toukokuu vielä ja sit meen vuorotöihin kesäks,et sit vähän vaihtelee. Mulla on auto,et voidaan liikkua kauemmaksikin. Me asutaan jankassa. Niin ja olen itse 27v. :)
 
Täällä kans 30v mamma ja 1½v poika kaipailevat seuraa.
Päivisin ollaan kotona ja iltasin joskus töissä.
Asustellaan Lukonmäessä.Päivisin päästään liikkumaan julkisilla ja iltasin autolla.
Saapi kirjotella esmeraalda82(at)hotmail.com
 
moikka=) Tossa juurikin vastailin yhteen ketjuun, jossa äipät etsii tukiverkkoa Tampereelta..
Laitan nyt tähänkin sitten, että tänne voi laittaa postia, jos haluaa juttuseuraa, tämä äippä ainkin kaipailee
muutakin kuin kakkavaippojen seuraa =) eli mulle saapi laittaa postia heluna81@gmail.com. Niin ja
meillä vanhin neiti 5v,toinen neiti2v ja iltatähtenä 3kk poika. Pitkä aika kun oon viimeksi täällä jutustellut...
taisi olla ton neiti kakkosen odotusaikana... mutta ois kiva saada jotain seuraa vaikka tonne leikkikentälle=)
 

Yhteistyössä