Tampereen äidit+lapset

  • Viestiketjun aloittaja 2lasta ja mamma
  • Ensimmäinen viesti
Lirpunäiti
Heippa!!

Mekin ollaan Länsi- Tampereelta =) Minulla tyttö 7,5kk ja seuraa päiviimme kaipailtaisiin, vaikka kävelylenkeille karisteleen kiloja =)

Jos sinäkin kaipaat seuraa päiviisi, niin laitahan minulle sähköpostiosoitteesi, niin otan sinuun yhteyttä =)

Osoitteita odotellen =)
 
Kaukajärvi, Turtola, Annala tai mistä vaan Tampereelta?????

19 vuotias tupakoimaton ja raitis avoin ja puhelias äiti kaipailee savuttomia ystäviä kaupoille, elokuviin, uimaan, kuntosalille, laihdutuskaveriksi tai vaunuseuraksi yms yms. Kyläilemään. Mitä vaan lasten kanssa tai ilman. Kunhan on ystäviä ja paljon. Meseilemällä voi aloittaa eli tutustua ja testata pelaako kemiat jos ei niin ei poistat vain minut meselistaltasi...

Eli sinä n. 17-24 vuotias mukava persoona joka kaipaat ystävää jolle voi puhua mistä tahansa nolostumatta... Mailaa meseosoitteesi minulle mitä pikimmiten pixday@suomi24.fi
 
:wave: Täällä äippä 25v ja pojanvesseli 4,5 v. Asutaan Hatanpäällä.
Prheeseen kuuluu myös avopuoliso 21v ja pikkukakkosta odotellaan kesäkuulle.

Mielellämme kaipailisimme uusia tuttavuuksia tältäsuunnalta =)


 
psst
Jihuu, Lansi-Tampereellakin on elamaa!! =) Olis ihan mahtavaa jos jostain taalta lahelta loytyis juttu- ja leikkiseuraa, puistoon, kavelylle, kylailyyn, eli siis nyt TESOMA, TOHLOPPI, LAMMINPAA, HAUKILUOMA kuulolla.. ja kaikki muutkin tietty. Me tytot ollaan 23v, 2v ja 6kk ja meille voi kirjotella osotteeseen Niika@jippii.fi ja jos juttu luistaa ja ollaan samalla aaltopituudella, niin nahaan vaikka. Mistapain vaan Tamperetta uudet ystavat kelpaa!! Ihan huippu mahtavaa olis jos loytyis suurinpiirtein samanikasia lapsia ;)
 
Täällä lukonmäestä äiti 25v ja poika 1v8kk, molemmat menevää sorttia, huhuilevat uusia äiti-lapsi-ystäviä!
Seuraa kaivattaisiin punttisalille, uimaan, kirpputorille, ulkoilemaan, illanviettoon, löhöilyyn tai siis ihan mihin vaan. olemme vasta 1,5kk sitten tänne muuttaneet, sosiaaliset suhteet ovat siis olleet tähän asti jäässä :/
Mutta toivottavasti löytyis ihania ihmisiä päiviä piristämään! :)

S-postikin on tervetullutta: katajoo @ gmail.com (ota välit pois)
 
Jenni ja Veeti
Moips!

Olen 20-vuotias 2½-vuotiaan pojan äiti ja odotan toista lasta syntyväksi tuossa kesä-heinäkuun vaihteeseen.

Olisi kiva saada uusia ystäviä, mies tekee joskus reissua ja poika tarhassa 15pvä/kk kun itse käyn silloin tällöin töissä. Asumme Tampereen Tesomalla, jos haluat ottaa yhteytää niin laita viestiä vaikka suoraan mun sähköpostiin niin huomaan sitten varmasti! =)

Tykkään jutella, ulkoilla, kahvitella, leffassa käydä, syömässä samoin.. siis ihan kaikkea :LOL:
 
Pyynikki 33v ja 3kk
Pyynikiltä äiti 33 v. ja poika 3 kk tutustuisivat mielellään näillä nurkilla ulkoileviin perheisiin. Meillä yleensä ulkoiluaika iltapäivällä. Munkkikahvilatreffit oli ihan kiva ajatus, jos vaan kaikki jaksavat hinata kärrynsä mäen päälle. :p Kuinka paljon saataisiin porukkaa paikalle?
 
mekin kaivataan päiviin seuraa äideistä/lapsista.asutaan etelä tampereella,mutta sillä ei ole väliä missä sinä/te asutte,liikkuun pääsee.oon itse pirtsakka tapaus,poitsu on kova touhuamaan(kohta 3vuotias)kirjottele rohkeesti mailiin niin tutustutaan,tavataan. =) sanskuu85@jippii.fi
 
MoM82
moi!!varsinkin sinä EpaH, joka olet täältä hatanpäältä niinkuin mekin.perheeseen kuuluu vanhempien lisäksi lapset 2v9kk ja 11k.Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin. Eihän sitä tiedä vaikka oltaisiin täällä joskus vastaan toisiamme tultu.

Jos kaipaat ulkoiluseuraa niin pistä meiliä:tuija.hietaniemi@luukku.com =)
 
Heips. Aikoinaan toiselta paikkakunnalta Tampereelle muuttanut tuore äiti 22v. sekä poitsu kohta 3kk kaipailee seuraa samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Mies 29v. töissä päivät..... Koikkarissa asustellaan.... Jospa vaikka aluksi vaihdetaan ajatuksia mailaillen... =) minttus@msn.com
 

Yhteistyössä