Tampereen AVA-Klinikka

syssy missä vaiheessa teidän hoidot on meneillään? Kuka lääkärinä?
Itsekkin siis ko. paikassa hoidossa ja nyt olis 2. IVF meneillään, olen myös ollu tyytyväinen Avaan, mutta olis kiva kuulla muittenkin kokemuksia :)
 
Me vaihdettiin AVA:lle alkukesästä toiselta klinikalta paikkakunnalta X, jossa klinikan toiminta epäammatillista ja meitä hoidettu osin käytännössä vastoin voimassa olevia hoitosuosituksia. Tyytyväisiä olemme olleet AVA:n palveluihin. Ekasta IVF/ICSI hoidosta pitkällä kaavalla tuli plussa, joka tosin nyt päättyi tällä viikolla rv 10+3 ja olin eilen sairaalassa lääkkeellisesä tyhjennyksessä, joka kuitenkin päättyi lopulta kaavintaan. Km ei luonnollisestikaan liity mitenkään AVAan ja sinne mennään nyt ainakin miettimään jatkoja. Pakkasessa olisi 7 alkiota odottamassa, mutta eri asia, milloin oma pää jaksaa nyt yhtään mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja syssy:
Heni: Meillä on tehty Avalla muutama inssi ja yksi ICSI. Nyt juuri odotellaan sen ICSI:n ainokaisen PAS:in tulosta. Kaksi hyvää kahdeksansoluista alkiota matkassa.
Lääkärit ovat olleet ihania. Erityisen herttainen oli meillä aiemmin ollut Maastik. Pidimme kovasti. Hän kuitenkin vaihtoi työpaikkaa tai jotain??? ja niin lääkärimme vaihtui. Valitsin lääkäriksi uutena taloon tulleen Pentin. Hyvä lääkäri hänkin. Kertoo ehkä suoraselkäisemmin asiat niin kuin ne ovat ja vastaa kiertelemättä kysymyksiin. Hänellä on myös aina ollut aikaa vastailla kysymyksiini käyntieni yhteydessä. On myös sellainen tyyppi, joka jaksaa aina kannustaa.
Mieheni taitaa olla jostain syystä hieman kranttu :D Hänen mielestään hän ei saa huomiota tarpeeksi hoidoissa. (Mutta hänhän käykin siellä paljon harvemmin) Taitaa olla aika yleinen ongelma kuitenkin... Siinä siis se ainoa negatiivinen puoli, mikä on tullut esille.
 
Syssy: Meillä on sama lääkäri ja olen tykännyt hänestä tosi paljon. Selittää asiat hyvin, jaksaa vastaila kysymyksiin ja on kannustava. Jatkoja mennään taas hänen luo miettimään, kunhan tästä nyt saa itsensä jotenkin kasaan taas....
 

Yhteistyössä