Tampereen lastenvaatetarjonta: MITÄ PUUTTUU?

Hei!

Olen alustavasti suunnitellut lastenvaatekaupan perustamista Tampereen talousalueelle ja haluaisinkin kuulla toiveita myytävistä merkeistä yms. Olen suunnitellut ottaa myyntiin lähinnä skandinaavisia merkkejä, mutta kaikki ideat otetaan vastaan! =)
 
No mä metsästin kissojen ja koirien kanssa puolipotkareita kun tätä tytyäni odotin. Merkistä viis.
Joka kaupassa ne parit hassut tutan versiot, valkoiset ja vaaleanpunaiset :headwall: Lopulta halpahallista löysin varmaan seitsemää eri väriä ja ostin varastoon joka koossa.
Yleensäkin mulle ei ole merkillä väliä, mutta se mua ärsyttää jos tarjolla on vain ja ainoastaan vaaleanpunaista ja vaaleansinistä, bonuksena sitten valkoinen.
Jos täällä olisi liike joka myisi tyttövauvalle vaikka niitä keltaisia, mintunvihreitä, vaaleanvihreitä, liloja jne. vaatteita, asioisin ainoastaan siellä.
 
Ihan kaikkea ja mielellään laajalla valikoimalla. Se että on pari vaatetta yhdeltä merkiltä ei oo inspiroivaa, koska monet nettikaupat tarjoavat laajemman valikoiman.

Dunsia ja Villervallaa saa Ballotista, mutta kaikkea muuta retromerkkiä puuttuu. Itse suosin värikästä ja lapsellista (onneksi POP avasi butiikkinsa tänne). Myös ulkovaatteissa on iso aukko Nanoukin lopetettua. Ticket, Molo, Minymo nyt ainakin. Reimaa ja Reimatecciä myydään kyllä.
 

Yhteistyössä