Tampereen pino!!

  • Viestiketjun aloittaja Äiti ja lapset
  • Ensimmäinen viesti
Täällä ois 28 vuotias kahden lapsen äiti täältä Tampereen "maaseudulta".... Ois mukava saada uusia kavereita ihan kaikenlaisista äiti-ihmisistä. Laita y-viestiä, vois vaikka mesessä jutustella, sitten kenties joskus tavatakin! =)
 
Tässä tällainen "kypsempi" äiti Hervannasta etsiskelee seuraa muista äideistä. Iällä ei ole suurempaa merkitystä. Omat lapseni, kaikki tyttöjä, ovat 10 1/2v. , 3v. (täyttää juuri) ja 2kk. Laitahan yytä mulle tulemaan! =)
 
HurjaMimmi
olen 21vuotias äiti, mulla on aurinkoinen taapero tyttö 1v4kk, ja isikin löytyy 28v....asustellaan tampereella (hervanta)...olisi kiva löytää kavereita, joilla olisi samanikäsiä lapsia...niin aikaa löytyy nyt kun olen saanut opinnot suoritettua. olisi kina nähdä kahvilla tai mennä lenkille joskus...mulla kun ei ole tampereella ketään mamma kaveria

 
kesämami
Täällä ois 21v kotiäiti ja 2,5 vuotias Miro,vailla ulkoilu/vaunuttelu/kahvitteluseuraa =) Meidän perheeseen myös odotetaan vauvaa syntyväksi touko-kesäkuun vaihteessa.Mut saa liittää meseen jos tahtoo_Ota yhteyttä! mamitar_84@hotmail.com
 
Heippa. :attn:

Täällä yksi tuleva äiti Hervannasta. Esikoista odotellaan syntyväksi heinäkuussa. Ikää on 25v.

Tampereella olen asunu vuoden verran, eikä kovin paljon paikallisia ystäviä paljonkaan ole. Eli kalenterissani on tilaa ehkäpä juuri sulle B)

Mailaa osoitteeseen fortima @ luukku.com jos kiinnostaa tutustua!
 
Hei! Täällä olisi äiti 25v ja pieni tyttö 2kk länsi tampereelta seuraa vailla.Mielellään myös pienenlapsen äiti olis hakusessa. Meillä käy isäntä yö työssä että ollaan paljon iltasin kahdestaa. Jos löytyy joku joka myös seuran tarpeessa laita meiliä: elia.mehtala@pp.inet.fi
 
Heippa :wave:
24-vuotias äiti ja pikkuinen Ida tyttö, pian 1 vee, etsivät uusia tuttavuuksia äideistä ja heidän lapsistaan! Isi on 10.00-18.00 tai 12.00-20.00 töissä, joten ihan kaksisteen usein likan kanssa ollaan kotosalla, elikkä olisi mukavaa saada seuraa! =)
Voit olla mistä päin tamperetta vain, minulle voi laittaa yksityisviestiä tai mailailla ossaan jennuli81@gmail.com niin tutustutaan siten enemmän.
 
kahvitteluun ja kävelylenkeille yms. hengailuun seuraa olis oikein mukava löytää! ja toisinaan pelkkä meilailukin vois tuoda mukavan lisäpiristeen päiviin. olen 28 v., tyttö nyt vajaat 3kk. meidän seurana on myös vauhdikas ja energinen labbis 4v. iskä (31) on päivisin töissä.
asustellaan härmälän ns. vanhalla puutaloalueella.
samaa ikää jos suurinpiirtein olisitte niin se olis tosi jees...
ottakaapa yhteyttä!
 
psst
Seuraa tannekkin, kiitos!! =)
Vaunuilu, leikkipuisto, kylaily yms. seuraa muista aideista ja lapsista otetaan vastaan. =) Esikoisen aikaiset aiti-ystavat on palailleet toihin ja kouluun, joten ollaan paljon vaan keskenamme. Nyt ois taas aika saada jotain actionia paiviin, vaipanvaihdon lisax. Oon 23 v. ja tytot pian 2 vuotta ja pikkuinen 5kk. Kaikenlainen lapsentahtinen oleminen ja tekeminen kiinnostaa. Niin ja Lansi-Tampereella asustellaan, jos oot samalta suunnalta niin loistavaa, muttei valttamatonta! Meihin saa yhteyden seuraavasta... Niika@jippii.fi =))
 
moi täällä 23v äitykkä tampereelta
täältä löytyy tyttö 4v poika 1v6kk ja masu-asukki jonka la 4/06
päivät tylsiä ja uudet tuttavat ovat aina tervetulleita.isukki tekee yö-työtä ja päivät siis nukkuu.eli täällä on rutkasti aikaa.
maili löytyy profiilista. ja sähköpostiin voi laittaa myös mese osoitetta jos meseily kiinnostaa niin lisäilen kyllä listaani =)
 
-Peppi-
Olen 27v. äiti ja tyttöni 6,5kk. Asustellaan täällä Tampereella, Epilässä iskän ja kahden kissan kanssa. Kaipaamme seuraa päiviimme suunnilleen samanikäisistä ihmisistä. Aluksi voisimme tutustua meilaillen ja myöhemmin miksei tavattaisikin.

Viestejä odotellaan!! :)

Laita yv:tä ja sillä sähköpostisi, niin otan sinuun yhteyttä!! :)
 

Yhteistyössä