Tampereen seudun syys-/talvivauvat 2015

Huhuilen täällä Tampereen seutulaisia, josko olisi muitakin? Aiemmassa raskaudessa täällä on aina ollut meille manselaisille oma ryhmä ja siirtynyt sitten myöhemmin tuonne kerhojen puolelle salaiseksi. Tapaamisiakin on ollut, joten vertaistukeakin saa ja lapset samanikäisiä kavereita ;).

Täällä siis 30v Tamperelainen ja kolmatta lasta odotellaan. Vielä alussa, laskettu aika on Marraskuussa.
 
Täällä kans yksi - ainakin melkein! :)

Tampereella tuli asuttua useampi vuosi, kunnes 2011 muutettiin pienempään kuntaan vähän etelämmäs. Pirkanmaalla ollaan kuitenkin yhä ja edelleen joka arkipäivä tie vie töiden merkeissä Tampereelle :)

Vähän kivikkoisemman polun jälkeen esikoinen on odotuksessa rv 18+2, LA siis syyskuussa. Ja itselläni ikää on 27 :)
 
Oi kuinka kiva että on muitakin! Ei tampere tosiaan ole edellytys, mutta Pirkanmaan alue myös ihan hyvä ;). Meillä tämä kolmas saanut alkunsa PAS siirrosta, joka 4. IVF 1. PAS. Toinen lapsemme sai alkunsa 4. IVF:n tuoresiirrosta ja esikoinen on luomusti. Meidän pojat on 6v ja 2v tällä hetkellä. LA on n. 23.11 :).
 
Mä vähän huonosti muistan aina täällä käydä lukemassa. Kiinnostaisiko ketään facebook-ryhmä? Mä voisin vaikka laittaa semmoisen kasaan jos kiinnostusta löytyy :) Ja salaisen sellaisen, ihan näin ajoissa kkn ei kaikille tutuille viitsi asiasta huudella :)
 
Kiva, mä laitan semmoisen pystyyn tänään kun kerkeen koneelle :) Laittakaa mukaan haluavat mulle yksityisviestinä linkki twidän facebook-profiiliin tai nimi ja kuvaus profiilikuvastanne, niin pyydän sitten hetkeksi kaveriksi, että saan lisäiltyä ryhmään :)
 
"Josna"
Heippa! Saako viellä liittyä mukaan? :) Täällä esikoista odotellaan ja Pirkanmaalla asustelen! Nyt 18+2 ja ikää minulla 22. Facebook-ryhmästä olisin myös kiinnostunut!
 
Hieman hiljaista on, mutta täällä minäkin! NT ultra takana ja kaikki siellä hyvin :). Nyt rv 12+2 ja edelleen pitää välillä yrittää muistaa että vauva kasvaa masussa, oireita kun ei oikeastaan ole :D.
 
Kiva kuulla!:) Mulla huomenna kolmas neuvola ja ensi viikon keskiviikkona sitten rakenneultra. Ei sulla Adele84 pahaa oloa sitten ole ollut ? :) Itsellä oli alkuun jonkin verran, ei mitään pahaa, mutta kuitenkin. Nyt se selätetty ja voisi syödä vaikka mitä ja kuinka paljon vain. Erityisesti suklaa maittaa.. :D Mahakin alkaa nyt vasta pikkuhiljaa erottua ja kasvaa. Niin ja liikkeitäkin olen alkanut tuntemaan viime viikkojen aikana..
 
Viimeksi muokattu:
Heissan! Juuri heräsin tähän foorumiaikaan, flunssassa kun makoilee kotona niin kerkeää tälläisiakin asioita hoitelemaan :). Eli siis ikää 27, Tampereen kupeesta ja mielelläni facebookissa vaihtelisin ajatuksia. Ensimmäinen ilolla ja jännityksellä odotettu räkänokka tulee näkemään päivänvalon 11.10 näillä näkymin. Tosiaan jos salainen ryhmä, ettei kukaan näe ja huomaa kun sinne liityn, matalalla profiililla nimittäin menty muille paitsi aivan lähipiirille ;)
 
Viimeksi muokattu:
Moi,
Mäkin laitoin nyt yksityisviestin Sona82:lle. Mielestäni laitoin jo aiemmin, mutta ei ehkä lähtenytkään, kun mitään ei kuulunut. :D
Täällä vasta rv 7+4. Pahoinvointia, väsymystä ja ärtyisyyttä on vaikka muille jakaa. Huh huh..:(
 
Ei sillä, että hätäinen olisin, mutta.. Laitoin Adelelle yksityisviestiä ja kyselin onko facebookryhmä jo toiminnassa ja ei viellä. Tai ainakaan hän ei siellä viellä ole. Ajattelinkin nyt, että perustan sitten salaisen ryhmän ja jos niin käy että Sona sen on jo tehnyt ja siellä jo porukkaa, niin poistetaan sitten tämä minun luoma. :) Onko ok?

Mulle kun laittaa siis yksityisviestiä nimestä ja profiilista niin pyydän sitten kaveriksi ja lisään ryhmään. :)

Nyt meen nukkumaan, mutta huomenna voisin tehdä jos ei Sonasta kuulu ennen sitä..:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä