TAMPESTER 13.8.!!

En pääse tulemaan tapaamiseen, menen tapaamaan pomoa työpaikalle ja sovitaan työvuorot, ja pomo on töissä vasta klo.21.00, ja siellä menee aikaa, eikä jaksa lähteä enään puolenyön aikaan.(menen jäkkäriksi kapakkaan.)
 
Tosi paljon ilmottautuneet peruneet , jos näyttää siltä että väki vaan vähenee niin jätän myös väliin...katsotaan mikä lauantaina tilanne täällä =)

Toki jos saadaan kasaan ed. mukavan kokoinen porukkaa, niin olen tulossa.
 
Vielä kerran voineen vaihtaa tuloani... siis voisinkin olla tulossa :ashamed:
Raahaan itseni 99% todennäköisyydellä paikalle lauantaina. Onneksi te sitten tunnistatte minut, niin minun ei tarvitse jokaiselta vastaantulijalta tingata "oletkos sinä nyt se äiti maa?" yms.. :D

Teen vielä lauantaina aamupäivällä kaikista viimeisen ilmottautumiseni tänne =)
 
no niin, niinhän se tuntuu innokas porukka kuivuvan kasaan :/ meillä sattuu olemaan tilanne, että mies päivystää lauantai iltana ja mummeli lupasi ilmoittaa viim lauantai aamuna, tuleeko tänne tyttösiä hoitamaan. eli jos mummeli päättää olla mieluummin kattotalkoissa niin en ikävä kyllä pääse tulemaan kun en oikein viitti tota pikkusakkia hilata perässäni. mutta - toivotaan parasta, ilmoittelen sitten vielä huomenissa :)
 
Pikkuväki harmaana
mä tulen syömään jos remppa on siinä vaiheessa että pääsen lähteen, tai on lapsenvahti noille ihanaisille.. että mies saa rauhassa tehä remppaa.. mutta ilmottelen vaik äitimaalle tai marupille tekstarilla mikä tilanne mulla sit illalla :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2005 klo 11:56 Tikrutikru harmailee kirjoitti:
Kuinka moni muu nyt sitten on tulossa??
hmmm, mun laskujen mukaan minä ÄM, tikrutikru, siiri 04, honey ja tindepekkaperkele. hyvä jengi on ja voitte olla varmoja, että minä en jätä hyvää ruokaa väliin mistään hinnasta, kun se ihana mummukin lupasi tänne tulla :D
 
-Heidih-
himpura ku harmittaa kovasti ja paljon että tää prkl flunssa löys meikäläisen....muute oisin voinu tulla mutta ens viikko on töissä sen verran kiireinen ja raskas niin tarvii tän mamman pysyy kotosalla sohvan pohjassa :\| mutta pitäkää kivaa ja toivon mukaa väki ei enempää vähene.
 

Yhteistyössä