Tapaaminen Kuopiolaisille äideille!

  • Viestiketjun aloittaja Angelgirlie
  • Ensimmäinen viesti
Trubella on tapaaminen huomen kyllä. Truben hintataso on mielestäni ihan normaali kahvila-hintainen ei mikään erityis kallis. Ja Trubella on meidän tapaamisiin suhtauduttu tosi mukavasti vaikka ääntä lähtee porukasta ja lapset juoksentelee ympärillä. Tule huomenna mukaan niin suunnitellaan siellä jo porukan kesken seuraava tapaaminen vaikka sitten jonnekkin muualle jos jollain on ehdotuksia...
 
just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 11:03 San Rina kirjoitti:
Anteeksi vaan, etten TAASKAAN tuullut vaikka lupasin. Toivottavasti, ette odotelleet. Meillä ei oikein yhteistyö pelannut tänään ja syömiset ja pukemiset venyivät..
Olet kyllä uusavuton tapaus :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 10:30 just kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 11:03 San Rina kirjoitti:
Anteeksi vaan, etten TAASKAAN tuullut vaikka lupasin. Toivottavasti, ette odotelleet. Meillä ei oikein yhteistyö pelannut tänään ja syömiset ja pukemiset venyivät..
Olet kyllä uusavuton tapaus :eek:
No tällä kertaa se oli onnekseni. Vältyin sentään tapaamasta erästä sekopäätä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2005 klo 13:41 San Rina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 10:30 just kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 11:03 San Rina kirjoitti:
Anteeksi vaan, etten TAASKAAN tuullut vaikka lupasin. Toivottavasti, ette odotelleet. Meillä ei oikein yhteistyö pelannut tänään ja syömiset ja pukemiset venyivät..
Olet kyllä uusavuton tapaus :eek:
No tällä kertaa se oli onnekseni. Vältyin sentään tapaamasta erästä sekopäätä...

Ai ketä? Uskaltaako sinne tapaamisiin tulla jos siellä sekopäitä on mukana?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2005 klo 19:36 heinikki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2005 klo 13:41 San Rina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 10:30 just kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 11:03 San Rina kirjoitti:
Anteeksi vaan, etten TAASKAAN tuullut vaikka lupasin. Toivottavasti, ette odotelleet. Meillä ei oikein yhteistyö pelannut tänään ja syömiset ja pukemiset venyivät..
Olet kyllä uusavuton tapaus :eek:
No tällä kertaa se oli onnekseni. Vältyin sentään tapaamasta erästä sekopäätä...

Ai ketä? Uskaltaako sinne tapaamisiin tulla jos siellä sekopäitä on mukana?
Ikäviä juttuja olen kuullut, ja niiden perusteella toistaiseki en ainakaan tapaamisiin lastani vie. Voit laittaa minulle y-viestiä.
 
Kerran olen mukana minäkin ollut ja se riitti tosiaan,en halua itseäni enään nolata epämääräisessa seurassa. Valitetavasti tämä yksi "sekopää" on syy siihen,että aina siellä yhdessä nurkkapöydässä se sama porukka vain on eikä uusia uskaltaudu mukaan. Keksikää jotain uutta sellaieen aikaan ja paikkaan,että sekopäät pysyy poissa :whistle:
 
Hei anteeks kun tuppaan joukkoon ulkopuolisena,mutta mistä teillä kiikastaa nää tapaamiset?? :/ Olen seuraillut,eikä teillä näytä oikein siellä mikään onnistuvan!! :headwall: :headwall: Onks siellä jokin niin vahva persoona joka hallitsee toisia??? :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2005 klo 08:43 smurffiina kirjoitti:
Hei anteeks kun tuppaan joukkoon ulkopuolisena,mutta mistä teillä kiikastaa nää tapaamiset?? :/ Olen seuraillut,eikä teillä näytä oikein siellä mikään onnistuvan!! :headwall: :headwall: Onks siellä jokin niin vahva persoona joka hallitsee toisia??? :(
Vahva persoona? :LOL: :LOL: mainitsimme aikaisemmin jotain sekopäästä joka parhaiten kuvaa tätä meidän ongelmaamme täällä Kuopiossa. Kyseistä henkilöä on täälä vatvottu ja haukuttu jo iät ajat, turhaan! ÄO on sitä luokkaa, ettei viesti vain mene perille :(
 
minä ainakin oon kuullu että siellä on se yksi tyttö jolla ei oo ees lapsia.sitä täällä on haukuttu ja sen takia minä en oo käyny tapaamisissa.hän on tietääkseni sellainen joka siellä häiriköi omalla tavallaan.mutta jos äidit lapsineen on keväällä järjestämässä tapaamista puistoon niin minäkin voisin vaunujen kanssa tulla sinne.
 
Oisko mielenkiintoa "kuopiolaisten lasten tapaamiselle"? Eli lapsettomat jäis siitä tapaamisesta pois ja mentäs vaan lasten ehdoilla. Eli Trube ja kahvittelut jätettäs väliin ja mentäis vaikka pikku kakkosen leikkipuistoon Haapaniemeen? Lapset vois siellä peuhata keskenään ja äidit tutustua samalla toisiinsa! Ja kun on ollut puhetta siitäkin, että Trube on kallis paikka niin tämä tapaaminen ois sitten ihan "maksuton". Käsi pystyyn kaikki, jotka ois kiinnostuneita tämmöisestä kevätpäivän vietosta. Ja aika vois olla vaikka klo:11 niin kaikki ehtis mukaan!
 
meitsi
juu puistotapaaminen ehdottomasti parempi idea kun kahvila! Nyt kun kevät aurinkokin alkaa jo paistella B) . Ainakin minun lapsukaisten kanssa vähän hankala lähteä kahvilaan...
 
minä vaan sanon
mä olen taas käsittänyt että tapaamisia ollaan kyllä innolla järjestämässä mutta kukaan ei niihin koskaan ilmaannu. Aina on lapsi sairas tai en pääsekkään....kaikenlaisia tekosyitä. Siitä taas en tiedä millasia ihmisiä niissä käy jos käy ollenkaan. itsekkin olen tästä kuopiosta ja halusin kyllä tutustua muihin äiteihin mutta eipä näytä tämä olevan paras keino..
 
Angelgirlie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2005 klo 09:38 odottaja kirjoitti:
minä ainakin oon kuullu että siellä on se yksi tyttö jolla ei oo ees lapsia.sitä täällä on haukuttu ja sen takia minä en oo käyny tapaamisissa.hän on tietääkseni sellainen joka siellä häiriköi omalla tavallaan.mutta jos äidit lapsineen on keväällä järjestämässä tapaamista puistoon niin minäkin voisin vaunujen kanssa tulla sinne.
Hei!

Vai en ole äiti, jos minulta on tytär kuollut? Minusta kyllä vaa tuntuu, että olen samanlainen äiti kuin muutkin vaikka lapseni on enkeli! Haukkujat voisivat pitää suunsa kiinni!
 
No nyt vaan monet ovat toivoneet, että tapaamisiin tulisi vain äitejä lapsien kanssa. Emme mitenkään väheksy sinun äitiyttäsi. Voisiko olla niin, että saisit enemmän esim. jossain lapsensa menettäneiden vertaistuki ryhmässä?
 
satun-nainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2005 klo 19:23 Angelgirlie kirjoitti:
Hei!

Vai en ole äiti, jos minulta on tytär kuollut? Minusta kyllä vaa tuntuu, että olen samanlainen äiti kuin muutkin vaikka lapseni on enkeli! Haukkujat voisivat pitää suunsa kiinni!
Toki Angelgirlie olet äiti, mutta et samanlainen äiti kuin me muut, jotka arkeamme pyöritämme eläväisten lasten kanssa ja ehdoilla, iloineen ja suruineen. Sinun lapsesi on kuollut, joten hän ei ole arkeasi jakamassa samalla lailla, paitsi muistoissasi, sydämessäsi.

Ehkä olisi kuitenkin aika päästää irti, mennä eteenpäin ja antaa tilaa muullekin elämälle, eikä takertua toisten lapsiin kuin viimeiseen oljenkorteen.

Vaatii rohkeutta myöntää, ettei yksin voi suruaan käsitellä, mutta siitä se paraneminen alkaa. Jokainen suree omalla tavallaa, ei ole oikeata tai väärää tapaa, mutta silloin kun toiset ihmiset tuntevat läsnäolosi uhkaavana joko itselleen tai lapsilleen, niin silloin on aika pysähtyä ja antaa itselleen anteeksi ja hakea apua. Soitto terveyskeskukseen ja tilanteestasi kertominen täysin ulkopuoliselle ammattiauttajalle ei tee sinusta sen huonompaa ihmistä, päinvastoin. Voimia sinulle Angelgirlie!! :hug: :heart:
 

Yhteistyössä