tapaaminen

  • Viestiketjun aloittaja volvoäiti
  • Ensimmäinen viesti
just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2005 klo 21:52 minä vieras kirjoitti:
älkää nyt. olko noin negatiivisia. te tässä olette heitukalle valehdellut.
Tämäkin siis heitukan kirjoituksia, aika läpinäkyvää ja karmivaakin käytöstä! :eek: En minä, mutta kun ne muut? Oikeasti voisit miettiä, että kenties juuri SINULLA viiraa ja voisit kaivata jotain apua noihin mielenterveysongelmiisi. Ihan ystävällinen neuvo tämä :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 13:37 just kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2005 klo 21:52 minä vieras kirjoitti:
älkää nyt. olko noin negatiivisia. te tässä olette heitukalle valehdellut.
Tämäkin siis heitukan kirjoituksia, aika läpinäkyvää ja karmivaakin käytöstä! :eek: En minä, mutta kun ne muut? Oikeasti voisit miettiä, että kenties juuri SINULLA viiraa ja voisit kaivata jotain apua noihin mielenterveysongelmiisi. Ihan ystävällinen neuvo tämä :hug:
sori vaan en ole kyllä kirjottanut. kyllä mä omalla nikillä aina kirjotan että sori vaan sulla meni taas metsään arvostelut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 14:33 heitukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 13:37 just kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2005 klo 21:52 minä vieras kirjoitti:
älkää nyt. olko noin negatiivisia. te tässä olette heitukalle valehdellut.
Tämäkin siis heitukan kirjoituksia, aika läpinäkyvää ja karmivaakin käytöstä! :eek: En minä, mutta kun ne muut? Oikeasti voisit miettiä, että kenties juuri SINULLA viiraa ja voisit kaivata jotain apua noihin mielenterveysongelmiisi. Ihan ystävällinen neuvo tämä :hug:
sori vaan en ole kyllä kirjottanut. kyllä mä omalla nikillä aina kirjotan että sori vaan sulla meni taas metsään arvostelut.
Montako nikkiä sulla on?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 14:33 heitukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 13:37 just kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2005 klo 21:52 minä vieras kirjoitti:
älkää nyt. olko noin negatiivisia. te tässä olette heitukalle valehdellut.
Tämäkin siis heitukan kirjoituksia, aika läpinäkyvää ja karmivaakin käytöstä! :eek: En minä, mutta kun ne muut? Oikeasti voisit miettiä, että kenties juuri SINULLA viiraa ja voisit kaivata jotain apua noihin mielenterveysongelmiisi. Ihan ystävällinen neuvo tämä :hug:
sori vaan en ole kyllä kirjottanut. kyllä mä omalla nikillä aina kirjotan että sori vaan sulla meni taas metsään arvostelut.
tai sit kirjoittelet harmaan niin kuin tähänkin pinoon "minä vieras" oot sinä.. voi höpö kuinka ihminen osaakin sotkea asiansa
 
LiekkiMieli
Hei riita poikki ja voita väliin!!!! Eiköhän täällä olla aikuisia kaikki ja tää alkaa olemaan aika lapsellista...

Terveisin: vaihdan nikkini rauhanenkeliksi jos tämän sodan onnistun lopettamaan :D :saint: :saint: :saint:
 
just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 10:08 heitukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 10:06 minä vieras kirjoitti:
onko se väärin ja en ole haukkunut. muut äidit siis jotka teki sen tapaamis jutun lähiseudulle ne haukkuu ja valehtelee
tv heitukka
Jos heitukka et vielä ymmärtänyt asiaa, niin tässähän juuri sanoit olevasi "minä vieras". Eli turha väittää muuta kun ihan nikilläsi tuon asian tunnustit. Ja volvoäidiksi paljastuit kun kurkattiin profiiliasi. Mutta joo, riitely on turhaa mutta sitä saa mitä tilaa :headwall: Ja oikeastihan tässä alkaa jo epäilemään, että pilailetko vain ihmisten kustannuksella vai oikeastiko luulet että huijauksesi menisivät läpi? Kumpi vain kyseessä niin ei voi muuta sanoa kun että ei todellakaan hyvin pyyhi sinulla. Toivottavasti saat apua ongelmiisi, ihan oikeasti :hug:
 

Yhteistyössä