Tapaamisia Hyvinkäällä

Lukeekohan tätä ketjua enää kukaan?? No, laitetaan tulemaan kaiken varalta :)

Eli, täällä myös treffeistä kiinnostunut hyvinkääläinen. Itse olen 30-v ja tyttö on 02/05 syntynyt.

Toivottavasti tästä tulee jotain =)
 
Äitikki: Et tietenkään ole!! Tervetuloa porukkaan mukaan :) Treffejä ei olla kyllä vielä saatu järjestettyä, mut toivottavasti pian. Pitäis ottaa asia taas puheeksi ketjuun "ilmottautuneiden" kanssa. Mulle voi kirjotella sähköpostiinki sadelmakki@luukku.com
 
hei millos sitä treffejä vois pitää/järjestää kunpi olisi parempi vkl vai viikolla ja millä aika varauksella? olisin itse kiinnostunut kyllä tulemaan ja näkemään uusia ihmisiä. ehdotelkaa päivämäärä vaikka s-postilla nii katsotaan joku päivä mikä olisi suurinpiirtein kaikille hyvä päivä!


rouvaihanuus@netti.fi
 
Täällä 29v kahden lapsen äiti (-99 & -06) :wave:

Mun on hankala sanoa mitään varmaa mikä aika parhaiten sopii miehen työn luonteen vuoksi, mutta olisin mukana mielellään jos aikataulut passaa. Mahdollisuus vapaaseen niin viikolla kuin viikonloppuna ihan epäsäännöllisesti :)

Mulla tahtoo tuo menojalkakin aina välillä vipattaa ja toista samanhenkistä äitiä ei ole oikein lähipiirissä :ashamed:
 
nypsy harmaana
elikkä mikäs päivä nähdään oisko tossa lokakuus hyvä?
vaikka tossa viikolla 41? (9,10,11,12,13,14,15,) päivä joku hyvä mulle periaattessa sopii mikä päivä vaa!
laittakaa ehdotuksia et mikä olisi hyvä ja paikka!
 
Minäkin voisin vielä ilmoittautua mukaan. Asun myöskin talvisillassa ja olen 23 vuotias 2kk ikäisen tyttövauvan äiti. Meille sopisi parhaiten aamupäivisin/päivisin ja viikolla, kun kotona ollaan :D

Yv:tä voi laittaa tulemaan tapaamisista ja muutenkin! =)
 

Yhteistyössä