tapaamisista

elikkäs meillä on elatussopimus jossa lukee että tapaamiset sovittu eli ollaan keskenään sovittu niin että kun lapsen isä on kaupungissa niin saa tulla katsomaan lasta minun luokseni, nyt sitten on hommaamassa asuntoa samasta kaupungista kuin missä me asutaan ja vaatii että lapsi hänelle v.loppuisin lastenvalvoja sanoi että minun ei tarvitse antaa lasta hänelle, (ei ole koskaan ollut lapsen kans edes yhtä yötä kahdestaan eikä tiedä lapsen ruokailuista jne. mitään lapsi 3.5v) ja lapsi ei halua olla hänen kans kahdestaan vaan aina varmistaa että myös minä olen paikalla, nyt sitte lapsen isä uhkaa viedä asian oikeuteen ja sillä keinolla saada v.lopuiksi!!!!!! kertokaas jos jollakin kokemuksia että miten siinä voi käydä jne....

en ole siis estämässä tapaamisia vaan vain se yötä olon!!!

toivottavasti saatte selvää oon vain niin raivona ukolle :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
No tos ei taida olla vaihtoehtoja kun oikeudessa sit selvittää tää asia. Mutta miksi et halua että oisi yötäkin?
siksi koska isä ei ole ollut lapsen kanssa ikinä kahdestaan yötä ja hermostuu pojalle tosi helposti! poika jos itkeekin niin sanoo että lopeta tuo märiseminen!!! ja muutenkin on jotenkin hermostunut kun pojalla on vähänkin huono päivä.
 
Jos kerran tilanne on tuo niin en usko että miehellä on perusteita suoralta kädeltä saada lapsi yökylään. Jos oikeuteen menee niin eiköhän viralliset tahot ole sinun puolellasi, tai oikeastaan lapsen edun puolella.
 
Tapaamisoikeussopimus.
Jos ei niin ei tod tarvi yöksi antaa.
Jos on ja et halua antaa, niin mies joutuu hakemaan täytäntöönpanoa oikeudelta.
Jos tässä tapauksessa esim. mies epäilee edes saavansa tapaamista, niin voi olla korkea kynnys edes hakea sitä täytäntöönpanoa.
Kumminkin, jos tämä mahdollisuus on olemassa, että rosikseen menee, niin mene oikeusaputoimistoon ja rupea miettimään/listaamaan hyviä syitä siitä, että miksi et anna.
 
joo on tapaamisoikeussopimus jossa lukee että tapaamisista sovittu, eli keskenään sovimme ja lastenvalvoja sanoi että minun ei tarvitse edes tunniksi antaa poikaa hänelle jos en halua,aunut mitä en saa tehdä on että en saa estää tapaamisia tahallaan ja olen lapsen isälle sanonut että saa käydä katsomassa poikaa aina kun haluaa niin täällä minun luonani. mutta yrittää nyt ilmeisesti tahallaan vaikeuttaa minun elämää riitelemällä asiasta.
 
Rohkenen laittaa samaan ketjuun kysymykseni.

Raskaana, eronnut. Lapsen isä ei aio pystyä tulemaan tapaamaan vauvaa minun kotiini, ennemmin kuulema tapaamiset hoidetaan vaikka jossain huoltoasemalla. Tuleeko onnistumaan näin? :/
 

Yhteistyössä