Tapaamisoikeudesta

Kyllä isällä on oikeus viedä lapsi minne itse haluaa kun lapsi on hänellä. Sä et valitettavasti pysty määräämään isän elämää vaan hän on itse vastuussa lapsesta silloin kun lapsi on hänellä . Varmasti hän jättää lapsen luotettaville ihmisille, vai onko tämän suhteen ollut valittamista. Jos isä esim jättäisi humalaisille ihmisille lapsensa tai täysin lapselle vieraille ihmisille niin asia olisi toinen. Jos isä ei tajua lapsen kaipausta niin se on hänen häpeä ,sä et voi pakottaa. Kaipaa lapsi varmasti isovanhempiaankin.
 
Samaa mieltä edellisen kanssa. Tottakai lapsi saa tavata niin isovanhempia kuin muitakin isän sukulaisia, lapsen ollessa isän vastuulla. Miksi isovanhempien tapaamisoikeus päättyisi vanhempien eroon? Kaikkia menojakaan ei ole mahdollista hoitaa vain silloin, kun lapsi on äidilla ja toisaalta ei isä ole sinulle näistä ilmoitusvelvollinen. Eri asia on sitten se, jos isällä tuntuu olevan aina niitä muita menoja,kun lapsi hänellä on. Mutta aika vähän noita päiviä kuitenkin on,milloin isä saa lastaan tavata. Yrittäkää pitää välit kunnossa ja anna isän tavat lastaan muulloinkin, jos hän niin ilmoittaa haluavansa. Muista, on kyse lapsen oikeudesta molempiin vanhempiinsa ei vanhempien oikeudesta lapsen tapaamiseen. Älä katkeroidu. Olen läheltä seurannut jo pitkään, kuinka mieheni ex katkeroituneena, järjestää aina vain hurjempia uutisia, joita silloin tällöin lapsi sattuu kertomaan.Lapsen paras on unohtunut häneltä aivan täydellisesti!
 

Yhteistyössä