Tapailen itseäni 15v vanhempaa miestä ja sain tänään tietää, että kaikki hänen naisensa ovat olleet reilusti nuorempia..

  • Viestiketjun aloittaja "vieras123"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras123"
Onko vain sattumaa? Tuli vaan vähän. Noh, suoraan sanottu paska maku suuhun.
Mä olen siis 25 ja mies on 39.
Silloin alussa kun alettiin tapailemaan miehen kanssa vähän tiiviimmin ja juteltiin tilanteestamme, niin mies sanoi miettineensä ikäeroamme. Mikä oli mun mielestä asiallista.

No eilen mulle selvisi, että miehen ex, miehen tyttären äiti on oikeasti 26 vuotias. Lisäksi miehen yksi exä on 28v.

Onko vain sattumaa? Eikä siinkään mitään, aikka tykkää nuoremmista. Mäkin tykkään usein vanhemmista. Ylireagoinkohan mä vähän, mutta tuli ihan paha mieli. Siis jotenkin sellainen olo, että ettii nyt vain jotakin näyttelykappaleita itselleen? Kauniita naisia nuo exät ovat. Enkä mäkään toki mikään ruma ole. Toki en mikään pinnallinen ihminen ole.

Ei tällaista nyt kehtaa oikein puheeksikaan varmaan ottaa miehen kanssa.
 
"vieras"
Mun mielestä teet nyt turhasta asiaa. Mieheni on mua 10v vanhempi ja sen exä on mua 2v vanhempi, pari sen exää mua hiukan nuorempia. Ei oo koskaan toi asia vaivannut, tykkäänhän itsekin vanhemmista miehistä enkä koskaan enää omanikäistä ottaisi
 
"vieras"
No varmaan tykkää nuoremmista. Mutta kymmenen vuoden päästä voi olla sulle liian vanha mies.

Ei tulis mieleenkään noin paljon vanhempaa miestä ottaa vakavaan suhteeseen. Pari-kolme vuotta on ok mun makuun.
 
"vieras123"
No miksiköhän se sitten sanoi silloin, että mietityttää meidän ikäero yms.. Puhui niin asiallisesti. Kissan viikset sanon mä. Mitä se sitä miettii, kun näköjään ennenkin synkannut nuorempien kanssa?
Lisäksi nuo sen exät ovat todella kauniita naisia ja ihan nätti mäkin olen. Mulla on hyvä itsetunto ja en itseäni vertaa exiin yhtään ja ulkonäkö ei ole mulle niin tärkeä juttu, siitä tässä ei ole kyse.

En tiedä miksi tuli jotenkin vähän pahakin mieli ehkä.
 
.....
[QUOTE="vieras123";29172666]No miksiköhän se sitten sanoi silloin, että mietityttää meidän ikäero yms.. Puhui niin asiallisesti. Kissan viikset sanon mä. Mitä se sitä miettii, kun näköjään ennenkin synkannut nuorempien kanssa?[/QUOTE]

No miehet nyt jauhaa mitä sylki suuhun tuo, ei niiden juttuja kannata aina niin tosissaan ottaa.
 
"mie"
No, jospa sitä mietitytti se ikäero JUST sen takia, että ne aiemmat nuoret naiset on nyt niitä ENTISIÄ naisia... jos ajattelee, ettei nuorempien kanssa oikein voi olla suhteessa???
 
dfbsvdsc
Tämä miestyyppi kyllä tunnetaan. Ei pysty suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka jo tietää mitä haluaa eikä ole pompoteltavissa. Kun nuoruuden epävarmuus ja hehkeys vaihtuu kypsän naisen hienoon mutta periksiantamattomaan luonteeseen, tämä mies ottaa hatkat, sillä hän pelkää Naisia.
 
"vieras"
Tämä miestyyppi kyllä tunnetaan. Ei pysty suhteeseen sellaisen naisen kanssa, joka jo tietää mitä haluaa eikä ole pompoteltavissa. Kun nuoruuden epävarmuus ja hehkeys vaihtuu kypsän naisen hienoon mutta periksiantamattomaan luonteeseen, tämä mies ottaa hatkat, sillä hän pelkää Naisia.
Tuli yhtäkkiä mieleen palstan yksi harmaa nimimerkki, 'muuan mies' :rolleyes:
 
"mies"
Eiköhän nuorikin nainen voi olla itsenäisesti suhteessa. Loppujen lopuksi ei ole mitään yhtä totuutta, kuka sopii yhteen kenen kanssa kun vaan valtion lainsäädäntöä noudatetaan.
 
"vieras"
[QUOTE="jjj";29173634]Ehkä se on miettinyt sitä ikäeroa alussa just sen takia kun ei oo aiemminkaan onnistunut nuorempien kanssa?[/QUOTE]

Mahdollisesti.

Tai vaihtoehtoisesti mies on puhunut tuollaista, jotta häntä ei pidettäisi vain nuorista kiinnostuneena, johon johtopäätökseen voisi muuten helposti päätyä hänen parisuhdehistoriansa perusteella. Ehkä hänen kiinnostuksensa silti kohdistuu vain nuoriin, mutta asiaa peitellään hiukan näillä lausunnoilla.
 

Yhteistyössä