Tapailu ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti
"Minä"
Mieleenkiinnosta nyt vain kyselen, että jos alatte tapailemaan jotain miestä tai naista. Niin kuuluuko seksi joka kerta mukaan. Vai onko myös seksittömiä tapaamiskertoja?

Vähän aikaa tapaillut yhtä miestä ja joka kerta käy samantien kimppuun. Mua ehkä vähän häiritsee, et senkö takia se mua sinne vain pyytää..
 
Eikai siihen mitään sääntöjä ole... Seksiä on jos kumpaakin haluttaa.

Mulla ei tosin ole varmaa tietoa, koska en tapaile ketään. Olen naimisissa. Mutta tuntuisi luonnolliselta, että välillä olisi seksittömiä tapaamiskertoja. Varsinkin jos tapaatte usein ja erilaisissa paikoissa. Jos tapaatte aina jomman kumman luona niinmies saattaa olettaa, että seksi kuuluu joka tapaamisellekin. ?
Ehdota tapaamista niin, että se tapahtuu jossain "ihmisten ilmoilla", jolloin seksille ei ole "paikkaa"... tai keskustelkaa asiasta. Luultavasti mies on valmis aina seksiin. nainen useammin tarviotsee siihen myös ns. "tunnelatauksen".
 
Kun rupesin tapailemaan tätä mun nykyistä ukkoa hän oli armeijan palveluksessa sillon ja vietti kaikki lomat aina mun kämpillä. Yleensä se seksi siihen kuului , mutta kerran päätin sitten että nyt ei kuulu! 3 viikonloppua oli mun luona ja aina tehtiin jotain muuta yhdessä. Ehkä mä vähän testasin että onko tosta ihan kunnon suhteeseenkin ;) ja kyllähän siitä oli. Hyvin sinnitteli 3viikkoa ja nyt paljon myöhemmin yhessä ollaan edelleen ja puolvuotias tytärkin meille siunaantunut! :heart:
 
lucifer
silloin kun tapailtiin mieheni kanssa niin oltiin kuin kanit:ashamed:ja kävipä hän jopa joskus vain pikaseksillä viikollakin jos oli töiden takia täällä päin liikenteessä:ashamed:
elettiin siis etäsuhteessa ja vian viikonloppuisin nähtiin ensimmäinen vuosi.
toki me muutakin tehtiin välillä, käytiin nopeeta kaupassa että jaksettiin taas:snotty:

olihan meillä kuiviakin kausia kun mulla oli kuukautiset... silloin ei harrastettu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Kannattaa tosiaan ehdottaa sellaisia juttuja, joista sä tykkäät. Vaikka että tapaatte kahvilassa, meette kävelylle, uimarannalle, elokuviin. Ehdota sellaisia asioita, joita sä haluat tehdä. Jollei ne kiinnosta eikä huvita, niin silloin se ei varmaan lupaa hyvää suhteelle. Niin se varmaan käytännössä on, että jos tapaatte aina kotona, niin aika herkästi tilanteet johtaa seksiin. Näin olen itse tehnyt, ehdotan aina muunkinlaisia tapaamisia, esim. mennään yhdessä hiihtämään.
 

Yhteistyössä