Tapailukumppani on yhä tinderissä :(

  • Viestiketjun aloittaja 13131313
  • Ensimmäinen viesti
13131313
Olen mies ja olen tutustunut erääseen naiseen tinderissä 8vk sitten.
Oman tinderin poistin kolmen tapaamisen jälkeen.
Nyt tapaamiskertoja on jo lähemmäs parikymmentä ja useita öitäkin vietetty yhdessä.
Seksiä on myös ollut lähes jokainen kerta.
Ikäväkseni huomasin että nainen käy edelleen aktiivisesti tinderissä.
Millä tavalla kannattaisi ottaa asia puheeksi että naisen olisi hyvä poistaa tinder?
Alanko ehdottamaan seurustelua jotta nainen tajuaisi mahdollisesti poistaa tinderin itse vai olenko niinkuin en tietäisi koko tinderin olemassaolosta ja jatkaisin kuten ennenkin tapailua?

En tiedä tapaileeko nainen muitakin vai katseleeko / jutteleeko vain.
Ärsyttävää kun nainen suunnittelee jo mitä tehdään yhdessä kesällä mutta samaan aikaan käy tinderissä :(. Onko nainen epävarma tilanteestamme tai sitten ei kuitenkaan tarpeeksi kiinnostunut minusta kun edelleen tinderissä on?
 
13131313
Teen uuden profiilin muutaman päivän välein ja käyn katsomassa onko nainen yhä tinderissä.
Tämä on suht pieni paikkakunta, joten saman ikäisiä naisia ei tinderissä montaa kymmentä ole.
Nainen löytyy sieltä muutamalla klikkauksella ja samalla näkee koska hän on ollut viimeksi aktivinen.
Oman profiilin poistan aina kun olen käynyt tarkistamassa naisen aktiivisuuden.
Ehkä on vähän tyhmää seurata toista mutta tämä tilanne saa jo hieman epävarmaksi.
 
Joko ei ole varma omista tunteistaan tai ei tiedä, mikä teidän juttu on, eli epävarma sinun tunteista ja haluista.
Tai ehkä molempia.

En mä ainakaan osaa sanoa mikä on meininki, jos ei olla juteltu aiheesta aika suoraan.
Ja jos ei tiedä mikä meininki, ei haluta ripustautua vaan siihen yhteen tapailukumppaniin ja ehkä sitten vaan pettyä kun selviääkin, ettei toinen ollut vakavissaan.
 
.....
No ette seurustele eli tapailette =ei vakavaa. Kysy missä mennään. Etsiikö edes mitään vakavaa? Minä heivasin yhden monta kuukautta tapaillun, kun ei kertonut minusta ystävilleen. Luulin itse jutun olevan seurustelua :( ei ollut. Ei halunnut elämässä tällä hetkellä mitään vakavaa.
 
vierasssss
Jos te vasta tapailette niin jos ei olla selvästi sovittu että muita ei enää tapailla, on se vielä sallittua. Kannattaisiko sun kertoa että sä et halua enää muita tapailla vaan toivoisit et voisitte keskittyä vaan toisiinne ja mitä mieltä hän sellaisesta olisi?
 
"ulppi"
Jos et halua suoraan kysyä niin voit sanoa vaikka että kaverit kyselee että vieläkö tapailette vai seurusteletteko jo. Naisen vastauksesta voi jo päätellä paljon mitä hän jutustanne ajattelee.
 
sähköpaimenkoira harmaana
Oman profiilin poistan aina kun olen käynyt tarkistamassa naisen aktiivisuuden.
Ehkä on vähän tyhmää seurata toista mutta tämä tilanne saa jo hieman epävarmaksi.
Jos olisin tuo nainen, saisit lähtöpassit aika äkkiä. Syynä olisi vahtiminen sekä kyvyttömyys saada suuta auki. Seurustelu kanssasi ei vie naiselta oikeutta elää vapaassa maassa - olet kuin jonkin tiedustelupalvelun hiippari; sellaisia oli ennen muinoin Itä-Euroopassa. Jos katsot voivasi luottaa naiseen, lopeta kyttääminen. Jos taas et mielestäsi voi luottaa, sano, ettet voi mennä jutussa syvemmälle.
 
13131313
Kysyin naiselta tekstiviestillä "tapaillaanko vai seurustellaanko me?". Vastaukseksi sain "no en mä tiedä :). Puhutaan joskus kasvotusten, ei mielellään viesteillä".

Mitä tuosta vastauksesta voi päätellä vai voiko mitään?
 
Miehen elämää vain
Naisille nykyään tuntuu olevan sääntö että pidetään mahdollisimman monta panokaveria, eli siis seurustellaan useamman kanssa - tosin heidän mielestä ne ei ole seurustelua, tapaamista tai ylipäätänsä mitään? Ilmeisesti fb määrät pudotetaan puoleen vasta kun on sormus sormessa.
 
"Tinde"
Mulla sama juttu.
Tulevaa kesää suunnitellaan, hyvää seksiä ja viihdytään yhdessä aina, kun nähdään (nähdään välimatkan vuoksi harvemmin). Tulee mulle kehu, suukko, sydänviestejä. Mä suljin Tinderin jo ekan tapaamisen jälkeen. Nyt katsoin piruuttani ja ko. nainen oli poistanut mut macheistä ja juuri käynyt Tinderissä.
Vähän mietityttää.
Kai se on parasta jossakin vaiheessa kysyä, että missä mennään. Tällä naisella on kyllä omien sanojensa mukaan sitoutumiskammo ja on epävarma. Mä oo tosissaan ja hän haluaa edetä rauhassa, mutta edetä kumminkin. Matkaa on varattu yms.
Onko se vaan annettava toiselle tilaa, suhteen alkuvaiheessa, että ei "karkaa" ? :-( Sitä en halua
 

Yhteistyössä