Tarhatädit pakottaa että lyhentäisin tyttären päivää??

Mun tytär 5v. käyttäytyy huonosti tarhassa, lyö, sylkee, hiettelee kiviä ja tavaraa ja vaan nauraa kun pitäis pyytää anteeksi. Noh olemme tutkimassa onko hänellä adhd...ja nyt tarhatädit pakottaa että neidin tarha päivää on lyhennettävä, on tarhassa klo7.15-15.00...
Olen työtön mutta opsikelen uutta alaa ja minulla alkaa pian työharjoittelu jossa päivät on 6h pituisia. Ja joulukuussa alkaa työharjoittelu missä päivät 8h.

Onko mun pakko siis antautua ja lyhentää, kun en näe että nämä -2h pari päivää viikossa olisi vastaus...neidin käyttäymyiselle...

Kotona siis kaikki hyvin, neiti käyttäytyy paremmin kotona kun pystymme hallitsemaan ja ennakoimaan nopeammin.

Päivät siis teen koulutehtäviä ja etsin töitä ja työharjoittelupaikkaa.

Lastensuojelun ehdotus olis et saisin jonku leikkitädin meille kotiin klo14-16, joutuisin siis hakeen neidin tarhasta klo13.45..ti , to. En mä halua jotain ulkopuolista meille kotiin, enkä haluan lyhentää päivää...

Pidänkö omasta mielipiteestä kiinni?
 
Viimeksi muokattu:
Hei, mutta miksi et lyhentäisi tyttäresi päivää ja katsoisi auttaako se?Ja minua mietityttää se että voiko olla työttömänä _joka ikinen_ päivä niin kiireinen ettei ehdi hakemaan aikaisemmin?Eihän se aikaisemmin hakeminen varmasti ratkaise mitään tai anna valmiita vastauksia,mutta minusta tekstistäsi saa sen käsityksen ettet halua koittaa koska se ehdotus tähän tulee joltain ulkopuoliselta...onhan lapsella useimmiten parempi olla kotona sellaisten ihmisten kanssa jotka tuntevat hänet eikö niin?Tsemppiä kumminkin jatkoon!
 

Yhteistyössä