Tarina henkisyydestä ja matkasta taivaan isän luo maanpäällä.

  • Viestiketjun aloittaja 9mmmm
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Antarktiksen niemimaan jäähyllystä irtoavat jäävuoret voivat joskus saada hämmästyttävän geometrisia muotoja.

Uutiskanava CNN:n haastatteleman tutkijan Jan Lieserin mukaan jäävuoren suorat linjat johtuvat lumikiteiden rakenteesta ja siitä, miten ne reagoivat jännitteisiin.

BBC:n haastattelema Nasan ja Marylandin yliopiston tutkija Kelly Brunt on verrannut jäävuoren irtoamista kynsien halkeamiseen. Kun kynsi kasvaa liian pitkäksi, siitä irtoaa teräväkulmainen palanen."
 
vierailija
Tietysti, koska niistä horsmista vuohetkin jalostavat maitoa meille! Ja ilman kuuta meillä ei olisi vuorovesiä. En tiedä, minkälainen mahtaisi olla silloin ihmisen kuukautiskierto, mutta ne nyt ainakin liittyvät yhteen! Taivashan alkaa tuosta maan pinnalta ja ilmakin on tavallaan ohutta vettä:)
Tässä lapsille kevätkalenteri, joka tosin on kesken vielä. Päivänselviä asioita, joita ei pidä mihinkään uskontoon vetää! Jeesus tosin saattoi tuntea luonnon lait - puusepän poikana, eikö? - paremmin kuin moni muu. Jos ei puuseppä niitä tunne, kaatuu rakennelmat ekan myrskytuulen puhaltaessa - tuulispää Raamatussa. Job 38, minkä moni tuneteekin elokuvasta Da Vince Code;-)
Yks ässä puuttui, korjasin:notworthy:
 
9mmm
Tajuathan että vaikka Allah olis halunnu toisenuskoiset tapettaviksi ei kaikki muslimit sitä halua vaan haluavat elää rauhassa naapureidensa kanssa.

Ap, kuulostaa siltä suoraan sanottuna että saatat olla psykoosissa ja tarvitset lääkärin apua. Et ole Jumalan poika, Jeesus on ainut Jumalan poika. Toivon ja rukoilen että kohtaat totuuden Jeesuksessa Kristuksessa ja vapaudut vääristä luuloista.Lake june Richland
Palasin tähän ketjuun kun aika kohdata mennyt. Niin nyt tiedän miksi suuttumus oli kova. Mä oikeesti siinä rakkaus myrskyssä kuvittelin itteni liian suureksi. Ja lankesin pahoihin synteihin. Anteeksi isä taivaan. Olen sinun luomuksesi toivottavasti annat armon. Nytkun luin omaa tekstiä tajuan kuinka sekaisin olin ja sorruin siihen että sinun suullasi puhuin mikä on oikeaa ja väärää. Ja aiheutin hämminkiä. Ja anteeksi jeesus sulla oli rohkeus joka minulla petti harhauduin tosi pahaksi rukoilen että antaisit syntini anteeksi ja päästäisit minut pois pahasta hengestä Amen.
 
9mmm
Ohooh kuinka ylpeä ja "kaikkitietäväinen" minusta oli tullutkaan. Joku oli oikees se joka itsensä viisaaksi ylentää se tyhmäksi on tullut. Anteeksi kaikki ihmiset musta tuli hirviö joka omalta osaltaan olin tuomassa pahuutta maailmaan anteeksi
 
vierailija
Jeesus toivoi ja rukoili että Hänen _seuraajansa_yhtä olisivat. Eli kristityt, Hän sanoi että muut eivät ole Hänen laumastaan.

Jeesus itse jakoi porukkaa uskoviin ja ei-uskoviin, puhui Jumalan lapsista ja pimeyden lapsista. Viljasta ja lusteesta, lampaista ja vuohista, jne.
Johanneksen evankeliumin alussa on "ja kaikille jotka ottivat Hänet (Jeesuksen) vastaan Hän antoi voiman/oikeuden tulla Jumalan lapsiksi." Ei kaikki maailman ihmiset todellakaan ole ottaneet Jeesusta vastaan ja ole Jumalan lapsia. Ilmestyskirjassa puhutaan että aikojen lopussa uskovia on ihan minimaalinen porukka ja loput kumartaa petoa.

Miten paljon mun pitää näitä luetella sulle?
Mutta eikös jeesus sanonut ei hän hurskaiden vuoksi tule vaan eksyneiden?.
 
vierailija
Sulle on sama mitä kirjoitta ja perustelee, haet vain ja ainoastaan vastakkainasettelua. Kyseenalaistat kaiken, etsit vikoja toisten mielipiteistä ja perusteluista. Siinä näkyy sinun "rakkautesi", jolla haluat maailmaa halailla ja rakastaa. Yrittämällä olla fiksumpi kuin olet. Kyseenalaistamalla jokaisen mielipiteen ja osoittamalla kaikin tavoin niiden olemassaolon oikeudettomuuden, olet kaikkea muuta kuin mitä se oikein Taivaan Isä haluaa. Rakkaudeton, omaa arvoansa ja mielipiteitänsä korostava, riidankylväjä, eli täysin vastoin rakkauden lakia, johon kuuluu se, että antaa toistenkin kertoa mielipiteensä, ja sitten kunnioittaa niitä. Oman mielipiteensä voi kertoa halveksumatta toisen mielipidettä.
Joo siksi minut piruksi leimattiin. Mä sorruin noihin kaikkiin oli itseäni täynnä
 
vierailija
Nää täällä on huolissaan. Joten vastaatko yhteen helppoon kysymykseen, niin päästään eteenpäin. Eli kuvitteletko/tiedätkö olevasi Jeesus?
Joo nyt vasta rajuan et peykin oli huolissaan anteeksi. Mä tosiaan olin pahasti sekaisin. Te oikeesti välititte ja osoititte sillä aitoa rakkautta. Mut pakko myöntää et mieluummin otraisin hyvällä tavalla sekasena olon kun nyt pahalla tavalla. Tosiaan mähän syytin muita kuin itse perkele ja kaikella vääryden voimalla. Ainoostaan voin pyytää anteeksi en tiennyt mitä teen
 
vierailija
eri nimi kuin minulla se ol isillon 2 tuhatta vuotta sitten toi nimi nyt se on eri. niin kyllähän sen jankkausta on kun et ole yhtäkään tekstiäni lukenut. loppu sinun pitää itse kyetä selvittämään elä tyydy valmiisiin vastauksiin koskaan vaan funaa itte nyt pitää lähteä käymään paholaisne päämajassa nostamassa rahaa
Joo ei se ihan noin mennyt mä olinkin maan matonen joka käyttäytyi huonosti. Jos olisin ollu jeesus ni enhän mä olisi sortunut kaikkeen syntiin. Mä sorruin kaikkeen
 
vierailija
ja sitä päivä ei tulekkaan jolloin söisin valtion myöntämiä mömmöjä ja muutuisin seniiliksi zombiksi niinkuin viime kertainen geissi turusta opettaa mitä ne "parantavat" lääkkeet tekee miellle
Ei vittu ja niin mä vajosin lääkkeisiin jotka tsompeutti mut. No menetin sydämmeni kun syntiä tein sydämmen kohdalla on iso aukko tyhjyyttä anteeksi isä.
 
9mmm
kun nuo sanat ei ole jeesuksen vaan ihmisen omaa kirjoittamaa sääntö listaa jolla voi hallita muita. ei rakkaus todellakaan halua hallita muutakuin iänkaikkista elämää se on aivan sama sitä ei kiinnosta miten seksiä toteuta ja noita muita juttuja. toisaalta kun raha taas tuo kaikkea pahaa mutta raamatussakin sitä halutaan lissää aneina niin edes tuota ristiriitaa ei nähdä. Noh ymmärrän sokeuden mä oon sanottavani siitä aiheesta nyt sanonut.
No sen verta seksistä et ne oli yhelle palstailialle tarkotettu et kyl mä itsevarmuudessa kestän erilaisia juttui. Mut sotkin jumalan ja ei siinä hyvin käynny. Mä olin tosi epärehellinen
 
vierailija
Hei sullekin taas!

Mitä kuuluu?
Nooh hitto mun ajatukset ja teot johti mut pahoihin juttuihin ja kärsin pahoista jutuista. En aina mut välillä. Mä en tiennytkään et niin voimakkaana jumala on ja puhuin suulla josta en ymmärtänyt. Mut joo löysin hyvän ystävän jonka kaa voi olla ja puhua suoraan asioista. Just oltiin tytönkin kaa pari yötä mökillä tyttö ui ja grillailtiin. On mulla maailman kaunein tyttö . Se haki mulle pehmusteen tulin alle ja jakoi omasta rahastaan muillekkin jädet ajattelee muita. Sit se pitää video konfrenssei ja ne jopa käy leikin lomassa riitelyä. Siis et ne leikisti riitelee siinä leikissä. Mun ongelma on agressiivinen ääni joka välillä tulee se haluaa pahaa mulle ja muille. Oon alottamassa nyrkkeilyn jos se auttais agressiivisuuden purkuun. Toivottavasti mä oon kypsä siihen. Mitäs sulle kuuluu?.
 
vierailija
Pakko vastata vaikka lupasin lähteä pois ketjusta.
Uskontokunnasta riippumatta kaikki lapset pääsee aina kuoltuaan taivaaseen, samoin älyllisesti kehitysvammaiset.
Lapsilla ei ymmärryksen taso riitä punnitsemaan kaikkea vielä joten ovat vastuusta vapaat.
Toki jo pienet lapsetkin osaavat tehdä syntiä ja vastaavasti sitten jo esim.3-vuotias voi löytää Jeesuksen, mutta varsinainen vastuullisuus alkaa myöhemmällä iällä.

Luonnonkansoista Raamatussa puhutaan että Jumala on antanut jokaiselle ymmärryksen hyvästä ja pahasta ja joku alkuasukas tuomitaan tekojensa ja ajatustensa mukaan.
Mutta miksi lähetystyö on sit tärkeää? Siksi että ihminen löytäisi oikean Luojansa ja tekijänsä eikä uskonnollisissa menoissaan hengailisi jumaliksi tekeytyvien demonien kanssa.
Mä olin keskustelemassa jumalasta eri foorumilla. Yks kysyi miksi jumala sallii vammaisuuden mistä tämä johtuu siihen en osannut vastata?.
 
9mmm
Ja tähän loppuun mun käytös on ollut tosi häpeällistä täällä ja tästäkin ketjusta sen huomaa anteeksi kaikki. Mä oon se huono esimerkki. Mä olin se ylimielinen joka haukku muita ylimieliseks enkä enään kuunellu varotuksia. Mä sorrun syntiiin anteeksi nyt tsemmppaan lujaa ja koitan vaan kuunella musaa ja trenaa. Huh mun asemassa olis varaa haukkua mut niin tein mä oon se typerä anteeksi. Mä tuun joskus lukee teitä jos se salittanee . Täällä on paljon järkeä päässä niinkuin yhteistyöllä
Tulee. Ja joita JUmala ohjaa. Tää ketju sai mut kyllä tajuumaan sen et olin monissa asioissa tosi harhanen. Mut nyt jätän teidät rauhaan anteeks
 
Huuhaat ei puhu
Ja mitäs jos jossain on joku sairas seurakunta/puolue joka haluaa pedofilian lailliseksi, ja perustelee sitä kauniisti että lapsella on oikeus seksuaalisuuteen ja kokeiluihin turvallisen aikuisen kanssa, tms.sontaa?

Miksi SINÄ päätät että heidän ideologiansa ei kuulu taivaallisen isäsi juttuihin?

Vaikka sä puhut että kaiken pitää olla avaraa, niin kyllä säkin itse sanelet että tämä ja tämä ei ole hyvä jne.
Miksi sinä ja muut uskikset aina väitätte että Jesse ja jumme sanoi sitä ja tätä?
 

Yhteistyössä