Tarinani Ystävistä...

  • Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Nyt harmaana
Mä just tajusin etten omista yhtään kunnon ystävää.
Kaikki päivät yksin kotona ja kun tulee halu lähteä shoppaamaan niin saan mukaani yleensä oman äidin, siskoni tai miehen..
Ei ole ketään kenelle kertoa omista murheista ja ajatuksista.

Ennen tää ei mua haitannut, mutta nyt kun olen ajattellut asiaa niiin olen tullut todella surulliseksi. Iltaisin itken tuntuu että olisin yksin vaikka vieressäni nukkuvat ihana mies sekä lapsi...

 
Äiti ja pojanvesseli
Et ole yksin ajatuksinesi. Mulla aivan samanlainen tilanne. Kun vaihdoin koulua kesken lukion iltalukioon, kaikki ystävät kaikkosivat. Muutin myös samana vuonna uudelle paikkakunnalle. Pian sain poikani ja en ole oikein saanut tosiystäviä. Päivät olen yleensä yksin ja odotan miestäni kotiin. Tekee yleensä pitkiä päiviä, kun on yrittäjä. Vanhempani ja siskoni asuvat samalla paikkakunnalla, mutta yhteydenpito jää yleensä puheluun. Jos lähden kaupungille, menen yleensä yksin tai siis poikani kanssa :( Monesti minäkin olen tilanteesta masentunut, mutta onneksi poikani antaa minulle paljon voimaa, mutta välillä sitä tietysti kaipaisi samanhenkistä seuraa päiviksi. Mistäpäin olet? Minä olen Etelä-Suomesta, voin kertoa tarkemmin, jos satut olemaan myös etelästä....
 
wertsukka harmaana
mulla kans kaverit ja ystävät kaikkonneet harvoin ees viittin lähtee yksin mihinkään päivisin likan kaa kotona ja illalla kun ukko tulee niin sillon on sen kans on hyvä huomata etten ole ainoa jolla ei ystäviä laisinkaan
 
Nyt harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2005 klo 14:25 Äiti ja pojanvesseli kirjoitti:
No, jopas sattui, mekin ollaan Turusta, Haritusta päin. Mistäs te olette tarkemmin? Voitais jopa tutustua ;)

Tsemppiä kaikille yksinäisille!
Et voi olla tosissas??!! mekin ollaan haritusta =) Laita mailia mulle marru84@hotmail.com
 
Harmailenpa minäkin
Niin...Kieltämättä ajoittain aika yksinäistä on!Opiskeluaikaiset kaverini asuvat kaukana ja täällä paikkakunnalla jossa asumme ei ole montaa ystävää...Tuttuja kylläkin!Mieheni on myös ajoittain sellanen "mörrikkä" että tiedän etteivät ystäväni hänestä pidä...Hankalaa!!! :kieh:
 
Ällö ukko
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2005 klo 19:45 Harmailenpa minäkin kirjoitti:
Niin...Kieltämättä ajoittain aika yksinäistä on!Opiskeluaikaiset kaverini asuvat kaukana ja täällä paikkakunnalla jossa asumme ei ole montaa ystävää...Tuttuja kylläkin!Mieheni on myös ajoittain sellanen "mörrikkä" että tiedän etteivät ystäväni hänestä pidä...Hankalaa!!! :kieh:
Heip, on kyllä hankala tilanne, jos mies pelottaa ystävät.
Mulla on tilanne niin päin, että mukavan ystäväni mies on aivan weirdo, en voi sietää häntä ja hän kohtelee ystävääni kuin koiraa... joten valitettavasti yhteys ystävääni on aika vähäistä tuon ukon takia. Ei voi oikein sanoa suoraankaan missä mättää :whistle:
 
Ei oo mullakaan yhtään ystävää. Kaikki ns. ystävät hylkäsi, kun aloin odottamaan. Ja yks NS. "ystävä", on taas sellainen, että häntä pitää kuunella, HÄNEN asioita pitää kunnella, mutta minun asiat ei ole tärkeitä joten niitä hän ei koskaan kuuntele, vaihtaa vain puheenaihetta.
Rasittavaa!
 
ipatii
Eipä ole tälläkään mammalla yhtään sellaista ystävää jonka kanssa soittelisi usein,kävisi kylässä säännöllisesti,shoppailtaisiin,nähtäis usein,kerrottas toisillemme huolet,murheet,turhat toiveet.. :ashamed:


Kyllä sitä ihminen kaipais aineskin yhden tosi ystävän...aineskin minä.. :'(
 
kaikista pahinta on todella se kun ei ole ystävää...mieheni on oikein ihana kannustava ja voin kyllä paljon asioita hänellekkin puhua mutta kaipaan sitä tyttö kamua jonka kanssa shoppailla puuhua miehistä , olla tosi ystävä JOHON LUOTTAA!!!
ONKO MUITA nokialta päin???
 
Äippä maalta
Yksinäisiä ollaan täälläkin. Itken myös usein sitä vaikka on olemassa ystäviä mutta tahtoo olla noi välimatkat esteenä. Täällä maalla kun asuu niin naapuritkin harvassa. Vai onko niin että tämä kotiäitiys onkin vähän eristyksen syynä. Pienen lapsen kanssa kun ei aina jaksa lähteä pitemmälle ajamaan. Varsinkin nyt kun toista odotan. Ei ole nyt sitä omaa aikaa itesellekkään paljon kun mies tekee kolmivuorotyötä...Toivottavasti tämä on vain ohi menevää aikaa. Mutta toisaalta olen tuntenut itseni aina yksinäiseksi...? En tiedä, jospa elämä joskus heittäisi minutkin ihmisten sekaan vaan ei vielä vähään aikaan.. Tsemppiä, meille yksinäisille..
 

Yhteistyössä