Tarjoiluista mielipidekysymys

Mikä vaihtoehdoista mieluummin:

A) Tuoreita sämpylöitä, ruislimppunaksuja, lisänä voita ja levitteitä

B) Suolainen piirakka

C) Pizzaa paloina


---

Pohjustan sen verran että kyseessä lapsen synttärit / meidän tuparit joihin odotettavissa sekalainen määrä aikuisia ja jonkun verran lapsiakin.

Tässä siis vain pohdin suolaista osuutta, itsetehtyä ja sellaista jota saisi mahdollisimman paljon (kokonaan) tehtyä ennakkoon.

Jotain ruokaisaa salaattiakin pohdin, mutta en tahtoisi niitä seisottaa tuossa pöydällä kun kahvittelu tapahtuu pitkin päivää.
 
No ei se varsinaisesti tylsä vaihtoehto ole mutta sämpylät on aika "tunkkaista" tavaraa ainakin omasta mielestäni. Sama kun kakkupöydässä on pullaa, niin ei siihen moni koske. Itse tykkäisin justiinsa jostain piirakasta tai pizzasta, mikä ei turvota niin paljoa kuin sämpylä ja ovat jotenkin muutoinkin juhlavampaa :)
 
"Rohmu"
No, itse tekisin esim. kinkkupiirakkaa pellillisen, mutta saahan noista sämpylöistäkin ihan kivan tarjottavan, jos tarjolla on lisäksi erilaisia (tuore)juustoja ja muita lisukkeita...? Ja ne sämpyläthän vois olla vaikka porkkanasämpylöitä tms.
 
Kuulostaa tylyltä sanoa mutta lapsivieraita en nyt huomioisi, tiedän etteivät juuri pöydässä malta olla kun taas yhdessä pääsevät touhuamaan eli oli tarjoilu mitä oli niin löytävät sieltä mieluista. Makean puolen olen tehnyt päivänsankarin toiveiden mukaan.

Mietin itsekin jonkinlaista comboa, eli piirakkaa JA sämpyjä. Mutta jotenkin sekin nyt tökkii :(.

Niin upeita lämpimiä päiviä taas luvassa viikonlopullekin (ja kun sattuu pääsiäinenkin olemaan) niin tahtoisin ennemmin kaikkea raikasta.

Jätän jopa ilkeästi sipsit ja vastaavat pois tällä kertaa kokonaan, ehkä sitten lastenjuhliin niitä hankin :)
 
Tiedän että sämpylät sinällään kuulostaa tunkkaiselta, mutta ajatuksena oli että tekisin nimenomaan jotakin itsetehtyä leipää (oli se sitten sämpy tai patongit), sitten noita limpusta tehtyjä lastuja ja paljon enemmän siihen sitä levitevaihtoehtoa ja vihreää rinnalle.

Levitteistä tekisin itse ainakin paria erilaista, esim. kinkkuisen ja tonnikalaisen.
 

Yhteistyössä