Tarkennettu kysymys kuukautisten viipymisestä...

Siis ihan oikeesti kun poika on nyt 5kk ja mulla on nyt kuukautiset viimeks ollu 1kk ja 2vko sitten...et tartteekos tässä alkaa huolestumaan...???
Poika siis EI ole täysimetyksellä ja ilman ehkäisyä ei olla oltu,käytössä ollut se Patentex Oval-puikko....
Mahakin on niinku kipee...ja välillä on jo semmoset oireet et nyt alkaa...mut sit ei mitään.... :headwall: :headwall: :headwall:
En kehtaa näin pienellä paikkakunnalla mennä ees testii tekemään,mut kysehän onkin nyt siitä...et
VOIKO ne vaan olla niin sekasin???? :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Ei mitään paniikkia kun synnytyksestä vielä noinkin vähän aikaa!! Kyllä se kierto siitä tasoittuu. Jos kivut ei ole kovia (kohtutulehduksen mahdollisuus), niin ei syytä huoleen!! Ja voithan ostaa kotitestin jos tuntuu, että raskaus olisi mahdollista... Mulla tuli ekat kuukautiset n. 3 kk synnytyksestä, sitten n. 5 vko siitä, sitten n. 4 vko, sitten taas n. 5 vko ja nyt oli melkein 7 viikkoa edellisistä... Synnytyksestä reilu 8 kk. Ja ennen raskautta oli ihan tunnin tarkkuudella 28 vrk kierto...

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2005 klo 21:12 Sanna80 kirjoitti:
Ei mitään paniikkia kun synnytyksestä vielä noinkin vähän aikaa!! Kyllä se kierto siitä tasoittuu. Jos kivut ei ole kovia (kohtutulehduksen mahdollisuus), niin ei syytä huoleen!! Ja voithan ostaa kotitestin jos tuntuu, että raskaus olisi mahdollista... Mulla tuli ekat kuukautiset n. 3 kk synnytyksestä, sitten n. 5 vko siitä, sitten n. 4 vko, sitten taas n. 5 vko ja nyt oli melkein 7 viikkoa edellisistä... Synnytyksestä reilu 8 kk. Ja ennen raskautta oli ihan tunnin tarkkuudella 28 vrk kierto...
No mikä veri,kun ei mitään veta nävy ei kuulu :D :D
Kiitos sulle kommentista ,lisääkin saapi tulla...
 

Yhteistyössä