TARKOITTAAKO ÄÄRIMMÄISEN HAALEA VIIVAKIN RASKAUTTA??????? HJäLp!!!

  • Viestiketjun aloittaja "mamaa"
  • Ensimmäinen viesti
"mamaa"
Nyt tuli todella yllätyksenä tämä. Tein testin, koska oli ehkäpä mahdollista raskaus mutta äärimmäisen epätodennäköistä kylläkin. Tuota kuopusta 8kk kun väännettiin useampi vuosi, niin kuinka nyt voisi näin tärpätä??!
Pissin siis tikkuun, ja tulkitsin tuloksen negatiiviseksi. Useamman tunnin päästä vielä vilkaisin pöydäölle jäänyttä tikkua ja kas, siinäpä onkin haalea haamu!! Voi apua. Siis voiko tuollainen hyvin haalea viiva merkitä raskautta. Onko kokemusta???

KIITOS!!! Tuntuu teiniltä tällaista kysellä, mutta k´jotenkin olisi aivan uskomatonta, jos taas raskaana olisin....
 
"sss"
siis miks ihmeessä sitä tikkua pitää katsoa vielä tuntienkin päästä, kun silloin se ei enää näytä oikeaa tulosta. oikea tulos on heti silloin testin tehtyäsi, eli sun testi on nega. ei siitä positiivista tule jos parin tunnin päästä siinä on kaks viivaa. lukisitte ne käyttöohjeet tarkemmin
 
E
Jos testiä on käytetty oikein, niin tarkoittaa. Se testi mittaa istukkahormonin määrää, ja sitä hormonia ei ole edes sen äärimmäisen haalean viivan verran, jos mitään istukkaa ei ole kehittymässä.

Sinä taas et ole käyttänyt testiäsi oikein. Lueppa ne ohjeet!
 
täys
[QUOTE="sss";22020803]siis miks ihmeessä sitä tikkua pitää katsoa vielä tuntienkin päästä, kun silloin se ei enää näytä oikeaa tulosta. oikea tulos on heti silloin testin tehtyäsi, eli sun testi on nega. ei siitä positiivista tule jos parin tunnin päästä siinä on kaks viivaa. lukisitte ne käyttöohjeet tarkemmin[/QUOTE]

peesi
 
"mamaa"
Hih. Juu arvasinhan mä , ettei täältä mitään kannata kysellä. Enköhän mä nyt osaa raskaustestiä käyttää. :D Mietin vain nimenomaan, että voiko tuollainen himmeä haamu, jonka vasta jälkeenpäin huomaa, tarkoittaa jotain. Aiemmin (lukuisia) testejä tehneenä en ole mitään jälkihaamuja havainnut. Mutta kiitosta vain. Painelen ostamaan lisää tikkuja.
 
"uuno"
[QUOTE="mamaa";22020835]Hih. Juu arvasinhan mä , ettei täältä mitään kannata kysellä. Enköhän mä nyt osaa raskaustestiä käyttää. :D Mietin vain nimenomaan, että voiko tuollainen himmeä haamu, jonka vasta jälkeenpäin huomaa, tarkoittaa jotain. Aiemmin (lukuisia) testejä tehneenä en ole mitään jälkihaamuja havainnut. Mutta kiitosta vain. Painelen ostamaan lisää tikkuja.[/QUOTE]

Niin mikä sulla jäi menemättä perille?
Osaat käyttää,muttet lukea ohjeita.

JOS se viiva (värillinen) ei ole tullut sen testiajan(usein 5-10min) sisällä testiin,niin sen jälkeen sitä on aivan turha kytätä.piste.
 
"Lissu"
[QUOTE="vieras";22020897]Mitään muutu:D[/QUOTE]

No, mun testauskokemuksen mukaan nega on negana pysynyt testiajan päätyttyäkin. Kun taas ihan hailakka viiva vähän näytti vahvistuvan kuivaessaan, ja raskaana olinkin sillä kertaa. :) Muutaman päivän päästä pitäisi tulla jo normaali plussa testiin, jos ap on raskaana.
 
"johanna"
Ei mullakaan ole oikeasti negoissa testeissä näkynyt tuntienkaan päässä mitään haileita viivoja. Mutta raskaudessa on. Tein testin aika aikaisessa vaiheessa, kun oli vain sellainen tunne, että raskaana olen. Ensin näytti negalta, mutta kun testiä myöhemmin katsoin, siinäkin oli haalean haalea viiva. Parin päivän päästä tein testin uudelleen ja plussaviiva tuli heti.
 
[QUOTE="vieras";22020897]Mitään muutu:D[/QUOTE]

No ei varsinaisesti muutu, mut joskus taustalla voikin olla raskaus, joka ei vaan vielä ole näkynyt testissä vaikutusajalla. Siis ei automaattisesti negakaan, toisaalta ei yhtään sen varmemmin positiivinen kuin ihan täysi negatestikään olisi positiivinen.

Mut mun viime raskaudesta tein eka negatestin, joka oli sit roskishaamu, kun piti myöhemmin kurkata. Siis ihan nega vaikutusajalla. Piti vaan huvikseen kurkata. Sen jälkeen tein uuden testin parin päivän päästä ja siitä se sitten lähti. =)

En just nyt muista, et itsellä ois värillisiä viivoja tullu testiin vaikutusajankaan jälkeen, jos ei raskautta ois ollu (viivanpaikkoja kyllä).
 
"mamaa"
Nonni! Tuskinpa alkuperäisiä keskustelijoita paikalla, mutta pakkohan tätä hieman on hihkuttaa johonkin suuntaan - illan saldo uusi haamu uudella testillä, ja tuli kyllä 5 min. sisään..
Eli oliskos noista roskishaamuista tms sittenkin johonkin ;)... Epäilijöille tiedoksi..

O.M.G !!! :D
 
"mamaa"
[QUOTE="utelias";22025906]Kauanko siis esikoista yrititte? imetätkö vielä?[/QUOTE]

N. 6 vuotta ilman ehkäisyä oltiin. Mihinkään hoitoihin ei ehditty, koska oli ajatus, että jälkikasvua tulee kun on tullakseen. Juuri kn todella päätin etttä äH, vauva odottakoon vielä ja opintoja ajattelin jatkaa, niin raskaana huomasin olevani. Kyllä ehdin jo luulla, että hoidot olisivat ainoa vaihtoehtomme..
Imetyksen lopetin lapsen ollessa 7kk.
 
"utelias"
[QUOTE="mamaa";22025938]N. 6 vuotta ilman ehkäisyä oltiin. Mihinkään hoitoihin ei ehditty, koska oli ajatus, että jälkikasvua tulee kun on tullakseen. Juuri kn todella päätin etttä äH, vauva odottakoon vielä ja opintoja ajattelin jatkaa, niin raskaana huomasin olevani. Kyllä ehdin jo luulla, että hoidot olisivat ainoa vaihtoehtomme..
Imetyksen lopetin lapsen ollessa 7kk.[/QUOTE]

Oi, ompas ihanaa :) kun tärppäsi lopulta. Kannattaa unohtaa todellakin se yrittäminen! Onnea!!!
 
Muuten tohon haalea viiva - kemiallinen raskaus -juttuun on pakko kertoa päinvastainenkin kokemus.

Mun tämä raskaus oli alkujaan niin haalea viiva, joka ei mun mielestä lähteny ees vahvistumaan, että odottelin ekan viikon (vähän reilunkin), et kohta varmaan vuoto alkaa. Mutta ei ollu viivanvahvuudesta kiinni, potkii ja kovasti tälläkin hetkellä. =)
 

Yhteistyössä