Tarttis alkaa siivoomaan..*turhis*

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Mut mistähän sitä alottais, kun kämppä on päässy melkoiseen kaaokseen.
Hitto miten vaikea onkin pitää semmoinen perussiisteys yllä tääl, miten siihen ei kykene??
No, musat soimaan ja hommiin..kyl se siitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maira
"vieras"
mun ei tarvii ku tiskata mutta mä inhoon sitä hommaa ja kun ei oo ees miestä jonka laittais tiskaamaan.Vessakin tarvis siivota mutta taidan siivota sen tällä ketaa helpon kaavan mukaan niin et ruikin vaan pesuainetta ympäriinsä ja suihkutan vettä päälle ja kuivaan.
 
HippuTAR
Pitäis kans alottaa kunhan vauva on syöny. Yhtään ei huvittais mutta onneksi toi meidän 9v. poika on innokas apuri, tekee kaikkea mitä vaan pystyy.
Viimeksi mumman luona kyläillessään oli pessy sielä lattiat, ei mulle oo tullut mieleenkään että pystyis siihen hommaan. Poika on kehitysvammainen (n. 6-7v:n tasolla) ja tosi heiveröinen. Mutta hyvin oli kuulemma onnistunu.
 
cc
en edelleenkään viitsi aloittaa niin jatketaan nyt sitten tätä keskustelua :D mistä yleensä aloitatte siivouksen?
Jos on tulossa vieraita niin itse aloitan vessasta (se on musta kaikista tärkein olla siivottuna kunnolla). Ja jos kastelee lattian niin se ehtii vielä kuivua!
Toinen hyvä on keittiö, ei tarvitse miettiä kun kaikella on paikkansa ja näkee parhaiten oman työnsä tuloksen :) siitä saa motivaatiota jatkaa muihinkin huoneisiin
 
IhanaValo
Mie sain vähä siivottua jo, ja pyykit pyörii ja petivaatteet tuulettumassa..
Meillä pitää alottaa ihan sohvien, lattioiden ja muiden tasojen raivaamisesta. Siis mie en tajua mistä kaikki roina niille oikein kertyy..
Ja sit keittiö, siinä saa sitten ruuan laitettua samalla ku laittaa astioita koneeseen ja pyyhkii tasot ja muut.

Ja joo, ihanaa että jaatte tämän kokemuksen :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä