Tarttis hyviä vinkkejä pikeeritiaran kuljetukseen

Omani sain servettipapereihin kieriteltynä pakasterasiassa. Mutta se oli kyllä aika vankkaa tekoa (siihen asti että esikoinen sen söi just ennen ku sain sen kakun päälle :kieh: ) Oma tekemä ei olis ikinä kestäny minkään näköstä kuljetusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
Omani sain servettipapereihin kieriteltynä pakasterasiassa. Mutta se oli kyllä aika vankkaa tekoa (siihen asti että esikoinen sen söi just ennen ku sain sen kakun päälle :kieh: ) Oma tekemä ei olis ikinä kestäny minkään näköstä kuljetusta.
Mulla ei ole niin isoa pakastusrasiaa että mahtus, no jotain pahvilaatikoita löytyy joten kaipa voin sen kääriä vaikka talouspaperiin ja lykätä sellaseen ja toivoa parasta. Ja taidanpa tehdä vielä varatiaran pienempää mallia jos tuo ei selviä ehjänä.
 
Ullis.
Mitä jos laittaisit tuon johon mahdollisimman istuvaan astiaan jonka täytät esim. hienolla sokerilla. Sokeri tukee tiaraa paikoilleen ja kun pitää astiassa kannen päällä vi sokurin vielä käyttää.
 
Ai sä olet se sama kun väsäs tuo takapuolikakun :D Se oli aika hieno. Mut on kyllä tuo tiarakin hiano.
hitto kun meil ei kukaan tykkää marsipaanista sun muusta vastaavasta, josta noita kakkuja vois väsätä, niin en kyllä viitti nähdä vaivaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riitu:
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri:
Mikä on pikeeritiara?
http://kakkukatri.vuodatus.net/blog/1840127 Tässä linkki mun tekemään tiaraan, hienonpia löytyy googlettamalla esim. royal icing tiara
Siis vau, onko nuo kaikki sun tekemiä kakkuja?? Nostan hattua!!
Ovathan nuo, ja kiitos kehuista. Ihan omaksi ja ehkä joskus jonkun muunkin iloksi niitä tulee tehtyä. Jos joku mulle vielä maksais palkkaa kakkujen tekemisestä niin ei tarvitsis unelma-ammattiaan kauan miettiä.
 

Yhteistyössä