Tarviiko tuplarattaita?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tansuli:
Vauvan syntyessä taapero on aika lailla 2v. Mitä luulette, tarvitaanko tuplarattaat. Miksi? Miksi ei?
Me ainakin tarvittiin, koska meillä ei ollut autoa ja matkat oli pitkiä ja 2v nukahti aina välillä rattaisiin.
vink vink Meillä olis joutilaana yhdet :D

 
vieras
no meillä oli kyllä jo 2.10kk, mutta riippuu paljon tosiaan liikutteko kävellen miten paljon? meillä ei ole autoa,joten paljon liikutaan vaunuillen. hankittiin seisomalauta.
 
vieras
Mä en hankkinut sellaisia tilaa viemään, vaikka ikäeroa oli vain 1 v 6 kk. Meillä oli esikoisen jäljiltä olemassa kahdet yhdistelmät ja niitä sitten käytettiin silloin, kun koko perheen voimin ulkoilimme iltaisin (kaksi työntäjää). Päivät olin yksin lasten kanssa ilman autoa. Silloin käytin vaunujen lisäksi pulkkaa talvella, kantoliinaa, Patapumia ja kun esikoinen täytti 2, ostettiin seisomalauta ja aika pian oppi pyöräilemään. Tuplille ei olisi meillä ollut säilytystilaa muualla kuin ulkovarastossa, joten emme hankkineet senkään takia. Yksin liikuin lasten kanssa päivisin lähinnä pienille kävelylenkeille tai puistoon. Kun mies tuli kotiin, hoidettiin autolla kaikki pakolliset asiat. Täältä kun on kauppoihin/neuvolaan yms matkaa yli 4 km suunta, joten en olisi lähtenyt n 10 km lenkkiä tekemään kävellen tuplia työnnellen, kun ei pakko ollut.
 
Asutaan maalla ja liikutaan autolla kauppaan ja kerhoon ja kyläänkin. Leikkikentälle esikko kävelee, mut ajattelin kaupoissa liikkumista ja sitä, jos pääsisi itse edes joskus kävelylle.

Laitapas yv:tä vieras, jolla oli ylimääräiset kotona. Asia ei ole ihan vielä ajankohtainen, mutta...
 
vieras
mun mielestä ei kannata hoommata, vaikka meilläkin 2v ja reilu 3v vielä tuplissa ovat. mut isompi jaksaa varmaan jo seisomalaudalla olla, tai sitten talvella pulkassa..
 

Yhteistyössä