Tarvis varmaan lopettaa polttaminen...

Äiti soitteli.. Isänisän keuhkosyöpäepäily varmistui syöväksi vasemmassa keuhkossa ja oikeassa etäispesäkkeitä.. Ja isänisän veli kuoli n 10 v sitten keuhkosyöpään.. Ja molemmat olleet kovia tupakkamiehiä..

Kyllähän tuo herätti että tarvis varmaan itekki tuon tupakanpoltto lopettaa..
 
Perhoinen84
kyllä se on hyvä lopettaa.Mulla on mun vaari kuollut tupakan aiheuttamaan sairauteen.Tukehtui kuoliaaksi käytännössä,tosin aika kovissa lääkkeissä oli silloin :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja minäÄiti:
Kannattaa se jos ei sen syöän pelon takia niin ihan jo senkitakia,et sinulla olis parempi olo ja rahaa säästyy.
No tuo syöpä on mulle kovin pelote.. Suvussa muutenkin paljon syöpää.. :(
sulla on suurempi RISKI sairastua syöpään kuin tupakoimattomilla. tupakka itsessään ei tietääkseni ole syövän aiheutaja vaan riskitekijä. eli älä heitä kirvestä kaivoon vielä. ja nykypäivän lääketieteellä siitä syövästä voi selvitä hengissä.
 
I as I
Ei sitä minkään rahan takia kannata lopettaa!
Mutta ihan vaan suomeksi: kannattaa olla polttamatta!
Ettekö te ihmiset muutenki tykkää paljolti siitä mikä kannattaa.
Tai ainaki kannattais tykätä!
Eikä sitä muuten kannata lopettaa minkään kuoleman pelonkaan vuoksi!
Se kannattaa lopettaa ihan vain puhtaasti siksi että se on ainoastaan hyvästä olla polttamatta tupakkaa.
tai jos pakko on kessua imeä niin kannattaa pistää ikkunalaudalle oma tupakka pensas ja polttaa sitä niin tietää edes vähä mitä tupakka on.
Ku siinä kaupan nortissa on aika samat meiningit mitä käytännössä katsoen kovan luokan huumeissa... mutta sehän on laillista.....
Hyviä tupakkataukoja teille kiireiset ystävät!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja minäÄiti:
Kannattaa se jos ei sen syöän pelon takia niin ihan jo senkitakia,et sinulla olis parempi olo ja rahaa säästyy.
No tuo syöpä on mulle kovin pelote.. Suvussa muutenkin paljon syöpää.. :(
sulla on suurempi RISKI sairastua syöpään kuin tupakoimattomilla. tupakka itsessään ei tietääkseni ole syövän aiheutaja vaan riskitekijä. eli älä heitä kirvestä kaivoon vielä. ja nykypäivän lääketieteellä siitä syövästä voi selvitä hengissä.
Mutta siltikin lopettaminen kannattaa AINA!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hiukkaskiihdytin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Alkuperäinen kirjoittaja minäÄiti:
Kannattaa se jos ei sen syöän pelon takia niin ihan jo senkitakia,et sinulla olis parempi olo ja rahaa säästyy.
No tuo syöpä on mulle kovin pelote.. Suvussa muutenkin paljon syöpää.. :(
sulla on suurempi RISKI sairastua syöpään kuin tupakoimattomilla. tupakka itsessään ei tietääkseni ole syövän aiheutaja vaan riskitekijä. eli älä heitä kirvestä kaivoon vielä. ja nykypäivän lääketieteellä siitä syövästä voi selvitä hengissä.
Mutta siltikin lopettaminen kannattaa AINA!
kaikki ei siihen kuitenkaan pysty vaikka se kuinka kannattais.
 

Yhteistyössä