Tarvitaan apuja ja vinkkejä

Moi,

oon ensi kesän morsiamen kaaso. Ja nyt kaipailen neuvoja ja vinkkejä polttareihin ja häihin leikkeihin.
Huumoria löytyy eli voisi melkein sanoa että taivas vaan rajana.....muttei kuitenkaan nyt ihan mauttomuuksiin mennä :D
 
Me pidettiin kaverille polttarit pari kesää sitten ja yhdessä kaason kanssa suunniteltiin juttuja. Kaverille oli ilmoitettu päivä, koska tullaan hakemaan. Heti ekana iskettiin boolilasi käteen. Sitten mentiin erään kaverin luo saunomaan, syömään ja juomaan. Morsiammelle tehtiin itse jalka- ja käsihoidot, mun kosmetologikaveri tuli sitten meikkaamaan morsiammen nätiksi.

Mä olin ommellut vaaleanpunaisesta satiinista prinsessamekon ja lisäksi olin tehnyt tyllialushameen. Morsiammen silmät peitettiin ja puimme vaatteet (pitkät hanskatkin ) hänen päälle ja päähän pitkä vaalea peruukki ja kruunu. Morsian nauroi ihan katketakseen kun näki itsensä :D

Morsiammelle sanottiin, että taksi tulee meitä hakemaan, mutta kello 20 pihaan kurvasikin valkoinen limousine B) Sillä sitten ajeltiin tunti kylällä ja saipahan ihmiset ihmettelemisen aihetta. Baareissa morsian myi kortsuja, ne olivat korissa joka oli jaettu kolmeen osaa; pieni, keskikokoinen ja iso. Kaikki ne oli samaa kokoa, mutta voinette arvata mitä kokoa miehet ostivat... :whistle: :whistle:

Yhdessä baarissa puhallettiin yhteen kortsuun ilmaa ja pelattiin "lentopalloa" :xmas: :LOL:

Niin joo ja me muut oltiin pukeuduttu ranskalaisiksi sisäköiksi, pikkumustat päällä, korkkarit, pieni valkoinen essu (varsinainen roiskeläppä... :whistle: ) päässä mustat peruukit joissa kakun aluspaperista leikattu se "pitsiosa"
 
olin tuossa yksissä häissä jossa oli iso lahjapaketti ja siinä kymmenen numeroitua kuorta... ne avattiin järjestyksessä ja jokaisessa kuoressa oli aina kuka seuraavaksi saa paketin "anna paketti naiselle, jolla on korkeimmat korot", "anna paketti miehelle jolla on sininen kravatti" jne. noitahan keksii... ja sit lopuksi oli vihje jossa paketti päätyi vihkiparille ja paketissa oli ainot ja reinot (toki lahja voi olla jotain muuta)...
 
Mun kaverin polttareissa oli vierailemassa seksiväline-esittelijä ja kaikki tykkäsi siitä ihan hirveästi. Kannattaa silti varmistaa etukäteen kaikilta osallistujilta, että se on ok koska tää esittelijä sano, että se on niille tärkeätä että kaikki on mukana eikä äänestetä jaloilla... Jotkut on kuulemma niin tehneet kun ovat saaneet/joutuneet tän kaltaiseen tilanteeseen.
 
Mun polttarit meni näin: Olin jo aikasemmin sopinut kamun kaa et mennään sinä päivänä kävelylle (kävimme siihen aikaa silloin tällöin kävelyl). Päästiin ehkä 500 metriä kun kulman takaa muu polttari väki ja toivotti tervetulleeksi polttareihini.. Vaihdoin suomi mekon päälle ja hiuksiani tupeerattiin aika reilusti. Lähdimme junalla tikkurilaan. Junassa mulle tehtiin sellanen sotameikki, et oksat pois ja hajuvettä varmaan puol pulloo.. Tiksis jouduin hiihtämään suksilla, mitkä oli sidottu ilmastointiteipillä mun kenkiin seuraavaan määränpäähän (terassin kautta kylläkin). Perille päästyä sytytin pihagrillin ja sitten syötiin ja saunottiin. Saunasta menin hierojalle ja sitten vaihdettiinkin sairaanhoitajan mekko päälle ja meikattiin nätiksi. Lähdimme kiertämään tikkurilan baareja ja tehtävänäni oli myydä kortsuja.. Päässä oli lastensairaanhoitaja "hattu" ja kortsut oli "lääkärilaukussa" (lasten).

Eräs kamu kerto, et oli vieneet morsiammen pizzalle.. Siellä laskeneet jokainen pennosiaan, että saavat maksettua morsiamen pizzan ja sen jälk. vieneet kotiin. Morsian oli ollut pettynyt kun luuli, et hänen polttarit oli siinä. Seuraavana päivänä oli porukka mennyt hakemaan hänet oikeisiin polttareihin. Oli morsian ollut tosi ihmeissään
 

Yhteistyössä