Tatuoija Oulussa!

Onko kellään kokemusta?
Oon puoli vuotta sitten muuttanu Ouluun, enkä tiiä misä täälä ois liikkeitä/hyviä tatuoijia.
Ja pitäs olla semmonen joka alkaa korjaan toisen tekemää kuvaa.
Mulla on aika ruma tatuointi seläsä, semmonen kuva pelkilä ääriviivoila, ja haluaisin siihen väriä ja muuta kuvaa kaveriks, että kehtais toppi päälä hillua meneen...
Osaisko joku auttaa :/
 
Mie luin jostaki ettei House of Painissa käyneet olleet kovin tyytyväisiä työn jälkeen...
She-na aika tyhymä kysymys mutta kysyn silti, et haluais lähettää mulle jotaki kuvaa jostaki tatuoinnista joka on tuola Igorsila korjattu? Että näkisin minkälaista Ripen työn jälki on :D Tai jos tiiät jotaki kuvagalleriaa tms siltä?
 
She-na
Tästä ei sitte muut saa suuttua ku on tämmönen kuva, mutta tässä aika hyvin näkyy kyseisiä tekeleitä. Tuon vasemman kyynärvarren tribaalin alla oli kirjoitusta. Samoin oikean olkavarren ympäri menevän alla. Tuo selän puolelle tuleva on myös Ripeä, kuten väristäkin varmaan huomaa. Syksyllä menen jatkamaan ja tummentamaan noita vanhoja kuluneita.

http://www.aijaa.com/v.php?i=6420644.jpg

Eihän tommonen tribaali varmaan ihan kunnon käsitystä anna miekkosen taidoista, mutta mitä kuvia oon nähny hänen tekemistään, niin kyllä osaa! :)
 

Yhteistyössä