Tatuointi, Helsinki-Espoo

Olin eilen menossa varaamaan aikaa HOP-tatskaliikkeeseen, missä oon kaikki aiemmat kuvat tehny, mutta liikettä ei ollu enää siellä :( Web-sivuilla on sama osoite vielä ja puhelinnumerokin oli suljettu. :/

Nyt siis kysyisin kokemuksia muista liikkeistä, missä olette ehkäpä käyneet tatuoinnissa.
Pitäis olla mukava ja työnsä osaava artisti.

Kiitoksia etukäteen jo :flower:
 
minä-77
Mistä löysitte netistä sen että HOP on muuttanut Nummelaan?Sielä on Stadin yhteystiedot.Mutta itsekkin kuulin että se on Nummelassa nykyään.
Mun mielestä Duck`s Tattoossa on törkeä palvelu,kävin hintoja kyselemässä,ei jäänyt hyvä mieli paikasta,varmasti osaavat tehdä mutta palvelusta saavat kyllä miinusta.
Just kuka tekee HOP:ssa,hänestä olen kuullut tosi hyvää palautetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen etsinyt hop myös ja sain osoitteenkin missä kari siellä nummelassa niitä tatskoja tekee, mutta ko. liike on tyhjä:(.
Eikä oo tyhjä? Siinä pisteen talossa on. Tai ainakin viel reilu viikko sit oli :wave: Joku aika sitten kyllä vaihtoi kukkakaupan kanssa paikkaa mut tosiaan neki kyllä ihan vierekkäin on.
 
Numpan Kimma
Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
Luinkin netistä että Hop (House Of Pain) olisi siirtynyt Nummelaan. Onko kukaan sieltä päin, että onko se liike todella siellä..?
Täällähän se!Tuossa ABC-huoltamon lähellä, tien toisella puolella.Ei sitä kyllä aluksi tajua tatska liikekksi kun helvetin enkeleiden kuteita ikkunat täynnä...tai siis niitä sponssaavia kuteita.
 
hande
Ei vissiin oo toi nummelan paikka useinkaan auki? En o osunu paikalle kertaakaan, niin et olis ollu auki... Eikä löydy aukioloaikojakaan. Soitto vissiin tehtävä ensin.......
 
x.x.x.
Alkuperäinen kirjoittaja hande:
Ei vissiin oo toi nummelan paikka useinkaan auki? En o osunu paikalle kertaakaan, niin et olis ollu auki... Eikä löydy aukioloaikojakaan. Soitto vissiin tehtävä ensin.......
Kari tekee melkein yötä päivää töitä. Aloittaa aamusin kymmeneltä ja lopettaa vasta yömyöhäsellä. Tietysti on poikkeuksia.. Kannattaa soittaa niin selvii paljon, eikös se yleensä niin mene..
Itse kävin siellä tällä viikolla hakattavana ja tykkäsin kyllä palvelusta. Kuvastakin tuli aivan mahtava, Kari sai itse suunnitella sen ja piirsi sen suoraan iholleni.

Ja vielä niille ketkä voivottelevat, että missä se mahtaa olla ja miten on auki niin käykää ihmeessä liikkeen nettisivuilla tai soittakaa! Helppoa kuin mikä ;)
 
x.x.x.
House of pain siirtyi aikoinaan nummelaan ja nyt tosiaan toimii tuolla Hells Tattoo-nimellä. Vanhoja nettisivuja ei vain tietyistä syistä ole voinut poistaa käytöstä..
 
vierailija
Otin kyseisessä mestassa peitetatuoinnin vanhan pieleen menneen päälle alaselkään ja tää peitetatuointi meni pieleen totaalisesti. Värit kamalat ja vinossa tatuointi. Tatuointi on myös epäsymmetrinen ja viivat eivät ole suoria. Tatuoija ei myöskään kuunnellut toiveitani yhtään! Värit eivät edes täsmänneet niihin mitä itse halusin, halusin mm. pinkkiä ja lilaa väriä liukuvärinä tatuointiin (en nähnyt tosiaan mitä värejä tatuoija käytti alaselkääni tatuoidessa). En saanut kumpaakaan väriä, enkä edes lähellekkään noita sävyjä. Ja myös kyseisen mestan "sihteeri" oli töykeä ja uhkas laittaa jonkun kiristäjän/hakkaajan perään jos en maksaisi, kun kysyin että voiko maksaa osamaksulla tatuoinnin. Aloin itkemään.. Olimme sopineet tosiaan tatuoinnin hinnan suullisesti ennen tatuointi aikaani, mutta tatuoinnin hinta muuttuikin yllättäen kaksinkertaiseksi hinnaksi.... Järkytyin loppu summasta, enkä ollut varautunut yhtään siihen hintaan. No menin lopulta itku kurkussa nostamaan rahaa. Nii ja sanoin että haluan omaperäisen tatuoinnin, tatuoijan itse suunnitteleman ja netistä varmaan sen koko sketchin pölli.... Huomasin juuri etten kuittia myöskään saanu, kun en pyytänyt. Maksoin käteisellä, kun ei kortti toimi siellä.... En oo vähään aikaan ottamassa tatuointia kun menee 2 kertaa peräkkäin pieleen. Meinasin muutenkin pistää pelin poikki kun sattui niin järkyttävästi koko leiman ottaminen, ihan kun olisi puukolla viiltänyt mua se tatuoija. Varmaan liian syvälle teki myöskin tatuoinnin... 8-9h meni... Yhtä kauhua koko aika! Ei enään ikinä tänne.
Ja joo kirjoitin tämän saman arvostelun muuallekkin, ettei kukaan erehdy kyseiseen mestaan menemään tai ainakaan kovia oletuksia oleta tästä mestasta.
 

Yhteistyössä