Tatuointi on AINA merkki mauttomuudesta

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
åh
kuinkakohan moni tuli ajatelleeksi kun ottavat tatskan alaselkään että siitä tulee TRAMP STAMP ..?? kun sitä menette esittelemään esim. jenkkeihin niin kyllä sieltä mielipide tahtomatta muodostuu vaikkei sitä viestiä ehkä haluttu edes antaa! ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja snowball:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja snowball:
Jee! Miekin olen siis mauton ja sivistymätön. Oikein tuplaten kun on tatuointeja kaksin kappalein. Ihan ääliö siis :LOL:

Mulla tosin kuvat hakattu ihoon niin, että saan ne helposti piiloon tarvittaessa. Ihan nykyisen työn ja ammatin takia... Ja toisekseen yhä edelleen on niitä "mukamas" parempia ihmisiä jotka pitävät tatuointia merkkinä linnassa istumisesta, merillä olosta tai muuten vaan rikollisesta taustasta.

Todella naurettavaa ap:lta yleistää noin. Kertoo ehkä jotain omasta sivistymättömyydestä... :saint:
No kerropa, miten se osoittaa sinun sivistyneisyytesi, että olet ottanut kaksi tatuointia? Mitä haluat tatuoinneillasi viestittää ja kenelle?
Kerropa sinä miten se osoittaa sen että en olisi sivistynyt?
Etkö osaa vastata? Kai sinullakin jokin syy oli tatuointien ottamiseen? Mielestäni tatuoinnit ovat rumia (eikö se riitä syyksi), ja niitä ottaneet ovat kokemukseni mukaan olleet myös sivistymättömiä moukkia. Kuten sanottu, en ole törmännyt tatuoituun mutta fiksuun ihmiseen.
 
lalallaa
Tatuointi on merkki tyytymättömyydestä omaan elämään. Tyytymättömyys voi sitten johtua monestakin asiasta. Tyytymättömät tekevät useammin päättömyyksiä, kuin tyytyväiset. Tatuointien lisääntyminen johtuu ihmisten onnellisuuden vähenemisestä. Katselkaa ympärillenne.

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus.

-mutku, mä otin lasten nimet ihan pienellä
-paskaa, sinulla onhuono itsetunto

-mutku, me miehen kans tatuoitiin nimet...blaablaa
-paskat, olette epävarmoja suhteestanne

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus. Vanhempana ihminen yleensä muuttuu. Ainakin toivottavasti. Kysykää 6kymppisiltä, mitä ovat mieltään tatuoinneistaan. Nooh, se oli sitä aikaa...Enää en kyllä ottaisi, mutta en kadu, koska se ei auta mitään.

Olen nähnyt yhden onnistuneen tatskan. Tutulla on oma nimi (itse) tatuoituna omaan käteen. Siinä asennetta ja omanarvontuntoa.
 
mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä, että on törkeää, jos koko ruoto on täynnä kuvia ja olet, vaikka esim työssä missä niitä ei ole soveliasta näytellä, ei kaunis näky etenki, jos on jotain alastomia akkoja hihat täynnä... ja sitten millä motiivilla tatskan ottaa? omistan kyllä itekkin tatuoinnin, mutta se ei ole yleisesti näkyvällä paikalla (alaselässä )
syy miksi sen otin on niin pitkä etten jaksa tarkemmin selitellä, yksi niistä on esim se, että olen joskus joutunut luopumaan eräästä minulle hyvin tärkeästä asiasta ja nyt siitä on muisto mun iholla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:
Tatuointi on merkki tyytymättömyydestä omaan elämään. Tyytymättömyys voi sitten johtua monestakin asiasta. Tyytymättömät tekevät useammin päättömyyksiä, kuin tyytyväiset. Tatuointien lisääntyminen johtuu ihmisten onnellisuuden vähenemisestä. Katselkaa ympärillenne.

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus.

-mutku, mä otin lasten nimet ihan pienellä
-paskaa, sinulla onhuono itsetunto

-mutku, me miehen kans tatuoitiin nimet...blaablaa
-paskat, olette epävarmoja suhteestanne

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus. Vanhempana ihminen yleensä muuttuu. Ainakin toivottavasti. Kysykää 6kymppisiltä, mitä ovat mieltään tatuoinneistaan. Nooh, se oli sitä aikaa...Enää en kyllä ottaisi, mutta en kadu, koska se ei auta mitään.

Olen nähnyt yhden onnistuneen tatskan. Tutulla on oma nimi (itse) tatuoituna omaan käteen. Siinä asennetta ja omanarvontuntoa.
Okei, tossa tatskassa on jo ideaa. Hyvä teoria sinulla, olen osittain samaa mieltä. Osa ihmisistä tosin ottaa tatskan ihan vain siitä (harha)luulosta, että ne näyttäisivät hyvältä. Eivät näytä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja snowball:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja snowball:
Jee! Miekin olen siis mauton ja sivistymätön. Oikein tuplaten kun on tatuointeja kaksin kappalein. Ihan ääliö siis :LOL:

Mulla tosin kuvat hakattu ihoon niin, että saan ne helposti piiloon tarvittaessa. Ihan nykyisen työn ja ammatin takia... Ja toisekseen yhä edelleen on niitä "mukamas" parempia ihmisiä jotka pitävät tatuointia merkkinä linnassa istumisesta, merillä olosta tai muuten vaan rikollisesta taustasta.

Todella naurettavaa ap:lta yleistää noin. Kertoo ehkä jotain omasta sivistymättömyydestä... :saint:
No kerropa, miten se osoittaa sinun sivistyneisyytesi, että olet ottanut kaksi tatuointia? Mitä haluat tatuoinneillasi viestittää ja kenelle?
Kerropa sinä miten se osoittaa sen että en olisi sivistynyt?
Etkö osaa vastata? Kai sinullakin jokin syy oli tatuointien ottamiseen? Mielestäni tatuoinnit ovat rumia (eikö se riitä syyksi), ja niitä ottaneet ovat kokemukseni mukaan olleet myös sivistymättömiä moukkia. Kuten sanottu, en ole törmännyt tatuoituun mutta fiksuun ihmiseen.
Osaan kyllä vastata ja tatuointini olen ottanut pitkän harkinnan jälkeen. Niihin liittyy molempiin tarina, mutta en usko että minun täällä tarvitsee ruveta koko elämäntarinaani levittelemään. Jos sinusta tatuoinnit ovat rumia, eivät ne sitä kaikkien mielestä ole. Minusta tuommoinen asenne kielii vain ja ainoastaan omasta sivistymättömyydestäsi ja moukkamaisuudestasi. On todella typerää käytöstä yleistää asioita noin.

Eikö se ole joikaisen ihan oma asia miksi tatuoinnin ottaa? Tuleeko jostakusta ensin fiksuna pitämästäsi ihmisestä heti täysi ääliö kun huomaat että hänellä onkin tatuointi? Jos tapaat elämäsi miehen ja huomaatkin hänen olevan tatuoitu, niin jätätkö hänet heti koska et voi seurustella moukan kanssa? Minun puoleltani keskustelu jää tähän. On todella typerää väitellä ihmisen kanssa joka osoittaa oman sivistymättömyytensä ja typeryytensä tuomitsemalla muita omien kivikautisten ennakkokäsitystensä takia. Ja käsittääkseni se ei laske ihmisen ÄO:ta tippaakaan jos ottaa ihoonsa mustetta. PISTE.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:
Tatuointi on merkki tyytymättömyydestä omaan elämään. Tyytymättömyys voi sitten johtua monestakin asiasta. Tyytymättömät tekevät useammin päättömyyksiä, kuin tyytyväiset. Tatuointien lisääntyminen johtuu ihmisten onnellisuuden vähenemisestä. Katselkaa ympärillenne.

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus.

-mutku, mä otin lasten nimet ihan pienellä
-paskaa, sinulla onhuono itsetunto

-mutku, me miehen kans tatuoitiin nimet...blaablaa
-paskat, olette epävarmoja suhteestanne

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus. Vanhempana ihminen yleensä muuttuu. Ainakin toivottavasti. Kysykää 6kymppisiltä, mitä ovat mieltään tatuoinneistaan. Nooh, se oli sitä aikaa...Enää en kyllä ottaisi, mutta en kadu, koska se ei auta mitään.

Olen nähnyt yhden onnistuneen tatskan. Tutulla on oma nimi (itse) tatuoituna omaan käteen. Siinä asennetta ja omanarvontuntoa.
huono itsetunto lapsista ? doing doing...
 
elle
Wau, mulla onkin sitten oikein poikkeuksellinen kaveriporukka, meitä on n. 5 henkeä maistereita, pari lisensiaattia ja yks tohtori - kaikilta löytyy vähintään yksi tatuointi, useimmilta enemmän ja kahdellä on lävistyksiäkin :D Ihan virassa toimivia ja pari tutkijaa. Mitäs tähän sanot, ap?
 
...
"Yleensä nämä mauttomuudet laittavat tatskan juuri sellaiseen paikkaan, josta sen voi selvästi nähdä. Sanoinkin, että en ole yliopistolla nähnyt tatuointeja, muualla kyllä runsaastikin. Jostakin se kertoo: joko siitä, että yliopistolaiset ottavat huomaamattomia tatskoja, tai siitä, että he eivät ota tatskoja."

Edelleenkin olen tohtori, ja tatskani ovat käsivarsissa eli näkyvillä paikoilla. Ne ovat kauniita tarinoita elämästäni, joskin vain minä tiedän niiden perimmäisen tarkoituksen. Kukaan ei ole koskaan kyseenalaistanut ammattitaitoani tai luotettavuuttani, vaikka ihan tatuoinnit näkyvillä pidänkin luentoja. Ja ei, en sanoisi, että minulla on huono itsetunto.

Pitää vielä sanoa, että yliopistokoulutus ei kerro ihmisen sivistyneisyydestä yhtään mitään. Yliopistollakin on ns. juntteja töissä, ja toisaalta minulla on monta ei-kouluttautunutta ystävää, joiden sivistyneisyystaso on sama tai jopa korkeampi kuin itselläni. Ja pienenä vinkkinä: kausaalisuhteet eivät sovi ihmisiin. Ne kuuluvat luonnontieteisiin.

 
-minä-
Mahtava tämä yliopisto vs. tatuoidut ihmiset vastakkain asettelu.
Ihanaa tämmönen yleistäminen. Teki vain mieli sanoa ,että jos tatuoinnit on aloittajan mielestä rumia,ni minusta ylilihavuus,epäsiisteys, mauton pukeutuminen,huono käytös on paljon pahempaa kuin tatuoinnit. Kaikilla on onneksi mahdollisuus ilmaista itseä täällä meidän koto-suomessa ,vaikka sitten tatuointien muodossa..
 
haahaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dggd:
Ja sun mielipide kumoaa toisten mielipiteet? Ok.
Näytä mulle joku hieno tatuointi ja vieläpä sivistyneellä ihmisellä, niin olen valmis kumoamaan mielipiteeni.

Eilen Korkeasaaressa istui yhden häkin edessä vankilakundin näköinen mies rööki huulessa (yllätys), ja rauhassa hönki savuja kaikkien elämiä katsomaan tulleiden pikkulasten päälle. Käsivarret olivat tatuoidut, totta kai.
sä oot niin provo!! siis toi sun yleistäminen on mautonta :D tahallas taisit tulla "haastaa riitaa" tänne :D onneks tosiaan täällä ollaan sen verran sivistyneitä et vaan nauretaan tommosille..
kaikki tatuoidut on rikollisia aj POLTTAA TUPAKKAA!!! siis kauheeta.. :D
 
hahahaha
Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:
Tatuointi on merkki tyytymättömyydestä omaan elämään. Tyytymättömyys voi sitten johtua monestakin asiasta. Tyytymättömät tekevät useammin päättömyyksiä, kuin tyytyväiset. Tatuointien lisääntyminen johtuu ihmisten onnellisuuden vähenemisestä. Katselkaa ympärillenne.

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus.

-mutku, mä otin lasten nimet ihan pienellä
-paskaa, sinulla onhuono itsetunto

-mutku, me miehen kans tatuoitiin nimet...blaablaa
-paskat, olette epävarmoja suhteestanne

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus. Vanhempana ihminen yleensä muuttuu. Ainakin toivottavasti. Kysykää 6kymppisiltä, mitä ovat mieltään tatuoinneistaan. Nooh, se oli sitä aikaa...Enää en kyllä ottaisi, mutta en kadu, koska se ei auta mitään.

Olen nähnyt yhden onnistuneen tatskan. Tutulla on oma nimi (itse) tatuoituna omaan käteen. Siinä asennetta ja omanarvontuntoa.
eeei vittu te ootte noloja :D:D
 
Opettaja
Minulla on kaksi tatuointia, ja saatan opettaa sinunkin lapsiasi. Yläselässä oleva kuva saattaa paidasta riippuen näkyä osittain töissä. Minusta se ei ole sen kummempi asia kuin korut tai näyttävät vaatteet.

Alaselässäni oleva kuva näkyy muille ainoastaan uimahallin suihkussa ja jos olen rannalla bikineissä. Uimapukukin peittää sen. Niin että jos matkaisin Jenkkeihin, tuskin moni saisi tietää, että minulla on moinen "tramp stamp".
 
Jaahas. Johtunee sitten erikoisesta ystäväpiiristäni, mutta minä tunnen sivistyneitä ihmisiä, joilla on mm. näitä tatuointeja. Lisäksi eräs lääkärituttavani soittaa jopa HC-bändissä. :eek: Niissä piireissähän niitä tatuointeja vasta näkyykin ihmisillä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:
Tatuointi on merkki tyytymättömyydestä omaan elämään. Tyytymättömyys voi sitten johtua monestakin asiasta. Tyytymättömät tekevät useammin päättömyyksiä, kuin tyytyväiset. Tatuointien lisääntyminen johtuu ihmisten onnellisuuden vähenemisestä. Katselkaa ympärillenne.

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus.

-mutku, mä otin lasten nimet ihan pienellä
-paskaa, sinulla onhuono itsetunto

-mutku, me miehen kans tatuoitiin nimet...blaablaa
-paskat, olette epävarmoja suhteestanne

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus. Vanhempana ihminen yleensä muuttuu. Ainakin toivottavasti. Kysykää 6kymppisiltä, mitä ovat mieltään tatuoinneistaan. Nooh, se oli sitä aikaa...Enää en kyllä ottaisi, mutta en kadu, koska se ei auta mitään.

Olen nähnyt yhden onnistuneen tatskan. Tutulla on oma nimi (itse) tatuoituna omaan käteen. Siinä asennetta ja omanarvontuntoa.
eeei vittu te ootte noloja :D:D
Kiroilu se vasta on noloa. Ilmankin pitäisi pärjätä. Samoin hymiöiden "tuhlailu" vie tekstiltä ilmaisuvoimaa.
 
just, nyt sit yliopistolaisten tatskat ei oo mautt
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
luuletko ap tosiaan, että kenelläkään yliopistossa opiskelevalla ei ole tatuointeja?

:LOL:
se varmaan kurkkii jokaisen perseitä ja tissivakoja et näkee onko tatskoja
Yleensä nämä mauttomuudet laittavat tatskan juuri sellaiseen paikkaan, josta sen voi selvästi nähdä. Sanoinkin, että en ole yliopistolla nähnyt tatuointeja, muualla kyllä runsaastikin. Jostakin se kertoo: joko siitä, että yliopistolaiset ottavat huomaamattomia tatskoja, tai siitä, että he eivät ota tatskoja.
ap; lues oma alotukses uudestaa :D puhuit ittes pussiin.. oot niin nolo
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hahahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja lalallaa:
Tatuointi on merkki tyytymättömyydestä omaan elämään. Tyytymättömyys voi sitten johtua monestakin asiasta. Tyytymättömät tekevät useammin päättömyyksiä, kuin tyytyväiset. Tatuointien lisääntyminen johtuu ihmisten onnellisuuden vähenemisestä. Katselkaa ympärillenne.

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus.

-mutku, mä otin lasten nimet ihan pienellä
-paskaa, sinulla onhuono itsetunto

-mutku, me miehen kans tatuoitiin nimet...blaablaa
-paskat, olette epävarmoja suhteestanne

Tasapainoiset itseensä ja elämäänsä tyytyväiset ihmiset eivät hanki tatuointeja. Tämä on totuus. Vanhempana ihminen yleensä muuttuu. Ainakin toivottavasti. Kysykää 6kymppisiltä, mitä ovat mieltään tatuoinneistaan. Nooh, se oli sitä aikaa...Enää en kyllä ottaisi, mutta en kadu, koska se ei auta mitään.

Olen nähnyt yhden onnistuneen tatskan. Tutulla on oma nimi (itse) tatuoituna omaan käteen. Siinä asennetta ja omanarvontuntoa.
eeei vittu te ootte noloja :D:D
Kiroilu se vasta on noloa. Ilmankin pitäisi pärjätä. Samoin hymiöiden "tuhlailu" vie tekstiltä ilmaisuvoimaa.
et oo tosissas!!? peesaan edellistä, oot nolo
 

Yhteistyössä