TATUOINTIGALLUB: löytyykö kuvia? millaisia?

  • Viestiketjun aloittaja "nallekarkki"
  • Ensimmäinen viesti
Carlos Castanetan kirjasta vapaasti muistellen: ainoa todellinen ystavasi on Kuolema. Se seuraa sinua vasemman olkapaan takana, se ei ikina jata sinua ja kun sen hetki tulee, se koskettaa sinua olkapaalle ja kutsuu mukaansa. Jos olet elanyt soturin elaman, Kuolema antaa sinun tanssia viimeisen tanssin, elamasi tanssin. (Don Juanin, Castanetan opettajan kertomuksen mukaan)
en tiennyt koko tarinaa, mutta itse olisin myös tahtonut kuoleman juurikin siksi selkään koska "kuolema kurkkii olan yli". nyt vain riitelisi niin rajusti tuon keijun kanssa, että pitänee tyytyä pohkeeseen :D
 
Professional Griefer
Iskipä muuten taas tatskakuume näitä uliuliuli -kommentteja lukiessani. Voisi ottaa vaikka jonkun tekstin otsaan, miten olis: MINULLA ON TATUONTI, VITUTAAKO? ja vielä väärinkirjoitettuna
Ja amatöörillä otettuna..

Mullekin itseasiassa tuli, tiedän kyllä et pitää nyt uida toi 6kk kortti ja sitten keväällä tuloo intialaisen naisen seuraksi vähän täyteruusuja ja Ganesh seuraksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27667494:
Se ei ole harakka ja vaan yhdessä jalassa on nauha. Kohta 10 vuotta vanha ja tarttisi ehostusta kun on haalistunut, mutta muuten on tehty juuri niinkuin halusin enkä ole sitä poistamassa. :) En halunnut mitään "kalkitoskuvaa" vaan kunnolla piirretyn.
Siinä vastauksia useammalle. Ja kuvan on tehnyt todellakin ammattilainen.
Oli niin pieni kuva, että näytti harakalta. Mutta aivan ihana tatska kuitenkin :) Siinä on jonkin laista "tunnelmaa".
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27667145:
Itsellä 2 perhosta



Onpas kauniit perhoset! Minulla ei ole vielä tatuointeja, mutta olen jo vuosia suunnitellut, että otan perhostatuoinnit lapsistani. Ja just tämäntyyppiset aidon näköiset, ei mitään tyyliteltyjä. Missä kohdin sulla on nämä? Ajattelin itse toista johonkin nilkan yläpuolelle, mutta en tiedä mihin toisen laittaisi... Ehkä jonnekin lantion alueelle... Joskus... Joku päivä... Viimeistään kun 40 täytän! :D
 
Onpas kauniit perhoset! Minulla ei ole vielä tatuointeja, mutta olen jo vuosia suunnitellut, että otan perhostatuoinnit lapsistani. Ja just tämäntyyppiset aidon näköiset, ei mitään tyyliteltyjä. Missä kohdin sulla on nämä? Ajattelin itse toista johonkin nilkan yläpuolelle, mutta en tiedä mihin toisen laittaisi... Ehkä jonnekin lantion alueelle... Joskus... Joku päivä... Viimeistään kun 40 täytän! :D
Nämä on kanssa pojilleni omistetut perhoset, apollo ja ritari. Lisää tatskoja tulee heti kun saadaan taas uusi vauva taloon :D

Apolloperhonen on selässä lapaluun yläpuolella ja ritariperhonen on käsivarren sisäsyrjässä vähän ranteen yläpuolella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27669628:
Nämä on kanssa pojilleni omistetut perhoset, apollo ja ritari. Lisää tatskoja tulee heti kun saadaan taas uusi vauva taloon :D

Apolloperhonen on selässä lapaluun yläpuolella ja ritariperhonen on käsivarren sisäsyrjässä vähän ranteen yläpuolella.
Jeps, minäkin olen ajatellut pojalle ritariperhosta ja tytölle neitoperhosta :) Kovasti googlasin kuvia noin 1,5 vuotta sitten, mutta sitten tatskaajalle meno vain jotenkin jäi. Mutta mulla on kuvakansio täynnä noiden perhosten kuvia, että sieltä sit vaan valitsemaan kun saan aikaiseksi ;)
 
Jeps, minäkin olen ajatellut pojalle ritariperhosta ja tytölle neitoperhosta :) Kovasti googlasin kuvia noin 1,5 vuotta sitten, mutta sitten tatskaajalle meno vain jotenkin jäi. Mutta mulla on kuvakansio täynnä noiden perhosten kuvia, että sieltä sit vaan valitsemaan kun saan aikaiseksi ;)
Mäkin meinasin, jotta neitoperhonen seuraavaksi, jos tyttö tulee :D Jos seuraava on poika, niin sitten amiraaliperhonen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27669628:
Nämä on kanssa pojilleni omistetut perhoset, apollo ja ritari. Lisää tatskoja tulee heti kun saadaan taas uusi vauva taloon :D

Apolloperhonen on selässä lapaluun yläpuolella ja ritariperhonen on käsivarren sisäsyrjässä vähän ranteen yläpuolella.
Joko muuten on perhonen valittuna vauvalle? Ensin mietin pojalle kiitäjää kun kävis niin yksi yhteen sen luonteen kanssa :LOL: Mutta ritariperhonen on paljon kauniimpi.
 
Joko muuten on perhonen valittuna vauvalle? Ensin mietin pojalle kiitäjää kun kävis niin yksi yhteen sen luonteen kanssa :LOL: Mutta ritariperhonen on paljon kauniimpi.
Meilläkin kyllä aikamoisia kiitäjiä :D Mutta, juu ehkä nuo vähän näyttävämmät perhoset ovat tatuointina parempia. Vastasinkin tuossa yllä, mikä on meikäläisen seuraava tatuointi. Meillä on aika yhteneväinen maku perhosten suhteen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27669730:
Meilläkin kyllä aikamoisia kiitäjiä :D Mutta, juu ehkä nuo vähän näyttävämmät perhoset ovat tatuointina parempia. Vastasinkin tuossa yllä, mikä on meikäläisen seuraava tatuointi. Meillä on aika yhteneväinen maku perhosten suhteen :D
No niin on :) Pitkään pyörittelin perhosia, mutta sitten nuo nousivat ykkösiksi. Voi hitsit kun alkoikin taas himottaa ne tatskat kun näin miten hyvännäköiset nuo sun ovat! Pitäisköhän vihjaista ukolle tatskalahjakortista joululahjaksi... Muistako paljon nuo sun maksoivat? Ovatko aidon kokoiset?
 
No niin on :) Pitkään pyörittelin perhosia, mutta sitten nuo nousivat ykkösiksi. Voi hitsit kun alkoikin taas himottaa ne tatskat kun näin miten hyvännäköiset nuo sun ovat! Pitäisköhän vihjaista ukolle tatskalahjakortista joululahjaksi... Muistako paljon nuo sun maksoivat? Ovatko aidon kokoiset?
Ovat ns. luonnollisessa koossaan. Itse maksoin kuvistani vain 100€ kpl, koska tatuoija oli siskon tuttu. Jonkin verran enemmän varmaan maksavat ilman kaverialennusta.
 
fghshf
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27668561:
Mistä tämä tatuointivastainen mies aina ilmestyy näihin ketjuihin? Päivystääkö se joka päivä koneella, että pääsee aina silloin tällöin sanomaan "mä en kyllä koskaa tatuoitua naista... " :D
Ihan tosta etusivulta aiheen löysin. En erityisemmin etsinyt tatuointiaiheista kirjoitusta. Enkä ole tatuointivastainen.

Mielestäni naisilla tatuointi on ruma, enkä koskaan koskisikaan naiseen, jolla on tatuointi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peut-être;27670164:
Mun taas ei tarvinnut kuin lukea otsikosta sana "gallub", niin heti selvisi, minkä tasoista keskustelua täällä käydään.
Jos olisit oikeasti ja alunperin saanut hyvän kasvatuksen, niin osaisit ohittaa tuon...

Jos taas olet "ensimmäisen polven snobi arvostaan ja asemastaan epävarmana" - niin toki moisen tartut ja senkin muut hymyillen ymmärtävät.

;)
 

Yhteistyössä