Tavataan Tampereella!


Kokeillaanko taas järkätä tapaamista kun meitä nyt kerrankin on mukana pyörimässä niin monta ettei kukaan tipahda kyydistä =)

Mites olisi ensi viikko? Meille käy ma, ti ja to ja siinä yhden kahden maissa on meille paras aika. Mites muut?
 
Moikka moi!
Me voitais tulla, jos vaan aika passaa. Meillä päivän ainokaiset unet on 12.30-14.30 niin ennen 15 ei päästä.. Mutta katsellaan, ja koitetaan sitten joskus toiste jos nyt ei päästä menoon mukaan. =)
 
Moi.
Ens viikolla kävis muut päivät mutta mielellään ei tiistai. Paras aika meillekin on yhden kahden maissa. Mut myöhemminkin voitas tulla, kuitenkin kotiin olis kiva päästä ennen kuin mies tulee töistä niin näkisi hänkin poikaa edes joskus...
 
Oho, onpas täällä todella vilkasta. No, oli miten oli, tän mamman täytyy päästä mökistä ulos. Meen torstaina joka tapauksessa keskustassa käymään ihan vaan omaksi ilokseni. Ajattelin poiketa klo 13:30 Cineen. Jos sinne sattuu samanaikaisesti joku muu, niin saattaapi olla että tervehdin ;)
 
Moi.
No niin, onhan täällä sentään muitakin =) Siis oikeesti mulle käy vaikka joku muu päiväkin (paitsi tänään) eikä kallonajalla niin tarkkaa oo. Oisko tuo 15 hyvä aika niin pääsee en-na ja Poio kanssa. Käykö aika Piupa sulle? Entä niille sadoille muille, jotka sieltä taustalta on tulossa? Ajattelin käydä jossain lounaalla ja kaupoissa kierrellä sitä ennen. Tarkoitus ei oo kylläkään mitään ostaa :saint: Taidan itse mennä Cineen jo 14:30, jotta saa poikakin ajoissa ruokansa. Toiveissa on, että nukkuu kun oon kaupoilla.
Onko Cine hyvä paikka? Mun mielestä on, Piupa sen joskus perustelikin toisessa ketjussa. Mutta myös tuo En-nan "Tai mikä vaan"-paikka vois kiinnostaa. Tosin hiukan tarkempaa osoitetta kaipailisin :)
 
tyrkkään nyt tännekkin että siirrettiin niitä Tupperkemuja ku monelle tuo edellinen ei sopinut, nyt olis ajankohtana 26.2. tiistai ja joskus aamupäivästä :) otetaan aika ehdotuksia vastaan, tuolloin jo uusi kuvastokinn on just ilmestynyt ja JIHUU NOKKAMUKI palaa valikoimaan!!!
 
Polvileikkaus kait vasta n. kolmen viikon kuluttua, mutta.... ei ollakaan Tampereella enää klo 15, eli ei sit päästäkään tapaamiseen.... seuraavalla kerralla sitten. Enna, kiva kuulla, että poitsu on tervehtynyt! Merikukalle Nameja Jäätelöhetkiä Cinessä =) (ja muillekin tietysti) tv. ME
 

Yhteistyössä