Taysilaiset auttakee...

Moron!

Nyt toivon joltain Taysissa viime aikoina vierrailleelta apua...

Mulla on huomenna lääkäri siellä ja kuuleman mukaan siellä oli muutto. Pitikö paikkaansa ja missä nyt sitten lapsettomuus klinikka on nykyään?

Toivottavasti joku ehtii jelppimään, etten huomenna pyöri siellä tyhmänä...

;)
 
Sijaitsee Finmedi 5 eli entisen 1 takana. Siellä on edelleen rakennustyömaa käynnissä, ja hissillä 6 krs:n josta vasemmalle. Odotusaula sijaitsee solu-ja kudosteknologian labran aulassa. Siinä on lappu että phg:n odotustila. Hoitaja haki minut PAS varten torstaina, joka on sitten 7krssa. Oletan että vastaanotot toimivat samoin periaattein, kun kerta yksikkö on siellä.
Toki jos jollakin muuta tietoa.
 
Haalistunut
Siis milloin tämä muutto on tapahtunut? Miksiköhän minä en ole kuullut mitään, vaikka olen ollut puhelimitse yhteyksissä klinikalla?
Tiistaina pitäis mennä käymään siellä. :(
 
Mä kans kuulin muutosta ihan muuta kautta. Eivät viimeksi kuukausi sitten mun käydessäni puhuneet mitään. Mutta eikös muutto tapahtunut vkolla 16 ja 17. Kiitos vastauksesta. Kuulostaa monimutkaiselta, mutta koitan löytää. :)
 
Ihmettelen minäkin
Hei,

Soittelin viime viikolla aikaa TAYS:n lapsettomuuspolille, mutta eivät maininneet mitään, että olisivat muuttaneet toisiin tiloihin. Voikohan tuo tieto pitää paikkaansa? Yritin netistäkin hakea, mutta missään ei sanota, että poliklinikka olisi muuttanut...


Olen ensi viikolla menossa sinne, joten olisi kiva tietää asia varmasti. Hieman huonoa palvelua minusta on se, etteivät ole kertoneet muuttaneensa...
 
varma tieto
Moi Nampula, Taysin lääkäri- ja hoitajavastaanotto on edelleen FM 1:ssä, siellä kävin juuri viime viikon torstaina. Punktiot ja hedelmöitykset on FM 5:ssä jo, eli mene vaan vanhaan paikkaan eli siihen Veripalvelun taloon. Muutto on kyllä käynnissä mutta vasta osittain.
 
Ihmettelen minäkin
Tänään lapsettomuuspoliklinikka ainakin oli vielä vanhassa paikassa FM 1:ssä, mutta siellä kertoivat, että muuttavat uusiin tiloihin ensi kuussa. Tarkkaa päivämäärää eivät osanneet sanoa.

 

Yhteistyössä