Taysin asiakkaat ***

<tiu83>Rinnat on aavistuksen kipeät ja välillä nipistää vattaa mutta tänäänkin vain kerran muuten ei mitään kummempaa ei ollenkaan mnkkamainen olo mutta kai ne ieltä tulee. Pessimisti ei pety. Torstaina tosiaan sais testata mutta voi olla että menee perjantaihin! Toivon teillekkin plussatuulia ois jo meidänkin vuoro!
<Jonsku88> kiva että tekin pääsitte aloittamaan tätä rupeamaan noinkin nopeasti! Onnea makaan!
 
Linnu85: Varovaiset onnittelut :heart: Eilisen päivän ja tämän aamun oot ollu mielessä :D Eipä täälä oikeen mitään ihmeellisiä tuntemuksia oo, välissä tuntuu alamahassa mutta aika satunnaisesti. Viimeset kaks päivää oon ollu sitä mieltä ettei tämä onnistunut mutta ens viikollahan sen sitten tietää ja pessimistihän ei pety :LOL: Toivotaan että teillä menee kaikki hyvin ja saatte nyytin syliin, tuuhan kertomaan aina välillä kuulumisia =)
 
kiitos! Jotenkin tuntuu epätodelliselta ja epäuskoiselta edelleen. R-testi pakkauksessa luki että plussa näkyy viellä useiden tuntien jälkeen testissä ja siellä se ainavaan on... kai se on pakko uskoa. Mutta ajattelin kyllä viellä hakea toisen ja sen tekeminen jännittää varmaan yhtä paljon kun tuon ekan jos vaikka mitään kahta viivaa ei enää tuukkaan! Tuo pari viikkoa tuntuu kyllä pieneltä ajalta ja kuinka paljon hormoonitaso edes on siihen mennessä noussu on varmaan verrannollinen sen testiviivan vaaleuteen/tummuuteen. Tiistainako sinulla on testipäivä?
 
Joko oot tehnyt uuden testin?:D Tosiaan tiistaina sais tehdä testin mutta voi olla että teen vasta keskiviikkona niin näyttää ainakin varmasti oikean tuloksen.. Vaikka vieläkin on sellainen tunne ettei onnistunut, tissit on kyllä edelleenkin kipeät eikä oo sellaisia tuntemuksia että menkat alkaa mutta eipä sitä näiden pettymysten jälkeen osaa enää odottaa muuta kun että menkat alkaa.. Alamahan vihlomisetkin on loppunut niin kuin seinään..
 
En ole viellä edes ostanut uutta testiä! Täytyy huomenna hakea kun töistä pääsee. Mullakin loppu vihlomiset yms sen muutaman päivän jälkeen nyt vaan satunnaisesti vihlaisee! Tissit on kyllä aavistuksen hellät mutta ei voi sanoa että kipeät! Toivottavasti teitäkin onnistaa ja nyt nuo sun oireet kuulostaa ainakin ihan mun viime viikkojen oireilta. Mulla on ultra 5.9 niin sitten ainakin tietää onko siellä ketään... oispa kiva jos yhdessä päästään odottamaan... :)
 
Linnu85 joko joko.. oot uudestaan testannu? :)
tiu83 Toivottavasti saat plussan. Ainakin teillä Linnun kans kuulostaa olevan samanmoiset tuntemukset.

ON: Huomenna ois se eka käynti. On se vaan jännä vaikka tietää, että se on ihan peruskäynti, reseptin/reseptien saamista varten niin silti jänskättää. Entäpä jos tutkiessa löytyykin jotain mitä ei pitäis löytyä. Entäpä jos vaikka papa onkin päin mäntyä ja sieltä löytyy jotain kauheeta.
Ei sen puoleen joka kerta normi gyne käynnille mennessä on ihan samat aatokset mutta nyt vielä enemmän. Kun tähän astikin on mättäny niin miksei nytkin. Mutta silti jostain kuikkii se hiiru positiivinen toivoa antamassa... Oon vähän tuuliviiri :LOL:
 
Jenksula: en ole viellä testannut uudelleen, MUTTA kävin jopa ostamassa pari uutta testiä samalla kun kävin hakees lisää lääkkeitä! :D Saa nähdä koska sitä rohkaistuu sen tekemään. Ihanan syksyinen sää!
Kyllä sitä aina mietityttää lääkäriin mennessä että onko kaikki kunnossa tai onko tullu jotain mitä ei ole huomannut yms. Sitä välillä oikeen lietsoo ittensä paniikin partaalle mutta kaikesta on tuntunu selviävän kun ottaa asian kerrallaan. Eli siis tsemppiä huomiselle.
 
Testi tehty ja negaa näytti niin kun arvelinkin.. Täs nyt vaan koko aamun miettinyt että pitäisköhän huomena kuitenkin vielä varmuuden vuoksi testata apteekin testillä kun tämä testi millä testasin on netistä tilattu halppis testi joka ei muistaakseni maksanut kun pari euroa.. Taitaa kyllä vaan olla ittensä kiduttamista jos testaa uudestaan :headwall:
 
tiu83: Voihan harminpaikka!!! Testaa ihmeessä viellä huomenna tai ylihuomenna uudelleen. Hain kans uuden testin mutta en sit viellä ole tehnyt ja siellä oli että 19 päivää yhdynnästä aikaisintaan testata, tiiä sitten muten sitä tähän soveltaa mutta kai siirtopäivä + alkioiden ikä. Meillä kun noi lasketaan yhteen niin ei ainakaan ois tullu 19 päivää vaikka kuinka laskee.
Jenksula: Kuinka teidän käynti meni?
 
tiu83: testaa ihmeessä apteekin testillä. Vaikka kaikki kyllä väittää noita halpiksia yhtä luotettavaks mutta ite en kyllä luottais niihen ihan täysin.

Linnu85 : Meillä meni ihan hyvin. Aikataulu onkin nopeempi kun oletin. Aattelin, että kun alotan noi terolutit niin odotetaan ekat menkat ja sit seuraavien jälkeen vasta tehdään siirto mutta nyt siirto onkin jo ekojen jälkeen eli zumet kehiin ekana vuoto pävänä ja sit soittoo hoitajalle:) Ei nyt vaan mikään ylitiöpositiivinen olo tullu kun lääkäri ultras ja tuumas, että kyllä kai siellä jonkunmoinen limakalvo on :eek: Nooo, kaipa se sieltä jonkunmoisesti vielä kasvaa :LOL:
Huomenna meen käymään verikokeissa jossa katellaan kilpirauhasarvot siltä varalta, että jos tarttee tyroksiini lääkitys alottaa.
Niin ja vähän näin jälkeenpäin ihmetytti kun ei papakoetta otettu olleskaa ja edellisestä on kuitenki yli vuosi. Noooooh kassellaan nyt kuinka tässä käy :)

Kai Linnu sentäs nyt oot jo testannu vai vieläkö pidät hulluja jännityksessä :LOL:
 
Tänään taas rääkätty ittiä ja testi tehty, negaahan se näytti niin ku arvasinkin.. Mutta jotain positiivistä tähän sateiseen päivään, seuraava pas tehdään jo tähän kiertoon joten nyt vaan odotellaan hulluna että ne menkat alkais :LOL:

Linnu85: Joko oot malttanut testata uudestaan? :heart:

Jenksula: Ompas ihanaa että pääsette alottamaan hoidot toivottua nopeampaa ja toivottavasti kaikki menisi hyvin! :heart:
 
Jenksula: Hienoa että pääsitte aloittamaan aikaisemmin!
tiu83: Voi harmitus, ois nyt saanut olla plussa!!! Hienoa kuitenkin että ei tarvi odottaa seuraavia vaan pääsette heti uudelleen. Kuinka ne ees suostu heti tekemään uuden passin?

Niin joo ja ei, en ole testannut vielä uudestaan olen vaan ihaillu sitä tehtyä testiä missä ne viivat jo on! sitähän kun ei tiedä mitä se suraava tuo tullessaan!
 
peppilottasikuriina: Mulla alko ainakin vasta sitten kun lääkitys loppui.
Tuuli1976: Pahoittelut! Kyllä se aina harmittaa
sitten omaan napaan tein tänään uuden testin ja se tuumas että EI RASKAANA nyt mulla on siis kans jossa toisessa+ ja toisessa- :) voi tätä harmituksen määrää ja taas saa lähteä kaikki alusta!!! Hitto!
 
Linnu85 Kiitos vastauksesta.
Minulla toinen testi näytti haamua ja tänään tein toisella testillä oli se nega. aikaisemmin vuoto tullut lugejen läpi mutta nyt voikin jo lopettaa lääkityksen ja antaa vuodon tulla. Me ollaan saatu nyt tässä viimosessa hoidossa jotain pakkaseen ja niistä on jäljellä enää kaksi huurunenua pakkasessa. katsotaan milloin mennään sitten viimoiseen passiin. :'(
Onnea teille muille matkaan.
 
Linnu85 No voihan nenä. Ei muuta kun päättäväisellä mielellä eteenpäin. Pakkohan sen joskus on onnata kun jo lupailuja on plakkarissa :)
peppilottasikuriina Toivottavasti viimoset huurunenut on sitkeitä ja edes toinen lähtee kyytiläiseksi :)

ON: vuotoa odotellessa. Puolet tero-kuurista popsittu ja tutunolosia tuntemuksia alkaa olla. Tai sit kuvitelmaa kaikki on vaan :D Jos vanhat merkit paikkansa pitää nii vuoto tulee joko samana päivänä kun viimesen otan tai sit kolmen päivän päästä. Noita välissä olevia päiviä ei minun kroppa ainakaan tähän asti oo mitenkää tunnistanu :LOL: No ens viikolla joka tapauksessa. Innolla odotan, että pääsen zumeja popsimaan.
 
peppilottasikuriina: Ollaan siis samassa tilanteessa testasin ekan plussan viime pe ja nyt tänään tuolla toisella negan. Toivotan teille paljon tsemppiä ja voimia tulevaan!
Meillä kun sulattivat kaikki kolme kerralla niin pakkasessa ei ole yhtikäs mitään eli aivan alusta koko kuvio. Kuinka nopeaa teillä muilla on uudelleen aloitettu pistelyt?
Jotenkin on niin luovuttaja fiilis mutta kai se toivo taas huomenna nostaa päätään kun pahin harmitus on harmiteltu. Onneks tässä elämässä on monta hienoa asiaa mistä voi olla kiitollinen ja onnellinen kaikesta huolimatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Jenksula
Linnu85 Lopetin luget ja zumet pe iltana. Vuodot ei ole vielä alkanut mutta alkaa varmasti tänään tai huomenna viimeistään. Meillä tosiaan viimoinen hoito joten ne kaksi huurunenua on meille nyt ne viimoiset mahdollisuudet saada elämän suurin lahja. Meillä meni hoitojen välillä n. vuosi. Nyt on hoitoja takana jo 4 vuotta. Toivotan sylin täydeltä onnea matkaan teille.
 
Peppilottasikuriina: Mulla alkoi vuoto kun lopetin lääkkeet. Torstaina lopetin lääkkeet ja eilen alkoi vuoto. Toivottavasti teillä onnistuu seuraava siirto ja sieltä tulee se kauan toivottu plussa :heart:

Linnu85: Hoitaja ite kysyi et haluanko jo tähän kiertoon uuden pas:in ja suostuin, ei kai siinä mitään menetä, ainakaan toivottavasti :LOL: Koska teillä alotetaan uudet hoidot?

Tuuli 1976: Nopeaa se syyskuu sieltä loppujen lopuksi tulee kun vaan malttaa odottaa :D Onko teillä ensimmäinen Ivf? Laiskana en jaksanut ruveta selaamaan sivuja taakse päin :LOL:

Sanna1976: Tervetuloa mukaan ja toivottavasti myös te onnistutte mahdollisimman pian
:heart:

Ja sitte vähän omaa napaa. Eilen tosiaan alkoi vuoto ja yö oli yhtä tuskaa kun olin niin jumalattoman kipeä etten oo nukkunut kun yhteensä pari tuntia ja samat kivut on jatkunut tänään koko päivän.. Ens viikon keskiviikkona on sitten taas ultra ja toivon mukaan päästään pian taas siirtoon.. Taas vaan tuntuu siltä että se hiton endo on ruvennut riehumaan kun en oo ollut viime leikkauksen jälkeen näin kipeä menkkojen aikana ja kuitenkin siitä leikkauksesta on jo vuosi.. Lääkärikin kyllä on varoitellut että näissä hoidoissa on se vaara että endo kasvaa aina takaisin ja joskus jopa pahempana niin kun mulle kävi ensimmäisen leikkauksen ja Ivf:n jälkeen..
 
tiu83: taas on ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä. Eilen soittelin hoitajalle ja se laitto lähetteen verikokeeseen kun tuli sekä plussa nettä nega ja tänään varmistu negaks :( seuraavaan hoitoon jono 6-9kk ja hännille jouduttiin koska hoitajan mukaan ei ole mitään syytä jouduttaa vaikka tre:n lääkäri oli eri mieltä siittiökadon takia. :( Lääkärin kans en yllättäen ees päässy juttelemaan ja puhelimessakin oli se erittäin tympeä hoitaja. Kysyin josko voisivat kirjoittaa reseptiä litalginestä kun se on ainut joka auttaa, niin ei kuulemma missään nimessä voi. Ajattelin että pystyis edes töissä olla kun sais lääkettä joka auttaa mutta turha toivo! Jotenkin turhauttavaa.
 
Linnu85: Etkö sä saisi soitto-aikaa lääkärille jos soitat vaikka siihen vastaanottoon? On kyllä v-mäinen tilanne. Tosiaan sielä on yksi hoitaja aika tympeä ja tuntuu ettei se aina oikein oo ajan tasalla asioista. Mä todennäköisesti pääsin tuohon uuteen pas:iin tuan endon takia niin nopeaa. On taas vaan kuitenkin niin turhauttava olo että oon jo ajatellut josko sen kuitenkin jättäisi väliin.. Toki nyt kun on taas lääkkeitä syönyt jo muutaman päivän niin pakko se on vaan jatkaa vaikka turhalta tuntuukin.. Mutta koitahan saada lääkärille soitto-aika niin jospa se sitten nopeuttaisi teidän uutta yritystä! Varsinkin jos saisit A-F:lle puhelun niin luulisi että se laittaa asiat eteen päin!
 

Yhteistyössä