Te joilla lasten sannissa ollut vaikeuksia

  • Viestiketjun aloittaja Huhhu
  • Ensimmäinen viesti
Huhhu
Kuinka kauan yrititte lapsianne? Saitteko jotain hoitoja? Kuinka nopeasti aloitte saamaan hoitoja? Kuinka nopeasti tärppäsi hoitojen jälkeen tai sen jälkeen kun aloitte yritämään? Kuinka monta lasta teillä on?

Me yritimme esikoista siitä saakka kun olin 23v ja 2v yrittämän jälkeen tein postiivisen testin. Täytin 25v kun Niko syntyi.
Kakkosa aloimme yrittämään Nikon olessa 1,5- vuotias. Yritimme kolme vuotta ja olimme ajatelleen hakeutua lääkärin luokse, mutta kerkesin tekemään testin ja sitten syntyikin Riku.

Haaveilen kolmannesta lapsesta, mutta en enää uskalla lähteä yrittämään, koska se oli niin kova paikka tajuta että lapset tulee kun tulee ja ne todella on lahja. Ja tein niin monta turhaa testiä ja jokaisen negan jälkeen valutettiin kyyneliä pitkän aikaa.
Kyllä minulle kaksi ihanaa poikaa riittääkin, ei siinä mitään. Olen onnellinen nyt.
 
Me yritettiin molempia lapsia viitisen vuotta. Ei käyty hoidoissa. Kotona miehen kanssa tuskailtiin ja testattiin mahdollisia raskauksia, kiertoja "tarkennettiin"...
Nyt lapset 6v ja 6kk.
Olemme miehen kanssa sitä mieltä että meidän perheen lapset on tässä. Kumpikaan ei enää jaksa sitä ikuista odottamista ja kyyneliä. Mutta vakaasti harkitsemme kansainvälistä adoptintia kunhan tuo kuopus on muutaman vuoden vanhempi. Mutta ei se adptointikaan mitään halpaa ole... :/
 
Vuoden yrittämisen jälkeen mentiin lapsettomuushoitoihin. Yhteensä vuosi meni lapsettomuustutkimuksissa ja hoidoissa. Inseminaation avustuksella aloin odottaa esikoista. Eli kahden vuoden yrittämisen jälkeen tulin raskaaksi.
 
Me odoteltiin ekaa raskautta 1,5 vuotta.
Toinen taas lähti heti, kun pillerit jäi pois.
Kolmas toisesta kierrosta.

Mysteeriksi on jäänyt miksi eka kesti niin kauan. Neuvolassa ihmettelivät ja niin ikään monta lääkäriä on ihmetellyt.
 

Yhteistyössä