Te, joilla mies on horoskoopiltaan rapu?

  • Viestiketjun aloittaja Onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
On meilläkin näin, mutta onko teillä miehillä se ravun peruspiirre myös? Eli riidan tai kinan aikana se vetäytyy itseensä, eikä puhua pukaha sanaakaan, vaan on vaan ja mököttää? Ja onko teidän miehet semmosia ulkoilma-ihmisiä?
 
Joutsen
Minulla on Rapu-mies ja hän on kyllä täysin koti-ihminen, välillä jopa liian koti-ihminen. Omistautuu perheelle ihan täysin. On sanonut, että ei malttaisi töihinkään mennä kun ei näe lapsia koko päivänä. Ilmoitti heti lasten synnyttyä, että jää joksikin aikaa heitä kotiin hoitamaan.
 
meillä näin
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
On meilläkin näin, mutta onko teillä miehillä se ravun peruspiirre myös? Eli riidan tai kinan aikana se vetäytyy itseensä, eikä puhua pukaha sanaakaan, vaan on vaan ja mököttää? Ja onko teidän miehet semmosia ulkoilma-ihmisiä?
Meillä mies riidan aikana kuuntelee minun vuodatuksen istua möllöttää ja sitten räjähtää (harvammin, mutta sitten kun räjähtää niin minä pidän kyllä tosiaankin suuni kiinni) sitten menee minuutti niin pyytää jo anteeksi. Ulkoilma-ihminen on ehdottomasti. Onneksi ollaa molemmat. Minä olen Kauris ja mies rapu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
On meilläkin näin, mutta onko teillä miehillä se ravun peruspiirre myös? Eli riidan tai kinan aikana se vetäytyy itseensä, eikä puhua pukaha sanaakaan, vaan on vaan ja mököttää? Ja onko teidän miehet semmosia ulkoilma-ihmisiä?
Meillä mies riidan aikana kuuntelee minun vuodatuksen istua möllöttää ja sitten räjähtää (harvammin, mutta sitten kun räjähtää niin minä pidän kyllä tosiaankin suuni kiinni) sitten menee minuutti niin pyytää jo anteeksi. Ulkoilma-ihminen on ehdottomasti. Onneksi ollaa molemmat. Minä olen Kauris ja mies rapu :)
Ihan niin kuin meillä. Me ollaan oltu yhdessä miehen kans jo 8.5v ja se on räjähtäny näiden vuosien aikana tasan kaks kertaa. Mutta on kyllä semmonen, että ei ihan heti pyydä anteeksi. Mutta sovitaan tietysti aina riidan jälkeen. :heart:
 
Inka
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
On meilläkin näin, mutta onko teillä miehillä se ravun peruspiirre myös? Eli riidan tai kinan aikana se vetäytyy itseensä, eikä puhua pukaha sanaakaan, vaan on vaan ja mököttää? Ja onko teidän miehet semmosia ulkoilma-ihmisiä?
Meillä mies riidan aikana kuuntelee minun vuodatuksen istua möllöttää ja sitten räjähtää (harvammin, mutta sitten kun räjähtää niin minä pidän kyllä tosiaankin suuni kiinni) sitten menee minuutti niin pyytää jo anteeksi. Ulkoilma-ihminen on ehdottomasti. Onneksi ollaa molemmat. Minä olen Kauris ja mies rapu :)
Ihan niin kuin meillä. Me ollaan oltu yhdessä miehen kans jo 8.5v ja se on räjähtäny näiden vuosien aikana tasan kaks kertaa. Mutta on kyllä semmonen, että ei ihan heti pyydä anteeksi. Mutta sovitaan tietysti aina riidan jälkeen. :heart:
meillä myös näin :) ja 10v ollaan oltu yhdessä

 
vieras
ihan samalta kuulostaa täälläkin!
täysin koti ihminen! kiltti! nauttii ulkoilusta ja luonnosta. omistautuu täysin perheelle. ulkona tykkää käydä ja ottaa siitä ilon irti, sillon harvoin kun käydään.
riidassa kyllä räjähtää. mutta mököttää enimmäkseen...
ihana luonne!
ei anna periksi vaikka joku ei mene heti putkeen. esim. huonekalujen kokoominen. tekee niin kauan että onnistuu.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen:
Onko hän kotona viihtyvää tyyppiä?

Perhekeskeinen ja omistautunut? KYLLÄ!

Käy vähän viihteellä, koska viihtyy perheen kanssa? KYLLÄ!

Meillä on :)
Välillä vähän liiankin "hissukka" vaikka kiva juttu tietenkin että viihtyy kotona ja touhuaa paljon lasten kanssa.Itse olen kaksonen,aina menossa niin on ollut totuttelemista ravun kanssa elämiseen....
 
mielenkiintoinen linkki
http://www.mtv3.fi/helmi2005/kuudesaisti/tahtikartta.shtml

tuosta osoitteesta voi tehdä ilmaiseksi oman syntymäajan perusteella. oli ihan mielenkiintoista luettavaa.
 
rapu aviomiehenä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihan samalta kuulostaa täälläkin!
täysin koti ihminen! kiltti! nauttii ulkoilusta ja luonnosta. omistautuu täysin perheelle. ulkona tykkää käydä ja ottaa siitä ilon irti, sillon harvoin kun käydään.
riidassa kyllä räjähtää. mutta mököttää enimmäkseen...
ihana luonne!
ei anna periksi vaikka joku ei mene heti putkeen. esim. huonekalujen kokoominen. tekee niin kauan että onnistuu.
Ihan kuin minun aviomies.
 
Sisu harmaana
Mitkäs teidän muiden omat horoskoopit sitten on?
Taisi olla joku kaksonen, ja oliko joku kauris? Itse olen kalat, eli 2 vesi-tyyppiä on yhdessä. Ja ollaankin kyllä veden äärellä viihtyviä!
 
Mies on rapu ja kaikki tässä ketjussa mainitut piirteet passaa. :D Itse olen leijona, inhoan uimista, veneilyä..kaikkea jossa joutuu olemaan vedessä. :D Mies taas rakastaa näitä juttuja, oma vene haaveissa.. :whistle:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu harmaana:
Mitkäs teidän muiden omat horoskoopit sitten on?
Taisi olla joku kaksonen, ja oliko joku kauris? Itse olen kalat, eli 2 vesi-tyyppiä on yhdessä. Ja ollaankin kyllä veden äärellä viihtyviä!
No mä olen kaksonen ja meitä yhdistää samanlainen huumorintaju.Mies tuntui mukavan rauhalliselta,kotona viihtyvältä ja tiesin jo aikoinaan että siitä tulisi loistava isä ;) Tykkää leipoa ja laittaa ruokaa,nikkaroi mielellään,on sellanen herkkä ja taiteellinen (soittaa kitaraa),ei mikään supersosiaalinen tapaus.
Välillä on vaikeeta,koska toisen on vaikea ymmärtää sitä että esim mulle kaverit on tärkeitä,tykkään tehdä enemmän asioita (käydä ulkona yms).Oon sanonut miehelle että sillä on samat oikeudet tehdä asioita,patistan sitä välillä kaljalle ukkojen kanssa....
 

Yhteistyössä