Te, joilla on 12-vuotias tyttö

  • Viestiketjun aloittaja Pituus
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meidän tyttö täyttää maaliskuussa 12v ja syyskuussa oli jo 164 cm pitkä. Eipä taida enää kasvaa, rinnatkin jo kuppikokoa b-c ja kuukautiset alkaneet vajaa vuosi sitten.

Niin ja itse olen 161 cm, mieheni on 174 cm.
 
Nykyään nuo nuoret kasvaa pidemmiksi :). Itse olin 12v luokkani pisimpiä, 162cm, mutta pituuskasvuni loppui siihen ja edelleen olen tuon pituinen. Tytärpuoleni on nyt 12v, ja kesällä kun mittasin tytön niin muistaakseni oli 165 tms, pidempi minua kuitenkin. Äitinsä on aika pitkä ja isänsä 187cm.
 
"mhm"
Itse olin juuri tuossa vaiheessa (kuudennen luokan jouluna) 170cm. Ja lopulliseksi pituudeksi jäi 173.
Toisilla se pituuskasvun pyrähdys tulee aikaisemmin, toisilla myöhemmin.
Ja hei... Pitkä nainen on upea!!!!!!!!!!!!!!
 
lyhyt on parempi
Mun mielestä on jotenkin säälittävää kun tytöistä kasvaa pitki. 168-170 cm ei tarvitsisi kenenkään tytön olla.
Pikät tytöt on joko anorektiokon näköisiä tai sit sellaisia läskipossuja et huh huh tai muuten sellaisia hirviöitä että pahaa tekee. Siid rumia on kaikki pitkätä tytöt.
 
"Äiti"
On 11.v ja täyttää syksyllä 12.v. pituutta on 149cm ja painoa 35-37. On uokan lyhyin ja muut on melkein pään pidempiä. Tyttö on kilpavoimistelija a kavereiden joukossa "minityttö" joka tekee vaikka mitä hienoja temppuja. Se on kyllä tytöstäni kivaa.
 
"sofia"
Mun mielestä on jotenkin säälittävää kun tytöistä kasvaa pitki. 168-170 cm ei tarvitsisi kenenkään tytön olla.
Pikät tytöt on joko anorektiokon näköisiä tai sit sellaisia läskipossuja et huh huh tai muuten sellaisia hirviöitä että pahaa tekee. Siid rumia on kaikki pitkätä tytöt.
Oot säälittävä. Et ehkä itsekään ymmärrä, miten tuollaisesta ajattelusta voi tulla kasvavalle nuorelle paha mieli. Kasva itse aikuiseksi ensin!
 
....
En taas tajua näitä jotka tulee kauheístelemaan sitä, miten pitkiä tyttöjä onkaan. Voin aiheuttaa teille järkytyksen ja kertoa, että itse olin 12- vuotiaana 182 cm pitkä tyttö. Auttamatta siinä kyllä jäi pojat kakkoseksi, kun perässä kasvoivat, mutta minkäs geeneillesi teet.. :) Antakaa ihmisten kasvaa, ettei niistä tuu sellasii kääpiöitä ;)
 

Yhteistyössä