Te joilla on 3 lasta...

  • Viestiketjun aloittaja kalluppi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla on poika, poika ja tyttö.
Ja voin myöntää, että ekaa odottaessa odotin poikaa, vaikken tiennyt kumpi tulossa.
Sen jälkeen sanoin, että kyllä mä sen tytönkin vielä teen.

Toista kun odotin, halusin sitä tyttöä, mutta odotin kuitenkin poikaa. En kysyny kuitenkaan sukupuolta ultrassa. Kun vihdoin aloin odottaa kolmatta, toivoin tyttöä, kysyin ultrassa kumpi tulee, kun halusin niin kovasti tytön, että ehdin sopeutua ajatukseen, jos poika.

Älkää kysykö miks se sukupuoli vaikuttaa, tai miksi sillä on väliä. En todellakaan osaa sanoa. Nuo pojat ovat niin ihania, mutta kieltämättä tuo tyttö on, miten sen nyt sanois... porukan tasapainottava voima. tai jotain. Ja on ihanaa, kun on molempia, saa elää rajua poikien elämää (sitä meillä ainakin on piisannut) ja sitten niitä tyttöjen juttuja, mitä ne sitten tulee oleenkaan.
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja kalluppi:
Onko kaksi ensimmäista lastanne olleet samaa sukupuolta? Oletteko kolmannen kohdalla halunneet kokeilla onneanne että tulisi vihdoin sen toisen sukupuolen edustaja?
Meillä on kolme poikaa. Kahden pojan jälkeen me yksinkertaisesti halusimme vielä yhden lapsen. Eli emme ole tehneet kolmatta lasta eri (tai myöskään saman) sukupuolen toivossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KuusÄm:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Ööh,mulla yhdeksän lasta ja ens tuli poika,sitten tyttö mutta eipä ne siihen loppuneet :LOL: Onko joillekin sukupuoli niin tärkeää?
Tuota, mitä miettisit nyt, jos sulla olisi 9 saman merkkistä lasta?
No vaikea sanoa kun molempia on mutta joo kyllä sitä varmaan haluais edes yhden sitä toista sukupuolta :ashamed: Nyt siis 3 poikaa ja 6 tyttöä =)
 
anna
Me ollaan toivottu kolmea tai neljää lasta, sukupuolella ei ole väliä. Nyt on kaksi poikaa ja kolmas toiveissa. Meillä on sellainen tunne että saadaan poikia, mutta ei se lapsilukuun vaikuta että pitäisi "kokeilla onneaan" vielä kerran. Yhtä rakkaita ne on :heart: Eikä se sukupuoli ole ainoa "mittari" vaan myös samaa sukupuolta olevat lapsoset on niin yksilöitä että :)
 
poika,poika,tyttö,poika meillä, toivottiin jo toisesta tyttöä ja sen jälkeenkin tyttöjä. Poikia kuitenkin enemmän tullut ja monessa ovat helpompia kuin tytöt ;) ja onhan meillä yksi prinsessa,joka tuntuu joskus vastaavan kolmea :whistle: Viidettä vielä odotellaan ja epäilen kyllä pojaksi,vaikka oireiltaan raskaus muistuttaakin tähän mennessä tytön raskautta.
 
poika - poika - tyttö
Ja siitä huolimatta, että useet kommentoi "kiva kun on sarja täynnä" ei todellakaan olla mietitty tuota sukupuolikysymystä kun lasten hankkimista ollaan mietitty. Mä olin ihan varma, et meil tulee poikasarja ja nyt on edelleenki vähän hassu olo kun hän olikin tyttö :)
 

Yhteistyössä