Te joilla on lävistys tuossa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ei sattunut yhtään, mutta mun piti ottaa se pois kun rappas ikenen hampaan kohdalta pois.
Pitääkö se käydä laittamassa jossain lävistysliikkeessä....meillä töissä ei ainakaan laiteta kuin korviin (siis kultasepän liikkeessä) Siis eikö oikeesti satu yhtään

:eek: ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ei sattunut yhtään, mutta mun piti ottaa se pois kun rappas ikenen hampaan kohdalta pois.
Pitääkö se käydä laittamassa jossain lävistysliikkeessä....meillä töissä ei ainakaan laiteta kuin korviin (siis kultasepän liikkeessä) Siis eikö oikeesti satu yhtään

:eek: ?
Juu lävistysliikkeessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Ei sattunut yhtään, mutta mun piti ottaa se pois kun rappas ikenen hampaan kohdalta pois.
Pitääkö se käydä laittamassa jossain lävistysliikkeessä....meillä töissä ei ainakaan laiteta kuin korviin (siis kultasepän liikkeessä) Siis eikö oikeesti satu yhtään

:eek: ?
Ihan lävistysliikkeessä kävin laittassa, hinta oli muistaakseni 40-45e.

Ei ei sattunut yhtään, eipä mulla koskaan nuo lävistyksien laitot oo sattunut, 2 lävistystä nyt: Navassa ja kielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:
Mulle laitto pikkuveljen tyttökaveri(ne on tehny läväreitä paljon) sattu se pikkasen,mutta hetken vaan.Ite tykkään tuosta hulluna,enkä osis olla ilman enää.. :)
Ei kandes laitella niitä miten sattuu, jokainen varmaan tietää, että naamassa kulkee hermoratoja toooosi paljon, ja naps- niistä voi yksi mennä poikki kun tuikkaa väärään kohtaan, tai verisuoneen, ja sitten sattuu |O
Poski pitää "leikata" sen jälkeen ja polttaa verisuoni kiinni. Nami.
Nimim. kokemusta on :/
 
p
Ei se kyllä satu kovin paljoa! Kerran se vain kirpaisee.
Minusta tosi sievä koru, ostin itse sellaisen pienimmän mahdollisemman korun jossa pieni timantti niin ei näytä finniltä!
 
Janskubansku
Mulle laitettiin tänään tuo madonna, mutta lävistäjällä ei ollut niin pientä korua kuin olisin halunnut, joten olisiko kellään vinkkejä esim. nettikaupasta josta saisi ostettua pienen madonnakorun?
 

Yhteistyössä